Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sliter med og få noe som helst svar fra kundeservice. Har fått faktura som ikke beskriver noen ting, og fått 2 fakuraer som er motsigende
Dyrere enn forventet høyere strømpris enn forventet . Vurderer å bytte.
Vibb holder det de lover. Ingen påslag, ingen månedsavgift. Men appen deres er helt ubrukelig uten vibb+ som koster 39kr.mnd. Ellers alt greit.
Svarer ikke på e-post, appen fungerer ikke. Ingenting positivt å si her. Dette kommer ikke til å fungere med slik behandling.
Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.
Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!
Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.