Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel, intuitiv nettbank. Tidligere Sbank-kunde, dette er på høyden med Sbanken før DnB tok over. Anbefales!
Hei Else😊 Nydelig å høre at du er en happy kunde og at du synes Bulder er enkel og intuitiv! Ikke alle synes det samme, for noen blir Bulder altfor annerledes "det vanlige". Men det betyr kanskje at du liker ting som er litt annerledes og at vi er en god match! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Ny kunde. Synes det var veldig greit å etablere et kundeforhold og det var ok å sette seg inn i bruken av Bulder. Det hadde vært enda bedre om Bulder kunne blitt nettbank også !
Hei Peder 😊 Velkommen som ny kunde! Herlig å høre at flyttingen gikk smidig og enkelt. Vi har ingen planer om å lage en tradisjonell nettbank. Vi vil beholde all vår kraft og kapasitet i å gjøre appen så god som mulig. Visste du at du kan bruke appen på iPad eller på nyere Macs eller Chromebooks? Hilsen alle oss i Bulder 😊
Helt topp! skulle ønske at dere kunne fått inn en AI eller noe som gjorde at oversikten over min økonomi var bedre og ikke krevde at jeg gikk inn hver måned for å kategorisere alle kjøpene mine. Hadde også vært kult om man kunne se om man brukte mer eller mindre enn snittet av deres kunder i de kategoriene (sett at det første fungerte da) Eller helt topp!!
Hei Magnus 😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og dine behov! En veldig god og spennende ID med å bruke AI til å skaffe bedre oversikt over økonomien og kategorisere kjøp og transaksjoner. Vi har tenkt tanken og begynt å se på muligheter. Hilsen alle oss i Bulder😊
Superenkel app, rask og god oppfølging i chat. Mange aktuelle og lettvinte funksjoner
Hei Geir😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med appen og rask og god oppfølging. Det høres ut som vi er en god match! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Bulder tilbyr de tjenestene folk flest trenger i et enkelt, intuitivt, selvbetjent grensesnitt. Hos Bulder slipper du å tvinne tommeltotter mens papirmølla går, her får du svar nesten umiddelbart på boliglån, kredittkort, sparekonto, osv.. Alle kunder stiller likt, og du får dermed automatisk de beste vilkårene uten å måtte kaste bort tiden med å godsnakke "personlige rådgivere".
Hei Christian😊 Du har forstått akkurat hva Bulder skal være. Du skal slippe å bruke til på å holde renten din så god som den kan være, og alle stiller likt. Ingen har spesialpris. Alle våre priser er åpne or reelle! Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du synes grensesnittet er enkelt, intuitivt og selvbetjent. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Umulig å få kredittkort. Kredittkortsøknad er kun helautoamtisk og hvis du da ikke er et a4 menneske med a4 økonomi så får du ikke kredittkort selv om du har mer enn god nok økonomi. Søker du og får avslag må du vente hele 30 dager for å kunne søke på nytt, om du har oppgitt noe feil i søknaden eller vil endre kredittbeløp. Det er rimelig tullete når man skal være heldigital og mobil.. men må vente 30 dager. Opplevde kundeservice som lite hjelpsomme i prosessen og heller uhyggelig og svarer surt på meldinger. Appen har mange feil og mangler enda. Mange barnesykdommer. Manglende nettbank.. mister man telefonen så sliter man. Synes det er lite fornuftig å velge å kun tilby 1 måte å komme seg i banken på, noe som er veldig kritisk. Kan ikke betale fra sparekonto.. det er bare tull at de ikke kan tilby det. Det fungerte en stund men så har de fjernet den muligheten. Elendig rente på brukskonto så om man da har litt penger, så må man ha de på sparekonto, så må man drive å overføre til brukskonto for å gjøre betalinger. Meningsløst. Ikke mulig å sette opp efaktura/avtalegiro på sparekonto heller. Selve kontoutskrift og generelt brukergrensesnitt er heller ikke så enkelt som man skulle ønske seg i appen. Opplever det som rotet til tider og manglende funksjonalitet her og der. Kunne vært mye bedre opplevelse om de var hyggelig og imøtekommende med de problemene man møter. I stedet for sur og avvisende. At de ikke har bedre tekniske løsninger bak burde de fokusert mer på å utbedre. Men det virker ikke som de egentlig ønsker å være en bank for alle, kun noen.
Hei Geir😊 Det er bra du har prøvd oss noen måneder før du feller en dom, men selvfølgelig kjedelig at du ikke er fornøyd. Det stemmer at kredittkortsøknaden vår passer best for de som har en økonomi som er litt a4. Det har med automatiseringen å gjøre. En datamaskin klarer ikke alltid se samme helhet som et menneske. Vi gjør forbedringer med kredittkortsøknaden as we speak. Gi oss gjerne en tilbakemelding på hva du tenker er barensykdommer i appen på [email protected]. Vi "mangler" ikke nettbank, det er et bevisst valg. Vi ønsker å burke all vår kraft i å gjøre appen til verdens beste bankapp. Da ønsker vi ikke samtidig å drifte en tradisjonell nettbank. Men visste du at du kan kjøre appen på iPad eller på nyere Macer og Chromebooker? Mister man mobilen vil de fleste på problemer med banken sin. De fleste bruker BankID på app eller mobil, og vil da ikke komme inn i nettbanken heller. Du kan komme inn i Bulder med en annen mobil. Vi hjelper deg også med å gjøre betalinger eller overføringer på telefon om du trenger det til ny telefon er på plass. Det stemmer at du ikke kan betale fra en sparekonto. Men hos oss kan du overføre så mye og så ofte du vil mellom en sparekonto og en brukskonto. Vi har ingen begrensninger i antall uttak, og heller ingen krav til størrelse på beløp før du får den gode renten. Du har også helt rett i at vi ikke klarer å være den perfekte banken for alle, det tror vi ikke er mulig. Men de som har valgt oss ble Norges mest fornøyde bankkunder i 2023 i følge EPSI. Vi håper du får et bedre inntrykk av Bulder fremover. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Kjempefornøyd med Bulder! Alt er enkelt og man har full oversikt!
Hei Stine! 😊 Herlig å høre at du er fornøyd og har full oversikt! Hilsen alle oss i Bulder😊