Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg klarte ikke å betale strømregningnen i vinter, men var ajour med alt annet. Den store måtte jeg dele opp, men det var ikke godt nok dessverre. Ble oppsagt som kunde og overført til leveringspliktig strøm. Innmari synd, fordi at på tross av dette så er Vibb helt klart en av de aller beste strømleverandørene i dag med en innmari god app.
Da min fastprisavtale nå er over hos min tidligere leverandør gikk jeg inn på Forbrukerrådets sammenligning strømavtaler, og etter å ha sammenlignet og vurdert falt mitt valg på Vibb AS som det gunstigste valget hvor den lange garantitiden på 3 år var avgjørende. Greit å vite man man har og vil få.
Valgfri månedsavgift, der avgiften er å betale for ytterligere servicer som faktisk ikke bare er humbug. Har ikke betalt for dette selv, og slipper stadig mas fra Vibb om dette. Enkelt å bytte, og som sagt lite mas om å betale ekstra for unødvendig funksjonaliteter. Ingen påslag for spotpris. Veldig fornøyd.
Enkelt å lett å forstå jeg er helt ny men min erfaring til nå er jeg veldig fornøyd
Ser ut til å være ven rimeligste avtalen, med kontroll på forbruk
Har nettop blidt kunde hos dem men jeg har fått testa deres kundeservice og den er meget bra.
Så langt alt bra, har fortsatt et kortvarig kundeforhold