TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For det første så er det et evinnelig rot om de er Trøndelag Kraft og Fjordkraft og det står feil i annenhver mail fra de. Videre så holder ikke prismatchen deres i det hele tatt. De lar deg ikke beholde din eksisterende avtale med å matche prisen, men flytter deg over på en annen avtale når du ber de matche prisen til en konkurrent. Elendig konsept og langt over grensen til lureri.
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Hvis du har opplevd rot i kontakten du har hatt med oss må vi bare beklage, for slik skal det ikke være. Når det gjelder Prismatch så fungerer det på denne måten: Alle privatkunder hos TrøndelagKraft kan benytte seg av Prismatch. Vi matcher prisen dersom du som kunde får tilbud om tilsvarende avtale til lavere pris hos en konkurrent og kan fremlegge dokumentasjon på dette. Prisene må være dagsaktuelle og allment tilgjengelige. Du kan lese alt om Prismatch her: https://www.trondelagkraft.no/privat/prismatch/ Når man benytter seg av Prismatch endrer vi også avtalenavnet til Prismatch, rett og slett fordi vi ikke kan endre prisene på en allerede eksisterende strømavtale. På denne måten kan vi selv legge inn prisene som skal matches. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt - dette informerer vi også om i vilkårene til Prismatch. Jeg håper dette var oppklarende. Vi prøver på ingen måte å lure noen, og jeg er glad for at du spurte, slik at vi kunne forklare dette på en skikkelig måte. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Innhenter tilbud fra flere kraftleverandrører, og skal sammenlikne pris mm. Selger fra TrøndelagKraft gir et tilbud, sier han ringer dagen etter. Dagen etter får jeg mail fra opprinnelig kraftleverandør med melding om kraftbytte. Når jeg undersøker dette så har selger fra TrøndelagKraft avsluttet mitt kundeforhold til opprinnelig kraftleverandør, uten mitt samtykke, og overført meg som kunde til TrøndelagKraft. Uetisk og sleipt.
Hei Anne, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre, og vi vil veldig gjerne se nærmere på hva det er som har skjedd. Hvis du kunne kontaktet oss på telefon, chat eller Facebook, og fortalt oss når og hvor dette fant sted, hadde vi satt veldig pris på det. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Trøndelag kraft har sendt meg regninger lenge etter at jeg har flyttet ut fra leiligheten min i Trondheim. Har hatt flere ufyselige runder med kundeservice som nekter å tro på meg før vi har kranglet lenge. De er frekke mennesker som ikke lar folk flytte ut dersom huseier nekter å ta over sin egen strømmåler. 0/10 anbefaler ingen å gå for Trøndelag Kraft.
Hei Ruben, og takk for at du gir oss beskjed om dette. Siden jeg bare har fornavnet ditt kan jeg ikke gå inn og se på detaljene i denne saken, men jeg har snakket med vår klagebehandler, og han vil veldig gjerne at du kontakter oss på [email protected]. Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på, og jeg håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Hadde abonnement som het full kontroll, men hadde ingen kontroll overhodet! Fikk ikke beskjed før etter et år om at vi lå i minus med 20000,-! Har prøvd og betale dette ned i to år men pga den fryktelige høye strømprisen vi hadde går ikke dette! Får heller ingen godvilje på å få kuttet dette ned noe. Avsluttet full kontroll avtalen og skulle få restbeløpet på nedbetaling, men så fant de plutselig ut at det får vi ikke likevel. Så da sitter vi her med 10000,- i minus og inkassoregning på det! Har hatt så mange samtaler med kundeservice iløpet av de to årene og stort sett alle er spydige og dårlige kundebehandlere! Skifter strømleverandør idag!
Hei Line, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Det beklager jeg. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg heller ingen innsikt i hva det er som har skjedd i saken din. Jeg vil derfor oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook, slik at vi kan hjelpe deg bedre. Jeg forstår at dette ikke er et oppmuntrende svar med tanke på at du sier du allerede har vært mye i kontakt med oss, men jeg greier dessverre ikke å finne ut av hvem du er med bare et fornavn å gå etter. På generelt grunnlag kan jeg si dette: Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Hvordan du kan ha endt opp med 20.000 i minus kan jeg ikke svare på uten å ha tilgang til kundenummeret ditt. Jeg håper du vil ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Grei strømavtale, men ufyselige selgere. Forsøker med mersalg når argumentene om strømprisen deres ikke går gjennom. Skulle klare å spare 2000,- bed å bytte mobilabn mente dørselgeren deres. Ufin var han også.
Hei Johan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Hvis du ønsker å melde dette inn til oss vil jeg anbefale deg å kontakte vår kundeservice og fortelle hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Aldri opplevd noe dårlig med TrøndelagKraft. Vært kunde i flere år.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Maiken. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Veldig lang ventetid på kundeservice. Når man er i Kø på chat må man vente for evig for å få svar. Virker som de kun har 1 på jobb på kundeservice?
Hei Even, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi har dessverre hatt unormalt lang ventetid på vår kundeservice den siste tiden. Dette er heldigvis ikke normalen hos oss, men vi skjønner godt at det er frustrerende når man sitter der og trenger hjelp. Jeg kan forsikre deg om at vi har mer enn 1 person som jobber på kundeservice, men vi har hatt en god del flere henvendelser enn forventet den siste tiden. Vi har allerede tatt grep for å forsikre oss om at dette vil bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft