Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Til alle dere som klager på faktura og forhåndsbetaling,så er jeg faktisk misunnelig. Jeg har ikke fått regning på flere månader og det er UMULIG!! å få kontakt med kundeservice. Fant ett telefonnummer der jeg fikk beskjed av telefonsvareren at jeg måtte skrive mail i stedet. Har skrevet utallige mailer der jeg får automatisk svar at det tar 4 dager å svare på mail. Når jeg da først får svar så har de sendt det videre til faktura avdelingen. Hvor vanskelig er det egentlig å la folk få lov til å betale for seg?
her bør noen forlate sine stillinger uten bonus og sluttavtaler ønsker ikke å være bank for andre enn meg selv
Jeg var veldig fornøyd med Tibber, til de på kort varsel gjorde endringer som gjorde strømregningene langt mindre forutsigbare. Det er sannsynligvis ingenting å si på den endelige prisen som må betales, men uvissheten om hva regningen faktisk vil komme på, samt de estimerte forskuddsvise betalingene, gjorde det vrient å fortsette kundeforholdet. Spesielt i en tid der alt plutselig koster veldig mye mer, og det er ønskelig å ha kontroll på budsjettene fra måned til måned. Selv om man får pengene tilbake, så er det et saftig innhogg i hverdagsøkonomien, når man må forskuddsbetale 6-7000 til strømselskapet. Hadde det ikke vært for endringene som ble gjort, så hadde jeg nok blitt værende som kunde.
Inntil Tibber begynte med forskuddsfakturering var jeg fornøyd med selskapet. Nå vurderer jeg å bytte til annet selskap
Liker ikke forhånds betalingen. Hadde ellers fått full score. Vanskelig å forstå hva som er måneds pris nå. Vanskelig å bytte til annen tilbyder fordi jeg har solcelle på taket og er avhengig av å få solgt strøm som jeg produserer.
Til tross for at jeg hadde sagt opp avtalen med tibber, ble jeg likevel avkrevd forhåndsbetaling for estimert forbruk av strøm i desember. Jeg betalte denne fakturaen, men da jeg fikk regning for faktisk forbruk i desember, er ikke det forhåndsbetalte beløpet trukket fra. Har forsøkt i flere timer å komme i kontakt med kundeservice, men får ikke svar verken på epost eller chat, og det finnes ikke noe telefonnummer å ringe. Vil anbefale alle å holde seg langt unna dette firmaet.
Ifølge bytt.no kan jeg spare 500 kr i året på å bytte leverandør. Det gidder jeg ikke. Jeg er fornøyd med Tibber: bra app, mange addons og ryddig kundeservice. Null problemer etter to år som kunde. Når det gjelder estimert forbruk: det blir avregnet hver måned, så man betaler jo ikke for mer enn hva man bruker. Folk må slappe av litt.