Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grunnen til fire stjerner og ikke fem, er tiden det tok å få overført lånet. Når det er sagt, så vet jeg at det var en travel periode for Bulder. Det er herlig å ikke måtte bruke en pc til å gjøre ting i banken. Håper virkelig at de fortsetter å lage brukervennlige tjenester på mobilen.
Hei Anders Du har helt rett i det. Det har vært en svært hektisk periode for oss og behandlingen av lån har i en del tilfeller tatt lenger tid enn vanlig som en følge av det. Ellers er vi veldig glad for å høre at du er fornøyd med alt det andre, og spesielt at du er synes det er herlig å slippe å burke PCen til å gjøre banktingene dine. Det er viktig for oss. Ha en herlig dag, hilsen oss i Bulder!
Hatt dem i noen måneder, hatt masse problem med appen. Den er egentlig ikke brukbar eller til å stole på. Men kundeservice er lett tilgjengelig, og de svarer innen 1-2 dager på mail. Bakdelen er at det ser ut som de fleste som er på kundeservice, kommer fra servicebransjen eller noe, så banken sparer penger. Tror ikke noen av dem har hatt noe erfaring fra finansverden før denne jobben. Dette baserer jeg på minst 6-7 forskjellige rådgivere jeg har hatt kontakt med. Men renten er god, så holder meg på bulder bank helt til en konkurent med lik eller bedre rente og stabilitet i banken kommer.
Hei C.K Det var kjipt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi legger ned mye hardt arbeid i appen vår. Vi vil ikke bare at den skal være brukbar, men være Norges råeste bankapp. Det får vi også mye bra tilbakemeldinger på. Så det hadde vært veldig nyttig for oss å høre hva du har hatt problemer med på din telefon. Send oss en gjerne en e-post på [email protected] og gi flere detaljer. Folkene vår på support er en dyktig og hyggelig gjeng. Mange av dem har lang erfaring fra finans. Det var synd å høre du har en oppfatning av at det ikke stemmer. Vi skal jobbe knallhardt for å gjøre deg mer fornøyd enn det du er i dag. Du får ta en kikk på alle de andre vurderingene vi har fått her og se at vi blir rangert som den beste boliglånsaktøren på bytt.no, så tro oss på at det er svært mange av våre kunder som er fornøyd med oss. Vi skal gjøre vårt for at du også blir en fornøyd kunde. Hilsen alle oss i Bulder
Vi flyttet boliglånet til Bulder i 2020 og var fornøyd til vi skulle låne opp en liten sum. Banken skulle da ha nye inntektsopplysninger, noe som er ok. Men vi er selvstendig næringsdrivende, og Bulder viste lite kunnskap om hvilke inntektsopplysninger selvstendig næringsdrivende har. Flere kundebehandlere krevde papirer som rett og slett ikke eksisterer i alle selskapsformer, og som vi ikke hadde, men som de fortsatte å kreve. Vi oversendte alt vi hadde av papirer relatert til bedriftens inntekt og regnskap siste år, men fikk arrogante og tidvis uforståelig formulerte svar om at de kom til å se bort fra det innsendte. Det innsendte var standard dokumenter som vi har brukt ved andre lån/situasjoner, til og med ved etablering av lånet hos Bulder. Vi ba om å bli kontaktet på telefon av en saksbehandler, ettersom vi gikk lei av alle e-postene som uopplyste saksbehandlere uten evne til selvstendig tenking sendte ut, men dette var det lite vilje til. I Bulder er alt strømlinjeformet og rigid, altfor mange hoder involvert, og kompetansen på selvstendig næringsdrivende lav. Da vi til slutt gikk lei og formidlet at vi kom til å bytte bank om de ikke snarest kunne se på dette med et kompetent blikk og uten å kreve dokumenter som ikke eksisterer, snudde de og sa de hadde de tallene de skulle ha fra oss (!). Helt håpløs prosess, vi har hatt flere banker men aldri opplevd en så dårlig og kunnskapsløs kundebehandling. Det er helt tydelig hvor Bulder sparer midler.
Hei, Dette var ikke kjekt å lese, og vi har veldig lyst til å finne ut hva som har skjedd her for å kunne forbedre oss. Vi hadde satt stor pris på få kontakt med deg på nytt siden vi ikke klarer å finne igjen saken ut fra de opplysningene vi finner i innlegget ditt. Vi har hatt ekstremt stor pågang i det siste, og her har sannsynligvis noe glippet. Kan du ta kontakt på [email protected] eller ringe på tlf 46 87 10 00? mvh Torvald Kvamme Leder Bulder Bank
Har kjempetro på Bulder Bank, men det er et stort minus som gjør at jeg ikke ønsker å bytte fra SBanken til Bulder enda. Det er at de ikke tilbyr mobile pay/apple pay. Jeg har ikke brukt bankkort på veldig lenge og tenker ikke å gå tilbake til det nå. Helt supert å slippe å ha med seg lommebok. Alt er på telefonen nå. Både førerkort og betalingskort. Skjønner ikke hvorfor Sbanken kan tilby apple pay, mens Bulder ikke kan…
Hei Stine! Så bra å høre at du har troen på oss. Vi skjønner at du ikke ønsker å endre på måten du betaler om du har funnet en form som funker bra for deg. Som du sier støtter vi ikke Apple Pay per i dag. Det er mange hensyn å ta, og gode argumenter for og mot Apple Pay - men vær trygg på at vi har fått med oss at du og mange andre ønsker at vi skal komme med støtte for Apple Pay. Hilsen alle oss i Bulder
Søkte om lån her, er selvstendig næringsdrivende med en god inntekt, godt over 5 gangen inntekt og og lånebehov på under 50 % av verdien av boligene. Fikk likevel avslag da det for vanskelig og behandle søknaden min ut fra en næringsoppgave, har drevet eget firma i 30 år nå. Dette er elendig kundebehandling.....
Hei Knut! Forstår at dette er en kjip tilbakemelding å få som boliglånssøker. Grunnen til at Bulder foreløpig ikke kan gi lån til selvstendig næringsdrivende som søker alene er basert på at inntekten, selv om den er høy, kan svinge mye og det er vanskelig for oss å danne oss et bilde av inntekten i disse tilfellene. Vi er klar over at mange som driver for seg selv kan vise til gode resultatet og stabil inntekt over tid, men med en helt automatisk søknadsprosess blir det utfordrende da informasjonen vi blant annet henter fra Altinn blir mangelfull. For å fortsette å presse boliglånsrenten ned, må vi holde kompleksiteten nede. Det betyr med andre ord å automatisere mye av lånebehandlingen, og per dags dato klarer vi det for de minst kompliserte boliglånssøknadene. Men vi har forståelse for at det ikke hjelper deg så mye, men det er nå i alle fall det som er forklaringen. Kanskje klarer vi å automatisere også mer kompliserte boliglånssøknader i fremtiden, og da håper vi du gir oss en ny sjanse. Hilsen alle oss i Bulder
Jeg er en heldigital bruker fra før, og foretrekker digitale løsninger, Bulder er dermed perfekt for meg som helst ikke vil ringe kundeservice, møte opp i banken, signere med kulepenn og levere hauger med papirdokumenter (eller scanne og maile den). Alt gjøres enkelt og raskt, de «beamet» litt hit og litt dit, som det stod, og Star Trek referanser i boliglånssøknader ga et godt smil på veien. Jeg fikk svar umiddelbart, og har nå ny bank, nytt bankkort, ny app, og sparer tusenvis av kroner i året på god rente. Dette passer aller best for de som er komfortable med å ikke møte på mennesker på veien, og som ikke har en komplisert økonomi, slik at alt kan behandles der og da i den digitale løsningen, jeg tror bestemor ville hatet det, mens jeg tror barna mine vil mene at dette er slik bank skal og bør fungere for fremtidens brukere.
Hei Benedikte, Denne omtalen gav oss et godt smil også😄 Ingenting gjør oss gladere enn fornøyde kunder som sparer penger og som samtidig forstår og omfavner konseptet vårt. Veldig gøy å ha deg med på laget! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Jeg synes selve boliglånssøknaden gikk utrolig smertefritt. Alt gjort på telefonen på noen få minutter! Jeg er også veldig fornøyd med rentenivået mitt, den automatiske oppdateringen av boligverdien, og dertil automatisk nedjustering av renta. Appen er enkel å manøvrere i også. Anbefales!
Hei Kristin, Gøy å høre at byttet gikk smertefritt, og at du liker konseptet vårt med automatisk nedjustering av boliglånsrenten😄 Velkommen til Bulder, og takk for strålende omtale! Hilsen gjengen i Bulder Bank