Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
TrøndelagKraft
2.7
62 verifiserte omtaler

TrøndelagKraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
62 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#78
Forferdelig
TrøndelagKraft er rangert
#78 av 82 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler TrøndelagKraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 62 omtaler om TrøndelagKraft

FILTRER OMTALER
18
12
3
14
15
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om TrøndelagKraft
TrøndelagKraft har 62 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uetisk

Omtale av  Anne

Innhenter tilbud fra flere kraftleverandrører, og skal sammenlikne pris mm. Selger fra TrøndelagKraft gir et tilbud, sier han ringer dagen etter. Dagen etter får jeg mail fra opprinnelig kraftleverandør med melding om kraftbytte. Når jeg undersøker dette så har selger fra TrøndelagKraft avsluttet mitt kundeforhold til opprinnelig kraftleverandør, uten mitt samtykke, og overført meg som kunde til TrøndelagKraft. Uetisk og sleipt.

Svar fra TrøndelagKraft
19.12.2019 09:52

Hei Anne, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre, og vi vil veldig gjerne se nærmere på hva det er som har skjedd. Hvis du kunne kontaktet oss på telefon, chat eller Facebook, og fortalt oss når og hvor dette fant sted, hadde vi satt veldig pris på det. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med TrøndelagKraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Faktura etter utflyttning

Omtale av  Ruben R

Trøndelag kraft har sendt meg regninger lenge etter at jeg har flyttet ut fra leiligheten min i Trondheim. Har hatt flere ufyselige runder med kundeservice som nekter å tro på meg før vi har kranglet lenge. De er frekke mennesker som ikke lar folk flytte ut dersom huseier nekter å ta over sin egen strømmåler. 0/10 anbefaler ingen å gå for Trøndelag Kraft.

Svar fra TrøndelagKraft
12.12.2019 15:47

Hei Ruben, og takk for at du gir oss beskjed om dette. Siden jeg bare har fornavnet ditt kan jeg ikke gå inn og se på detaljene i denne saken, men jeg har snakket med vår klagebehandler, og han vil veldig gjerne at du kontakter oss på [email protected]. Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på, og jeg håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Fryktelig kundebehandling!

Omtale av  Line

Hadde abonnement som het full kontroll, men hadde ingen kontroll overhodet! Fikk ikke beskjed før etter et år om at vi lå i minus med 20000,-! Har prøvd og betale dette ned i to år men pga den fryktelige høye strømprisen vi hadde går ikke dette! Får heller ingen godvilje på å få kuttet dette ned noe. Avsluttet full kontroll avtalen og skulle få restbeløpet på nedbetaling, men så fant de plutselig ut at det får vi ikke likevel. Så da sitter vi her med 10000,- i minus og inkassoregning på det! Har hatt så mange samtaler med kundeservice iløpet av de to årene og stort sett alle er spydige og dårlige kundebehandlere! Skifter strømleverandør idag!

Svar fra TrøndelagKraft
10.12.2019 09:04

Hei Line, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Det beklager jeg. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg heller ingen innsikt i hva det er som har skjedd i saken din. Jeg vil derfor oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook, slik at vi kan hjelpe deg bedre. Jeg forstår at dette ikke er et oppmuntrende svar med tanke på at du sier du allerede har vært mye i kontakt med oss, men jeg greier dessverre ikke å finne ut av hvem du er med bare et fornavn å gå etter. På generelt grunnlag kan jeg si dette: Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Hvordan du kan ha endt opp med 20.000 i minus kan jeg ikke svare på uten å ha tilgang til kundenummeret ditt. Jeg håper du vil ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Grei strømavtale, men...

Omtale av  Johan

Grei strømavtale, men ufyselige selgere. Forsøker med mersalg når argumentene om strømprisen deres ikke går gjennom. Skulle klare å spare 2000,- bed å bytte mobilabn mente dørselgeren deres. Ufin var han også.

Svar fra TrøndelagKraft
21.10.2019 13:15

Hei Johan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Hvis du ønsker å melde dette inn til oss vil jeg anbefale deg å kontakte vår kundeservice og fortelle hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Gode priser

Omtale av  Maiken F

Aldri opplevd noe dårlig med TrøndelagKraft. Vært kunde i flere år.

Svar fra TrøndelagKraft
20.06.2019 09:40

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Maiken. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Even

Veldig lang ventetid på kundeservice. Når man er i Kø på chat må man vente for evig for å få svar. Virker som de kun har 1 på jobb på kundeservice?

Svar fra TrøndelagKraft
12.06.2019 12:47

Hei Even, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi har dessverre hatt unormalt lang ventetid på vår kundeservice den siste tiden. Dette er heldigvis ikke normalen hos oss, men vi skjønner godt at det er frustrerende når man sitter der og trenger hjelp. Jeg kan forsikre deg om at vi har mer enn 1 person som jobber på kundeservice, men vi har hatt en god del flere henvendelser enn forventet den siste tiden. Vi har allerede tatt grep for å forsikre oss om at dette vil bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

TrøndelagKraft har 62 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til TrøndelagKraft mener

TrøndelagKraft

Har tilegnet profilen
TrøndelagKraft deltar på Bytt.no

TrøndelagKraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
TrøndelagKraft besvarer omtaler

TrøndelagKraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
TrøndelagKraft henter ikke inn tilbakemeldinger

TrøndelagKraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR