TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De vil flytte meg til en avtale med kr.7,19 øre i påslag
Hei Eva, takk for tilbakemeldingen din. Så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Om du er ute etter best mulig pris vil jeg anbefale å ta en titt på avtalene vi har på nettsiden vår, trondelagkraft.no. Der kan du enkelt sammenligne de avtalene vi tilbyr til enhver tid. Det er åpent for alle å endre på strømavtalen sin via nettsidene våre, ta eventuelt kontakt med kundesenteret vårt om du trenger noe hjelp til å se over strømavtalen din. Håper du gir oss en sjanse til snu inntrykket! Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Ny strømpris ble informert om i en e-post. Meget dårlig informasjon om valgmuligheter.
Hei! Vi beklager for at du opplever informasjonen som dårlig når det kommer til valgmuligheter. Du er alltid velkommen til å ta en prat med oss for å finne en avtale som passer deg. Ønsker deg en god dag. Hilsen oss i Trøndelagkraft
Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft
Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.
Bra... skjønner ikke med priser fra 30 øre til 240 øre samme dag. Er de så store kost pris variasjoner på 24 timer! Nesten en finere form for tyveri. Kan være litt opp å ned, men du verden så mye. Må sjekke pris hele tiden, skal ikke være nødvendig.". Bere TULL!!!!!!
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Grei å følge med. Best pris iflg. bytt.no. Topp app!
Hei Atle og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kontaktet Trønderenergi angående spotpris i desember , fikk da til svar at den prisen vi betalte er den vi måtte betale fordi vi bor der vi bor😩altså bor du utenfor Trøndelag får man ikke de fordelene de reklamerer med , de kan heller ikke fakturere på en faktura med linjeleie inkludert for oss som bor utenfor Trøndelag
Hei, Stig! Det er helt riktig at spotprisen man betaler følger det området man selv befinner seg i. Vi skulle svært gjerne gitt lave spotpriser til hele landet, men de siste månedene har det dessverre blitt slik at spotprisen er betydelig lavere her i Trøndelag enn resten av Sør-Norge. Du skal allikevel være trygg på at du får et godt tilbud selv om du bor utenfor Trøndelag, så ikke nøl med å sjekke ut nettsidene våre, eller ta kontakt igjen med vårt kundesenter. Husk også å laste ned vår nye TrøndelagKraft-app, hvor du som kunde blant annet kan følge med på hva spotprisen koster time for time. Håper du har en strålende dag videre!