BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra S banken da Dnb overtok. Valgte BN Bank pga. grei nettbank. Eneste minus så langt er at man ved betaling av e-fakturaer må godkjenne en av gangen. I S Banken kunne jeg godkjenne alle under ett. Dette gjør betalingene vært tungvint når man har flere regninger.
Hei, Nils Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på! Så tar vi med oss ditt innspill i vårt forbedringsarbeid. Hilsen oss i BN Bank
Tenkte å opprette konto, men velger å avstå. Fikk en hel rekke spørsmål om bitcoin. Jeg har ikke mange tokens, altså deler av bitcoin, men måten spørsmålene omkring bitcoin ble stilt viste åpenbart en suspektifisering av bitcoin. Blant annet måtte man varsle banken på fohånd om man skulle sette inn kroner fra bitcoinbørs registret og godkjent av det norske finanstilsynet. Det må man selvsagt ikke om man overfører penger fra sin aksjekonto i Nordnet. Så BN-bank er ikke en bank for fremtiden.
Hei, Jonny! Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å ta til oss både positive og konstruktive tilbakemeldinger. Så er det slik at vi som bank er pålagt å kjenne våre kunder og våre kunders bruk av banken. Og da må vi stille litt ekstra spørsmål, spesielt knyttet til finansielle instrumenter som er knyttet til økt risiko. Hilsen oss i BN Bank
Byttet til BN Bank etter at Sbanken ble oppkjøpt av DNB. Byttet også over bedriftskonto, etter at Bank2 ble kjøpt opp av Bluestep. Dekker alle mine behov både privat og i næring, og fungerer fint
Hei, Rune! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Riktig god helg! Hilsen oss i BN Bank
Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Ryddig og grei prossess på å flytte boliglån over til BN Bank. Gunstig rente. God oppfølging
Hei, Ivar For en hyggelig tilbakemelding, det varmer! Hilsen oss i BN Bank
Har bare gode erfaringer med alle tjenester, som banken yter,
Hei, Toril! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
Unngå banken, de har ikke kapasitet til flere kunder. Sikkert noe bra for de som er der men etter 3 uker venting og ingen sikre svar ga jeg opp. "Chat" roboten er ubrukelig, kan kun henvise til hvordan du blir kunde. Kundeservice har alt for mye å gjøre, beregn laaang tid, og kan bare beklage lang ventetid men har ingen svar eller råd å komme med. Gå til neste bank.
Hei, Simen! Takk for din tilbakemelding, også er det synd å høre at du har hatt en slik opplevelse. Vi har for tiden stor pågang av nye kunder, noe vi synes er svært gledelig. Og vi har absolutt kapasitet til flere. Er man privatperson kan man bli kunde på dagen via vår hjemmeside. Her vil man også kunne flytte avtaler ol. fra tidligere bank. Har man i tillegg lån man ønsker å flytte til oss er ventetiden kun 1-2 dager. Ønsker man å bytte bank til oss for et AS, er også ventetiden nå helt nede i 1-2 dager. Ved selskap under stiftelse hvor man enda ikke har fått tildelt organisasjonsnummer og trenger bistand for innbetaling av aksjekapital er ventetiden vår per nå dessverre 3-4 uker. Dette grunnet stor pågang og at dette er en mer kompleks prosess. Vi beklager ulempen dette medfører.
Fantastisk service. Alltid raske svar. God forståelse for mine behov
Hei, Bjørn! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank