Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.
Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!
Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.
Appen som tilbys og som jeg betaler for er ikke til å stole på. Det er stor forskjell på fakta og det vises i appen. Ingen kundeservice.
Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.
Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕
Ingen respons på mail eller chatboot, det er rett og slett ingen der. Bytter til annen leverandør nå.
Leverer som avtalt. Dårlig standard app! Kan bruke Vibb + app, men den koster kr 468 ekstra årlig, og det er det ikke verdt! Hadde den appen vært gratis, hadde jeg byttet til Vibb på flere boliger. Veldig tydelige og fine månedlge avregninger, og de kommer fort etter månedskifte. Bra!
Kunde i Vibb i noen måneder til nå. Bytting-prosessen fra det forrige selskapet til Vibb gikk fort og helt uproblematisk . Man betaler BARE for strømmen, ikke noe i tillegg i det hele tatt. Jeg har ikke bestilt appen, men man kan lett se strømforbruket sitt i ELVIA-nett siden helt gratis. Gjennomsnittsprisen for hele desember-måneden var 325,80øre/KWH.
De gjemmer seg bak en dum chatbot som tar laaaaaang tid, og har ikke telefon på kundeservice. antaglig for å slippe å snakke med ekle og kravstore kunder!
De koblet seg på strømmåleren min i noen timer uten min viten og påsto at dette ikke hadde skjedd. Strømselskapet jeg bruker kunne bekrefte dette. Sendte mail for 8 dager siden og har enda ikke fått noe respons fra Vibb. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter! Frarådes på det sterkeste!!!
Retter opp tidligere omtale. Smartlading av elbil fungerer innenfor et bestemt tidsrom (ladeplan) på min model (e up 2015,vw) med ladeboks fra easee (mistenker at begrensningene ligger hos easee), har man i tillegg simkort er det sikkert flere valgmuligheter da man kan koble bilen direkte. Ellers fornøyd med appen, smidig og oversiktlig med alt man trenger av info. Gjennomfakturering (elvia) er et stort +! Trekker én stjerne for litt lang svartid på kundeservice, men dette blir kanskje bedre med tiden
Har prøvd å bytte til dem over en uke nå. De fant ikke strøm nr. mitt, men sa det skulle ordne seg for det. Lastet ned appen( hvor det også står «om vi trenger informasjon kontakter vi deg inne to dag» noe som aldri skjedde venter fortsatt ) Nå har huseier sakt om sitt abonnement og jeg venter fortsatt på svar. Har hatt en dialog med dem, men det tar over 24 timer før de i det hele tatt ser meldingen, pluss at fe slutter på jobb før 1600 i en uke dag. Helt vilt!! Skuffet :/
Begynte en samtale med dem 20.12.22 og har per dags dato 10.01.23 ikke fått noe ordentlig svar. Jeg betalte ved en feil regningen to ganger,og å få de pengene tilbake tror jeg jeg kan se langt etter…. Styr unna!
Her er det ikke mulig å ta kontakt! Sendt mail, chat. Angret på at jeg skiftet til Vibb kanselerte bestiling i app, det virket ikke. Sente mail! Får ikke svar. Ingen plass å ringe!
Nei anbefaler ikke!!! 1500kr+ for ikke mer enn 1 uke? Har fått eFaktara uten forklaring på hvor mye jeg har brukt kun prisen som står og å få vite strømbrukt må du kontakte dem.