Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt og enkelt å bytte. 0 påslag og 3 års prisgaranti :-)
Fungerer utmerket, app er alltid fungerende. Samtidig lite påslag, og ingen som prakker på deg ekstra pakker. Anbefales!
Vibb har en enkel app og bruke og vervekode, godt tilbud
Ingen skjulte kostnader, vi velger å betale for sanntid og vibb+ for å ha en bedre oversikt over forbruket. Kundeservice svarer relativt kjapt over chat på applikasjonen. Kommer ikke på noe negativt?
Raskt gjennomføring av bestilling. Billig! Hadde vi hatt Vibb i januar ville vi ha halvert strømregningen.
Nettopp blitt kunde. Valgte Vibb pga lav pris, lang prisgaranti og god omtale.
Bare gode erfaringer med vibb. Appen funker utmerket.
Beste strømavtalen jeg har hatt. Jeg er helt ny kunde.
Jeg har nå bodd ett år i en god gammel leilighet på st. Hanshaugen. Jeg har betalt 39 kroner for Vibb+ og synes det absolutt har vært verdt det. Det å alltid vite hvordan regningen kommer til å se ut, kunne planlegge litt med tanke på oppvaskmaskinen, klesvasken og lignende. Jeg er ingen ekspert på strømpriser og lignende, men jeg føler jeg har hatt god oversikt og innsyn. Ingen merkelige kostnader, ingen ubehagelige overraskelser. I utgangspunktet ville jeg gitt en 5-er, men jeg ble usikker på egen evne til å vurdere et strømselskap.
Kryper til korset og trekker tilbake min omtale av Vibb. Alt i alt veldig fornøyd med tjenesten 👍
Enkel og grei strømleverandør. God kundeservice både på telefonen og mail.
Enkelt/oversiktlig uten påslag, og lang vilkårstid
Oversiktlig og bra app. Dei er mer kundevennlig enn Tibber.
Vibb får gode omtaler, jeg sparer penger og det er svært lett å bytte strømavtale!
Vel de er ikke tilgjengelige på mobil eller nett . Jeg fpr heller ikke noen oversikt over forbruk . Siden i september kommer kravet pr vipps . Jeg har vippset pengene og ligger på 3700-4000 kr pr mnd Nå i desember var regningen på 5900. Vi er tre voksne mennesker der , Dette er hus nr 2 i (anonymisert adresse) 4626 Krsand Hus nr 1 er (anonymisert adresse) 3437Lye ( Bryne ) der har vi Lyse elselskap Vil jeg kunne spare noe på å ha begge hus på Lyse tro?
Ikke så billig som de utgir seg for å være når man på vinteren er bortreist opp til to uker og dermed ikke dusjer mer enn to ganger i løpet av to uker, samt har litt svak varme i stuen. Som kunde får man faktisk høyere strømregning når man kommer hjem som enslig beboer i et lite hus En annen i familien bruker høy strømforbruk hver dag, klesvask tre ganger om dagen , varmekabler i alle gulver, samt matkoking opp til to timer hver dag og får mindre strømutgifter på vinteren enn jeg som enslig som omtrent ikke bruker noe strøm eller varmt vann i løpet av en måned. Merkelig, synes jeg som kunde. Jeg vurderer å skifte leverandør.