Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som ny kunde virker det mest bra. Men har stillet et enkelt spørsmål som kunne besvares med ja eller nei den 20.12.22 . Pr. idag 26.12 er det intet svar det kommer sågar opp: Ikke sett ennå! Dette er for dårlig her har dere en jobb å gjøre !!!
vi er veldig fornøyd med vibb selskapet responsiv det var små problemer med programmet, men raskt løst problemet skrev en melding ba om unnskyldning for inntrufne og alt er løst og fungerer med respekt for deg
Har enda 1 dag igjen før min nye strømavtale starter hos annen leverandør og nå har jeg ikke tilgang til Vibb appen lenger. Vil jo fortsatt følge med strømprisene for idag.
Alt fungerer greit med en oversiktlig app og det er lett å følge med på forbruket.
Tall og bokstaver ligger over hverandre og forbruk i kroner og øre pr dag fremkommer ikke. To oppdateringer på få dager. Vil dere fortsette å ordne opp i appen ?
Spare penger ved å betale betale for strømmen du bruker i nuet.
Strømmen er greit billig, men krav om å betale 39,- mnd for en fungerende app er håpløst...