Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet for halvannet år siden til Bulder bank og har virkelig fått øynene opp for hvor god en bank kan være. - Laveste renta jeg har hatt noen gang - Venter flere måneder med å sette opp renta etter at styringsrenta endres (i motsetning til visse andre store bank råtasser) - Gir i tillegg utbytte som er nokså imponerende tatt i betraktning punkt 1. - Veldig god app som gir oversikt over økonomien inkludert detaljert plan for lånet måned for måned helt til det går i null - Justerer verdien av huset automatisk måned for måned. Trenger ikke å henge over de for å fortelle at taksten har økt.
Hei Geir, Dette var fantastisk lesning, og en strålende oppsummering av Bulder-konseptet! Utrolig gøy at det vi har laget faller i smak hos deg🤜🤛 Ha en energirik dag videre😎 Hilsen oss i Bulder
Hvis en har orden på sine ting er Bulder en veldig god bankforbindelse og forholde seg til
Hei Helge, Strålende å høre at du er fornøyd med Bulder🤜🤛 Ha en energirik dag videre😎 Hilsen oss i Bulder
Rask, entydig og utmerket kundebehandling. Utmerket informasjon underveis i søknadsprosessen.
Hei Håvard, Dette blir vi fantastisk glad for å høre! Takk for omtalen, og velkommen til Bulder🤜🤛 Ha en energirik dag videre😎 Hilsen oss i Bulder
God onboardingprossess, fin og oversiktlig app som lar deg gjøre det mest nødvendige og et par ting jeg normalt måtte håndtert via kundeservice. Liker spesielt den biten med automatisk verdivurdering så man har god oversikt over belåningsgrad og får evt. rentefordel av dette uten å måtte mase selv. Mangler bare BankiD og Apple pay nå så blir dette 5 stjerner.
Hei Kristoffer, Strålende å høre at du er fornøyd med både appen og boliglånet😎 Vi er veldig stolte av boliglånskonseptet vårt der renten skrur seg ned automatisk, så det er ekstra gøy å få tilbakemelding på at det faller i smak hos deg. Både BankID og Apple Pay er like rundt hjørnet nå, så da satser vi på at vi tikker av den femte stjernen også. Ha en energirik dag videre🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Lavest rente blant de bankene som tilby lån. God sikkerhet på mobilbanken
Hei John, Tusen takk for fin omtale!😎 Strålende å høre at du er fornøyd med lånet og månedlig oppdatering av boligverdi i appen. Ha en energirik dag videre🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Bulder er en morsom, oversiktlig, enkel og billig bank å «gå inn i». Uvant, men helt fantastisk! Ser frem til enda flere muligheter, som kommer fortløpende etter kundeinnspill.
Hei Be, Tusen takk for fantastisk omtale! En bank der alt foregår på mobilen er nok uvant for mange, men vi tror at bank fungerer best i en app, derfor legger vi all vår kraft i å lage den ultimate mobilbankopplevelsen. Gøy å høre at det faller i smak hos deg😎 Vi gleder oss til å fortsette å utvikle gode løsninger for og med kundene våre. Ha en energirik dag videre🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Veldig bra bank og ikke minst App. Jeg er helt sikker på at det kommer mye nyttige ting i Appen fremover. Har brukt Sbanken siden de startet opp i Norge og gikk over til Bulder da Sbanken ikke klarte å matche prisen på boliglån. Nå venter jeg i spenning på når Bulder får inn en løsning på fond, det blir spennende. Jeg kan virkelig anbefale Bulder Bank.
Hei Richard, Tusen takk for strålende omtale. Fantastisk å høre at du er fornøyd med både lånet og appen😎 Nå gjenstår kun den siste finpussen før fondsløsningen vår er klar, vi håper du vil like den også! Ha en energirik dag videre🤜🤛 Hilsen oss i Bulder Bank
Først og fremst en av de beste når det gjelder boliglånsrente. Når det er sagt var de veldig kjappe med å sette opp renten ytterligere en gang nå etter nyttår, måtte vel kompansere for rentegarantien de hadde i 2021. Det som irriterer meg mest med bulder er kundeservicen, må være en av de dårligste i bankverdenen. En ting er at de ofte svarer på noe annet enn det man spør om, men værre er den frekke undertonen de ofte bruker i sine svar. Jeg opplever at de mangler en god del basic kunnskap, og er bastante i sine tilbakemeldinger uten å høre på problemstillingene som kundene kommer med. Hadde en case jeg prøvde å forklare til Bulder for en stund siden, jeg fikk samme feilaktige forklaringer fire ganger før jeg møtte på en kundebehandler som delvis møtte meg. Men ingen viste noe som helst interesse for det jeg tok opp. Er så drittlei av den type kundeservice, det er så unødvendig.. Er først og fremst kunde pga den lave renten, det er lite annet som er spesielt imponerende med denne banken. Men pluss for at de automatisk setter ned renten ettersom belåningsgraden blir mindre.
Bra tjeneste, men skuffende kjappe med å sette opp renten i 2022 og er redd de ikke blir prisledende for fremtiden slik de var i fjor.
De ønsker ikke å fikse pante prioritet med SPK men ønsket at jeg sa opp lån i Statens pensjons kasse også i tillegg til det banklånet jeg skulle flytte.
Bedre rente skal du lete lenge etter. Har lett lenge men bulder bank var best
Hei, Så hyggelig at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for strålende omtale, og ha en fortsatt energirik dag😎 Hilsen oss i Bulder
Alt i banken foregår prikkfritt. Både ifht lån og daglig bruk. Superfornøyd. Håper dere snart får egen bankid.
Hei Ulla, Fantastisk å høre at du er så fornøyd med både lånet og appen😎 Når det gjelder BankID, så venter vi nå bare på de aller siste godkjenningene før vi åpner for at du kan bestille BankID gjennom Bulder. Vi gir selvfølgelig en lyd med en gang dette blir klart🤜🤛 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Vi ville flytte bolig lån fra Dnb til dem men vi fikk ikke. Vi fikk flytte til Storebrand bank etter på. Så synd! Dere skulle få en kunde til.
Avslått søknad med 36% belåning - har ingen betalingsanmerkninger eller problem med å betjene lånet i en annen bank. Det fremstår derfor som uforståelig med avslag, og det gis heller ingen forklaring på hvorfor -eller hva som kunne vært endret. Kundeservice er uinteressert. Leser at mange har sammenfallende erfaring.
Flytting av boliglånet mitt til Bulder var smertefritt. Opplever Bulder som en moderne bank under utvikling. De er gode på å etterspørre kundenes behov og utvikler nye løsninger basert på dette. Funksjonen jeg liker best hos Bulder er automatisk reduksjon i lånerente ved redusert belåningsgrad, så slipper man å følge med på boligprisvekst og å kontakte banken selv. Opplever også at kundeservice er raske med å svare på chat. Det eneste jeg savner er alternative innloggingsmetoder utover fingeravtrykk, da denne funksjonen ofte ikke fungerer for meg etter klatring. Jeg kommer meg rundt det ved å bruke appen til SPV.
Hei Frøya, Tusen takk for strålende omtale! Vi er veldig stolte av boliglånskonseptet vårt, så det er nydelig å høre at det er favorittfunksjonen din i Bulder🤩 Vi vet at en del etterspør alternative innloggingsmetoder. Det er noe vi vurderer, men ikke har en konkret løsning klar for per i dag. Vi gleder oss til å fortsette å utvikle nye løsninger sammen med deg og resten av Bulder-kundene. Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Sendte inn søknad via denne lenken 2 ganger da de påsto at det ikke var kommet gjennom. prøvde også å komme i kontakt med dem på e-post, men fikk denne e-posten tilbake. "Søknadsprosessen hos oss i Bulder er basert på en hel-automatisk søknad og for å flytte lånet til oss forutsetter det at du får tilbud om å flytte lånet ved å gå gjennom denne. Grunnen til at vi kan tilby såpass lave renter er nettopp fordi vi er avhengige av at dette går av seg selv, og i mer komplekse saker er vi nok ikke riktig bank for deg/dere. Jeg vil anta det er lettere å få godkjent søknaden i en bank som har mulighet til å vurdere din søknad mer individuelt, da vi sannsynligvis er strengere enn andre på dette området. " Så lånesøknaden min var visst altfor kompleks for dem.