Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte. Alt går elektronisk med raske prosesser. Fantastisk oversikt i appen, billig! Litt ventetid dersom man trenger personlig kundeservice, men det er en pris verdt å betale for resten av pakken.
Hei Therese, Tusen takk for strålende omtale😎 Gøy å høre at du liker appen og at byttet gikk enkelt. Velkommen skal du være til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
En useriøs bank som er umulig å få tak i. Sender kun mail med noreply, og tar ikke kontakt eller besvarer henvendelser.
Hei Erik Det var synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det stemmer ikke at vi kun har mail med noreply. De fleste av våre mailkorrespondanser er toveis, men mulighet for å svare på alt. Det er godt mulig at du har hatt erfaring med oss i perioden hvor vi hadde en enorm pågang med nye kunder, og da kan du ha opplevd en lengre responstid enn det som er vanlig. Vi skjønner at det har vært frustrerende for deg. Vi gjør det vi kan for å unngå at dette skjer. Hilsen alle oss i Bulder
Veldig bra service og kan de ikke svare med engang kommer de alltid tilbake med svar raskt. Meget gunstig boligrente ;) Ekstrakonto følger med så man kan evt setta av litt penger på for lettere kontroll. Rett å slett en APP Bank som fungerer toppers for oss. Så anbefales på det sterkeste.
Hei Cato, Takk for strålende bra omtale😎 Ekstra gøy med skryt til den flinke gjengen vår på support! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å levere de beste kundeopplevelsene, enkle prosesser og gunstig boliglånsrente. Velkommen til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
Som en Sbanken kunde som ser seg om etter alternativer når/om DNB tar over så virker Bulder lovende på mange punkter. Dessverre er manglende Apple Pay støtte en dealbreaker og min jakt fortsetter
Hei Raymond! Så bra å høre at du synes vi ser lovende ut. Det stemmer at vi ikke støtter Apple Pay per i dag. Men vær trygg på at vi får med oss at du og andre ønsker dette i Bulder. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Bulder
Tok eksakt 2 måneder å få svar på lånesøknad, jeg måtte spørre flere ganger om å få svar. Da jeg endelig fikk svar/avslag fikk jeg en generisk automail fra en no_reply adresse...en føler seg veldig godt mottatt av slike no_reply addresser. Lånet jeg hadde hos Sbanken var 3,4 millioner som jeg nedbetalte til 2,5 fra salg av forrige eiendom, jeg trengte ikke å nedbetalt de 900 000,- hvis jeg ikke ønsket å gjøre det. Jeg ønsket å flytte lånet på 2,5mill over til Bulder. Kundeservicen hos Sbanken er mange klasser over, men folkene som svarer [email protected] gjorde at det ble 2 stjerner istedet for 1 stjerne på kundeservice siden de svarte samme dag. Så litt honnør til de.
Hei Kim Vi skjønner frustrasjonen med en noreply-adresse. De aller fleste av mailkorrespondansene våre er toveis, med mulighet til å svare på alt. Det ønsker vi å få til på alle korrespondansene våre, og vi skal ta en prat om dette internt hos oss. Godt å høre at gjengen vår på support får honnør fra deg. De er flinke og jobber hardt. Synd å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss, som du ser her på bytt.no er de aller fleste så fornøyd med oss at vi er rangert som den beste boliglånstilbyderen. Vi håpre du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen alle oss i Bulder
App kan bli bedre. Alt digitalt. Super god rente og bra utbytte.
Hei Thomas! Helt enig. App kan ALLTID bli bedre. Derfor forbedrer vi appen vår flere titalls ganger i måneden basert på kundeinnspill og våre egne vurderinger. Vårt mål er å ha Norges råeste bankapp. Da må vi forbedre oss hele tiden, og vær trygg på at vi legger ned mye hardt arbeid i dette. Bra å høre at du er fornøyd med å ha spart penger på renten og fått utbytte! Ha en nydelig dag! Hilsen alle oss i Bulder
Rask og god behandling og hyggelige svar når jeg lurte på noe. meget tilfredsstillende kundebehandling.
Hei Geir, Så fint å høre at du er fornøyd med den fantastisk dyktige gjengen vår på support. Velkommen til Bulder og takk for omtalen😎 Hilsen oss i Bulder Bank
Flyttet boliglån til Bulder og er godt fornøyd. Eneste man får igjen for å være lojal kunde i de aller fleste banker er høyere rente, med mindre man aktivt følger med, innhenter tilbud og «truer» med å flytte lånet fra tid til annen. Liker åpenheten om hvilken rente man faktisk får, hva den beste renten Bulder faktisk tilbyr er, og hva som skal til for å få den. Selve appen fungerer, men har ikke all den samme funksjonaliteten som jeg hadde i banken jeg byttet fra.
Hei Christoffer, Tusen takk for omtalen! Så kult å høre at du forstår og liker konseptet vårt! I Bulder skal det lønne seg å være en lojal kunde, vi setter ned renten din automatisk etter hvert som du betaler ned på lånet og/eller boligen stiger i verdi🤜🤛 Appen er i stadig utvikling. Hvis du vil følge med å på hva som kommer, har vi en oversikt her: https://www.bulderbank.no/roadmap Hilsen gjengen i Bulder Bank
Vi har byttet bank et par ganger, og det er jo alltid litt pes. Men jeg satt med lap-topen og skulle bare sjekke ut alternativer når det ble kjent at gammelbanken skulle kjøpes opp. Det gikk ikke mer enn en halv time før jeg hadde fått takst og forhåndsgodkjenning på nytt lån.. og kunne rope ut til samboeren min at vi har byttet bank - kan du gå inn og signere dokumentene :-) Det gikk vel sikkert ytterligere en måned før avsluttende dokumenter/oppgjør mot gammel bank ble signert, men det har aldri vært lettere å bytte bank. Banken justerer i tillegg AUTOMATISK belåningsgrad etter hvert som bolig endrer verdi.. det noe ikke jeg har opplevd tidligere, og plasserer deg fort med en gunstigere rente etter hvert. Fremtidens bank!
Hei Kjetil, Tusen takk for en fantastisk fin omtale! Så gøy å høre at du forstår og liker konseptet vårt! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å levere enkle prosesser og gunstig boliglånsrente🤜🤛 Velkommen til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
Genialt konsept. Sparte over 1000 kroner måneden på å flytte lånet
Hei Franke, Tusen takk for omtalen. Dette er som musikk i våre ører🤑 Velkommen til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
Jeg har et lite boliglån på rundt 10% av sikkerheten. Siden det var i Statens Pensjonskasse og jeg ikke lenger var låneberettiget der, måtte jeg flytte det. I de fleste banker ville gebyr eller rente gjort det lite attraktivt. Å flytte det til Bulder bank var gebyrfritt (bortsett fra tinglysing av pant) og renten min er nå 1,29%. Alt ble ordnet via app og et par e-poster. Ingen krav om at jeg må bruke andre tjenester, bortsett fra at jeg må ha en konto i Bulder som lånet blir betalt fra. Jeg har beholdt gammel bank og overfører et fast beløp til Bulderkontoen hver måned.
Hei Ottar, Takk for strålende tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med boliglånet ditt i Bulder, og at byttet ble enkelt. Vi satser på at du blir fristet til å ta i bruk flere av tjenestene våre også etter hvert😉 Velkommen til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
Vil anbefales. Utrolig lettvint med bra app. Suveren kundeservice. Var skeptisk. Men jeg er solgt.
Hei Vidar Så bra å høre du er fornøyd med appen og gjengen vår på support. Først skeptisk, men så solgt. Det er riktig rekkefølge. Velkommen til Bulder! :) Hilsen oss i Bulder
Lett bytte fra tidligere bank. Alt skjer via appen
Hei Thomas Godt å høre at byttet ble enkelt. Vi legger ned mye arbeid i å gjøre denne prosessen så enkel og rask for deg som mulig. Velkommen til Bulder. Hilsen gjengen i Bulder :)
Gode og automatiske prosesser. Rask og veldig bra behandling! En glimrende app! Vil gjerne ha banken i en nettleser også.
Hei Fornøyd K Så bra å høre at du likte prosessene og at du er fornøyd med appen. Vi kommer ikke til å komme med en egen nettbank. Det kommre til å ta altfor mye kapasitet fra oss på å bygge appen så bra som den kan bli. Dette er et bevisst valg. Men har du spesifikke ting du savner i en "tradisjonell nettbank", for eksempel mulighet til å eksportere kontoopplysninger til Excel eller annet så gi oss en lyd. Målet vårt er å gi deg alt du trenger på mobilen, den enheten du alltid har med deg. Velkommen til Bulder Hilsen oss
Er du opptatt av å få best mulig rente på ditt boliglån, uten å måtte bytte bank og innhente konkurrerende tilbud ? Da skal du velge Bulder Bank. Det stemmer at Bulder ikke har lojalitetsprogram, Bank-ID på mobil og Apple Pay. Det kan du jo fortsatt få i den banken du hadde fra før. Jeg/vi er superfornøyd.
Hei Terje! Takk for anbefaling av Bulder. Du har rett i at vi ikke har et lojalitetsprogram, men har du sett at vi betaler ut kundeutbytte? Basert på 2020 betalte vi ut 4000 kr for et lån på 2 millioner. Du kan lese mer om kundeutbytte her https://www.bulderbank.no/kundeutbytte Vi bruker BankID på mobil ved søknad om boliglån og får å registrere deg som Bulder-kunde. Men det stemmer at vi ikke utsteder ny bankID til deg dersom du ikke har fra før. Dette jobber vi med å få på plass snarlig. Apple Pay er fremdeles uavklart hos oss. Godt å høre at du er superfornøyd, vi skal jobbe på for at det forblir slik. Velkommen til Bulder. Hilsen alle oss i Bulder
Man pantsetter hele boligen, men skal man ikke ha mer lån - helt topp. Om man ønsker å øke lånet er Bulder bare en telefon unna. Veldig bra. Øker verdien på boligen (korrigeres uten at man behøver gjøre noe) , korrigeres lånet om man kommer ned på lavere nivå uten at man må gjøre noe.
Hei Helge Grunnen til at vi pantsetter hele boligen er for å kunne gi deg automatisk lavere rente basert på belåningsgraden din. Ser at du har skjønt boliglånskonseptet vårt. Når belåningsgraden din blir lavere på grunn av økning i boligverdi eller at du har betalt ned på lånet - så blir renten lavere. Trenger du likevel å gjøre endringer i pantet så kan vi selvsagt se på det. Vær trygg på vi eller andre som tar pant, uansett aldri kan ta mer enn størrelsen på selve lånet selv om pantet er høyere. Velkommen til Bulder. Hilsen alle oss i Bulder