Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og grei bank, med god nettside. Skulle gjerne hatt nettsiden også invers med lys bakgrunn - mine gamle øyne trives nok best med det😊
Veldig enkelt, ved behov for spørsmål eller hjelp, får du det kjapt
Veldig oversiktlig bank, men skulle tilbytt boliglån for nybygg
Hei Silje Forstår godt at det var kjipt at vi ikke kunne hjelpe deg med å finansiere nybygg. Takk for fem stjerner likevel. Husk at du er veldig velkommen tilbake når nybygget er ferdig bygget og du kanskje vil få ned renten på lånet igjen. Hilsen alle oss i Bulder
Appen er enkel å bruke, god service. De har applepay, god rente på sparekonto.
Hei Gerita! Topp å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med appen, service, Apple Pay og renten på sparekonto! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Bulder begynner å bli bra, men har enda et stykke igjen til funksjonaliteten og brukeropplevelsen til siste versjon av Sbanken (før DNBs utdaterte IT-avdeling fikk lov å overta og rasere..). Venter på Bulder aksjehandelsløsning, og håper utviklingen fortsetter.
Hei Trond 😊 Godt å høre at du synes vi begynner å bli bra. Vi er helt enig med deg i at vi har mer å gå på. De siste årene har våre kunder blitt målt til de mest fornøyde bankkundene i Norge (av EPSI). Vi vet likevel at vi kan bli mye bedre. Her kan du se hva vi jobber med for øyeblikket https://www.bulder.no/om-oss/roadmap/ Vi har ingen planer om mulighet for kjøp av aksjer i Bulder-appen. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Negativt: 1. Kun mulig med hvit skrift på svart bakgrunn, noe som er vanskelig å lese for enkelte av oss. Har ønsket meg hvit bakgrunn og mørk skrift flere ganger gjennom tilbakemeldingsfunksjonen, men skjer ikke noe. 2. Altfor mange trykk på noe som burde være enkle grep. For eksempel for å se kontonummer til en konto. Eller å se kortinformasjon. 3. Veldig irriterende at det ikke går an å skru av "forventede" trekk. Ser flere andre har nevnt det også, at det er uoversiktlig når de ofte ligger dobbelt. 4. Regningsbetaling kunne vært mye enklere ved for eksempel mulighet for å scanne regning, eller at tastaturet endrer seg til tall når man skriver inn kontonummer til betaling. 5. Ikke fullt så viktig, men likevel irriterende: Man får ikke sett desimaler uten at man trykker seg inn på en transaksjon. Positivt: 1. God rente på sparekonto. 2. Enkelt å overføre penger til/fra egne kontoer.
Hei Elisabeth Takk for grundig og god tilbakemelding. 1. Vi har for øyeblikket bare "dark mode" i appen vår. Det er flere enn deg som har ønsket endring her, men i vår siste kundeundersøkelse var andelen som ønsket dette lavere enn vi hadde forventet. Og så lav at vi for øyeblikket prioriterer andre ting. 2. Du finner kontonummeret til en konto ved to trykk. Først trykke på kontoen det gjelder, og så trykke på kanppen som heter "Mer". 3. Helt enig. Forventede betalinger treffer ikke godt nok på det som skal komme. Her er vi i full sving med å gjøre funksjonen faktisk nyttig! 4. Du har mulighet til å scanne regning, enten med kameraet på telefonen eller ved å laste opp et vedlegg. Ser poenget ditt med tall som default når du skriver inn kontonummer. Men her har du også muligheten til å skrive inn navn, dersom betalingen går til noen du har betalt før. Derfor er det bokstaver som dukker opp først. 5. Desimaler kan du skru på om du vil. Trykk på "Min Bulder" nede til høyre, trykk så på tannhjulet oppe til høyre, deretter trykker du på "preferanser". Her kan du velge om du vil ha desimaler, om du vil se "historikk" først og ikke fremover på kontoen din, samt om du vil ha animasjon på lønnsinnbetalingen din. Håper noen av disse tipsene er nyttig for deg, og takk igjen for fyldig og god tilbakemelding. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Utmerket app, der du lett kan identifisere mottaker av betaling
Hei Per M. Så bra at du synes appen er utmerket, oversiktling at det er enkelt for deg å identifisere mottaker av betaling. Hilsen alle oss i Bulder😊