Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fordi en bor i et område med lave boligsalgs tall så får en automatisk avslag på lånesøknad uten mulighet til å kunne redegjøre for seg eller få individuell behandling.
Hei Kjell Vi har mange kunder som bor på "landet". Men det stemmer at for å få vår automatiske estimat på boligverdien din, som gjør at du slipper å hente inn takst og at vi kan justere renten din ned automatisk når du fortjener bedre pris. Så er vi avhengig av at det har vært nok kjøp og salg av boliger i ditt nærområde til at verdien estimeres nøyaktig nok. Skjønner at det er frustrerende om det ikke er tilfelle i ditt nærområde. Den gode nyheten er at dette kan endre seg dersom det skjer noen kjøp og salg i nær fremtid. Vi håper å se deg som Bulder-kunde snart, hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg hadde lyst å prøve banken, men jeg har visst feil mobil og det er ikke mulig å identifisere seg uten fingeravtrykk...kanskje like greit siden jeg heller vil ha nettbank uansett.
Hei Christine Vi skjønner det. Bulder passer nok ikke perfekt for alle. For å få den beste opplevelsen av Bulder må du har en nyere telefon som har fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjennelse. Vi vil bygge den ultimate mobilopplevelsen for bank - og da er det å ikke bygge en nettbank med innlogging i nettleser et aktivt valg vi har gjort for å fokusere utviklingskraften og fokuset vårt på mobil. Hilsen alle oss i Bulder:)
Prøvde å opprette sparekonto, noe som ikke skal kreve noe annet produkt ifølge opplysningene banken har sendt til finansportalen.no. Når jeg opprettet konto fikk jeg opp info om "Bulder Startpakke" til 275 kr i året. Dette så for meg ut som reklame for et annet produkt, men det visste seg at dette var info om gebyr. Etter å ha vært kunde i en time endte det med utfylling av angreskjema. De skriver "Ingen begrensninger på uttak eller annet tull" på sin nettside om sparing, men dette er det største tullet jeg har opplevd fra en bank.
Hei Kristoffer De 275 kroner er årsavgift for kortet. Kortet er gratis første år, og du kan til enhver tid slette det, om du ikke bruker det. De 275 kronene har ingenting med sparekonto å gjøre. Hilsen oss i Bulder
Veldig bra hvis du klarer deg med mobil og app. Byttet fra sbanken for 8 mnd tilbake. Men du må foreløpig ha en annen bank ved kjøp av fond/aksjer. Var veldig enkelt og bytte bank.
Hei Børre! Så bra å høre at det var enkelt å bytte bank og at du er så fornøyd som du er. Fondsløsningen vår er rett rundt hjørnet. Vi kommer ikke til å komme med en løsning for kjøp av aksjer. Så for den delen bør du beholde den andre banken du også bruker. Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss :)
Beste renten på boliglån, betaler ut utbytte, meget rask kundeservice over telefon. Appen er også veldig informativ og oversiktlig. Trenger vel ikke skrive noe mer. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet.
Hei Stian! Så bra å høre at du er fornøyd med renten, utbytte, kundeservice og appen!! Vi jobber hardt for du skal ha opplevelsen du beskriver. Velkommen til Bulder, vi skal fortsette å gjøre sånn at du aldri angrer på å flytte til oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Helt uaktuellt å bytte til en bank som for det første ikke har nettside og for det andre _krever_ fingeravtrykk! Falsk trygghet. Det er IKKE sikrere (kun lettere/mer praktisk for de som faktisk har en avleser for fingeravtrykk på mobilen) enn et godt passord eller bankId. Får et utrolig dårlig inntrykk for selskaper som tar avgjørelser som dette. No go for meg
Kundeservice svarer svært raskt, og er positive og flinke. Veldig enkel prosess å bli kunde og flytte lån til.
Hei Kristian, Ingenting gjør oss gladere enn tilbakemeldinger som dette! Strålende å høre at du er fornøyd med både appen, flytteprosessen og den dyktige supportgjengen vår. Velkommen skal du være til Bulder😎
Har søkt å få flytte over lånet fra S-Bank , men leiligheten står reg .på samboer , men vi har felles økonomi , og hun er medlånetaker på lånet i S-Banken. det viser seg å være veldig vanskelig , til tross for at vi har et slikt lån fra tidligere. For å kunnr få lån , må vi begge være eiere av boligen , noe jeg tror denne banken er helt alene om. Så for meg , slett kundeservice.!!
Gikk fra sbanken til denne tulle banken. Det var lett å sette inn penger, overførte alt jeg hadde fra sbanken med straks betaling, det gikk helt smerte fritt. Men å bruke penger med denne banken er som lotto. 9 av 10 ganger får jeg beskjed om at korte ikke ar aktiver, å kickern er at et ikke går å aktivere korte. Var i dialog med support som påstår at en kan aktivere kort i kort meny noe som ikke stemmer. Support sa og at kort blir sendt ut delvis aktivert, delvis?? Ansatte i denne banke har tydelig vis ikke brukt eller sedd denne appen. Banken satser og på såkalt community så kundene skal hjelpe andre kunder så ansatte slipper. “Gratis arbeid” Opplever at en får svar support ca en dag etter, svarte er som regel generisk og viser til en link som skal løse spørsmålet. Problemet er at det ikke løser noe så det tar flere dager å løse problemer som oppstår. Får inntrykk av at bulder prøver å forenkle ting som ikke treng å forenkles og med det lager mer hodebry for kundene. Denne banke anbefales absolutt ikke!
Har flyttet sparepenger til Bulder, men må vente på å bytte totalt. Mangler utenlandsbetaling bl.a. Synes ideen med bonus er helt topp. Sbanken var jo et utmerket alternativ, men ikke med DnB som eiere.
Veldig kjedelig at en må ha fingeravtrykk for å få konto. Da blir det ikke konto på meg dessverre.
Banken er tilpasset folk som bor i sentrale strøk hvor leilighet/boligverdi hopper i været og hvor mulighet for inntjening er stor. De legger vekt på å hanke inn folk uten at en får mulighet til å vurdere hva slags tjenester og tilbud de kan gi, slik at en kan få et reelt sammenligningsgrunnlag. Banken har ikke en brøkdel av Sbanken sin sjarm og tilrettelegging - eller variasjon i tjenestetilbudet.
Meget fornøyd, etter at sbanken ble kjøpt opp så ser jeg at bulder er faktisk bedre en min gamle. Dette er bank for fremtiden :-)
Hei Tor, Tusen takk for fantastisk omtale🤩 Strålende å høre at du er fornøyd med Bulder. Det skal vi jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Det er uaktuelt å kun ha en bank med kun app da du er avhengig av at mobilen har god dekning og at den er tilstede. Det er dessuten ikke en app som har universiell utforming heller, utrolig vanskelig å bruke og kan ikke bruke skjermoppleser heller da den ikke er utformet for slikt. Det er fremdeles flere steder uten mobildekning I godt befolket strøk her I landet. I det minste burde dere sørge for universiell utforming på Appen dere lager om det er eneste mulighet.
Til tross for lån i Norge, som banken burde ha all info om, så får jeg ikke flyttet dette grunnet bostedsadresse i utlandet. Ja, det er nok hvitvaskingsregler o.l som spiller inn, men det er svært svakt at man ikke kan flytte et lån som allerede er i "systemet". Også svært lang tid på tilbakemeldinger og mye svar fra forskjellige personer som trenger ny info hver gang.
Har et hus som er verdt 4 mill. Huset står kun på meg. Har 500.000 i rest gjeld på huset. Ellers INGEN gjeld. Kan ikke flytte lånet til dere da kona MÅ være medlåntaker. Noe ingen av oss ønsker Har også over 100.000 i sparepenger på konto. Håpløst! Byttet bank.