Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Vibb
3.9
401 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Ingen trend

Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
401 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#6
Utmerket
Vibb er rangert
#6 av 88 strømselskaper
71%
Bra
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 401 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
243
41
26
30
61
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig å få tilbakemelding

Omtale av  Stau

Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.

Grusom kundebehandling

Omtale av  Espen B

Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!

Utrolig treg respons og hjelp

Omtale av  Janne

Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.

Ikke fornøyd med appen

Omtale av  Sissa

Appen som tilbys og som jeg betaler for er ikke til å stole på. Det er stor forskjell på fakta og det vises i appen. Ingen kundeservice.

Ikke mulig å få svar. Mangler basic info

Omtale av  Erik

Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ingen kundeservice

Omtale av  Knut

Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕

Null kundeservice

Omtale av  Lin

Ingen respons på mail eller chatboot, det er rett og slett ingen der. Bytter til annen leverandør nå.

Rimelig og enkel avtale

Omtale av  Arne

Leverer som avtalt. Dårlig standard app! Kan bruke Vibb + app, men den koster kr 468 ekstra årlig, og det er det ikke verdt! Hadde den appen vært gratis, hadde jeg byttet til Vibb på flere boliger. Veldig tydelige og fine månedlge avregninger, og de kommer fort etter månedskifte. Bra!

Alt ser bra ut til nå

Omtale av  Tani

Kunde i Vibb i noen måneder til nå. Bytting-prosessen fra det forrige selskapet til Vibb gikk fort og helt uproblematisk . Man betaler BARE for strømmen, ikke noe i tillegg i det hele tatt. Jeg har ikke bestilt appen, men man kan lett se strømforbruket sitt i ELVIA-nett siden helt gratis. Gjennomsnittsprisen for hele desember-måneden var 325,80øre/KWH.

De gjemmer seg bak en dum chatbot

Omtale av  Trixi

De gjemmer seg bak en dum chatbot som tar laaaaaang tid, og har ikke telefon på kundeservice. antaglig for å slippe å snakke med ekle og kravstore kunder!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

ELENDIG!

Omtale av  Vibeke

De koblet seg på strømmåleren min i noen timer uten min viten og påsto at dette ikke hadde skjedd. Strømselskapet jeg bruker kunne bekrefte dette. Sendte mail for 8 dager siden og har enda ikke fått noe respons fra Vibb. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter! Frarådes på det sterkeste!!!

Oversiktlig app og ingen påslag

Omtale av  Morten

Retter opp tidligere omtale. Smartlading av elbil fungerer innenfor et bestemt tidsrom (ladeplan) på min model (e up 2015,vw) med ladeboks fra easee (mistenker at begrensningene ligger hos easee), har man i tillegg simkort er det sikkert flere valgmuligheter da man kan koble bilen direkte. Ellers fornøyd med appen, smidig og oversiktlig med alt man trenger av info. Gjennomfakturering (elvia) er et stort +! Trekker én stjerne for litt lang svartid på kundeservice, men dette blir kanskje bedre med tiden

Venter enda 🥺

Omtale av  Olsen

Har prøvd å bytte til dem over en uke nå. De fant ikke strøm nr. mitt, men sa det skulle ordne seg for det. Lastet ned appen( hvor det også står «om vi trenger informasjon kontakter vi deg inne to dag» noe som aldri skjedde venter fortsatt ) Nå har huseier sakt om sitt abonnement og jeg venter fortsatt på svar. Har hatt en dialog med dem, men det tar over 24 timer før de i det hele tatt ser meldingen, pluss at fe slutter på jobb før 1600 i en uke dag. Helt vilt!! Skuffet :/

Elendig kundeservice

Omtale av  Hilde

Begynte en samtale med dem 20.12.22 og har per dags dato 10.01.23 ikke fått noe ordentlig svar. Jeg betalte ved en feil regningen to ganger,og å få de pengene tilbake tror jeg jeg kan se langt etter…. Styr unna!

Får ikke kontakt med kundeservice!

Omtale av  Nils E. S

Her er det ikke mulig å ta kontakt! Sendt mail, chat. Angret på at jeg skiftet til Vibb kanselerte bestiling i app, det virket ikke. Sente mail! Får ikke svar. Ingen plass å ringe!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dyrt som fæeeen

Omtale av  Adr

Nei anbefaler ikke!!! 1500kr+ for ikke mer enn 1 uke? Har fått eFaktara uten forklaring på hvor mye jeg har brukt kun prisen som står og å få vite strømbrukt må du kontakte dem.

Har tilegnet profilen
Vibb deltar på Bytt.no

Vibb har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Vibb besvarer ikke omtaler

Vibb har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Vibb henter ikke inn tilbakemeldinger

Vibb benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR