Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flytting av lån gikk kjapt og enkelt, hvor andre banker har vært relativt vanskelige og firkanta rundt hvem som eier boligen sammen (Hei KLP og Sbanken), tjener for lite selvom man egentlig ikke gjør det (Hei DNB), eller rett og slett har ikke svart på søknaden (Hei Sparebank1), så var Bulder raske på nabben, og etter litt ekstra informasjon så ordnet alt seg. Appen funker fint den, god oversikt over hva man har, hva som er igjen på lånet...etc.
Hei Tamamo Deilig å høre at flyttingen gikk smidig og raskt for din del. Flytting av boliglån er ikke verdens gøyeste ting, så fint når det kan gå raskt og effektivt. Godt å høre at appen fungerer bra for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Dere er den beste Bank, like godt App 🙂🙂🙂
Hei Ole Så bra at Bulder fungerer så godt for deg! Jeg skal sende en hilsen til app-utviklerne fra deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Siden denne banken er kun app, så er det forventet at kundeservicen er bra. Chat er ekstremt begrenset, du må være inne i appen for å holde din plass, men du kan ikke navigere rundt i appen underveis som den sier. Chat blir avsluttet før de har svart på spørsmålene, så må enten ringe opp eller starte ny chat og være "fast" i bulder appen en 30 min till. Pinlig at Nordea er bedre på dette. Telefon er like dårlig, har ikke noen mulighet for "ring meg opp". Burde ikke de fokusere på Telefon og chat opplevelsene hvis de mangler en nettside?
Hei V Du har helt rett i dette. Chatløsningen vår fungerer ikke godt nok når vi har så stor pågang som vi har nå. Vi jobber på spreng med å finne en bedre løsning, slik at du og andre kommer lettere i kontakt med oss. Vi har mulighet for å bli ringt opp igjen på telefon. Denne slår inn når du har ventet noen minutter og ikke fått svar. Om du ringer oss like før åpningstiden er over, vil ikke "ring meg opp" funksjonen være påslått. Hilsen alle oss i Bulder:)
Jeg kommer fra Sbanken å når DNB tok over de, så mistet de Apple Pay.. Og jeg ble fort ganske lei av Sbanken. Men nå har jeg funnet Bulder, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Appen er fantastisk, og enkel å bruke. og Elsker alle de kule funksjonene. Gleder meg til en fantastisk fremtid med Bulder.
Hei Mats! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du elsker de kule funksjonene. Vi gleder oss også til en fantastisk fremtid sammen! Hilsen alle oss i Bulder:)
Uferdig konsept fra Sparebanken Vest, med store voksesmerter. Lite proff kundeservice (manglet bare tyggisen under samtalen), oppleves som til bry når man ringer tilbake etter å ha fått brev(!) om å kontakte de. Ennå ikke sett noe til kundeutbyttet de lovet. Dårlig kredittvurderingsprosess på kort, som gir avslag til kunder med god betalingsevne og lite lån. Tydelig et konsept som er laget for for skumme fløten i markedet, men som ikke passer de fleste i lengden. Appen er ganske bra, fremstår som mer innovativ enn hva den faktisk er takket være utradisjonell ordlegging (litt morsomt da), men til tider ganske uferdig. Det er i og for seg greit, ettersom de utvikler den videre. Regner med at mange nye kunder etterhvert oppdager utfordringene, den dag de står der uten å få god hjelp, korte åpningstider på kundeservice - og må belage seg kun på appen. Jeg byttet vekk fra de etter noen måneder bruk. Slapp heldigvis å stå der uten å få hjelp. Finnes langt bedre valg i det norske bankmarkedet tenker jeg.
Hei Magnus Det stemmer som du sier at Bulder er under kontinuerlig utvikling og ikke like "ferdig" som de tradisjonelle alternativene. Det er en del av å bygge noe nytt. Kundeutbyttet ble utbetalt i slutten av mars. Husk at kundeutbyttet i 2023 er basert på hvor mye og hvor lenge du hadde lån og innskudd i 2022. Du må ha hatt over 37.374 kr i enten lån eller innskudd for å få minste utbetaling. Du har rett i at Bulder ikke passer for alle. Grovt sett kan vi si at bankkunder er i to grupper. En gruppe liker å bruke rådgiveren sin aktivt og er i tett dialog med banken sin. Den andre gruppen vil helst være selvbetjent og fikse tingene selv. Bulder passer helt klart best til den siste gruppen. Vi har ikke egne personlige rådgivere eller filialer. Du må derfor være glad i å fikse mye selv for å trives i Bulder. Men har du problemer du ikke finner ut av selv, står vi klar til å hjelpe. Takk uansett for tilbakemeldingene dine! Hilsen alle oss i Bulder :)
Seriøs bank, setter opp og ned rente uten at man behøver mase.
Hei Roger Det stemmer. Vi justerer renten basert på boligverdien din og belåningsgraden slik at du alltid får den beste renten vi kan tilby deg - uten at du må ringe og prute først. Det sparer både oss og deg for tid, og ikke minst sparer det deg for penger! Hilsen oss i Bulder:)
Jeg byttet raskt til Bulder etter at Sbanken ga beskjed om Apple Pay-nekt, men jeg byttet nok for raskt. For det første har jeg fått avslag på en helt vanlig kredittkort-søknad med en begrunnelse som egentlig ikke betyr noe, fordi søknadsprosessen er automatisk, og da er det lett å servere tomprat. For det andre tilbyr ikke banken en rekke tjeneste en er blitt vant med, som straksbetaling eller å legge til kontoer fra andre banker. Jada, de har en nydelig nettbank (selv om det burde vært mulig å velge en annen farge enn svartmetall-sort), men basis-tjenestene er jo ikke der de burde være. Og jada#2: De er en ung og fersk bank, de fortjener mer tid osv. osv. Men da får det bli en annen gang, da.
Hei Øivind Takk for feedback. Når det gjelder kredittkort har vi oppdaget en svakhet i søknadsprosessen som gjør at for mange har fått avslag. Det kan hende du er rammet av denne? I så fall vil du kunne søke på nytt igjen om noen dager. Det stemmer som du sier. Vi har ikke samme bredde i tilbudet som mange av de tradisjonelle bankene. Dersom du er en kunde som ønsker å samle alle banktjenestene ett sted, og har et bredt behov, så er nok ikke Bulder det beste alternativet. Bruk oss der vi er best, og andre der de er bedre. Vi håper vi snakkes "en annen gang, da" :) Hilsen alle oss i Bulder :)