Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med at de har samme renter for alle, og at disse er publiserte, og ikke minst at jeg slipper å sitte og følge med som en hauk på når banken min prøver å skvise mer penger ut av meg. Før måtte jeg sjekke jevnlig og true med å bytte bank for å få beste markedsrente, det må jeg ikke lenger. Det eneste jeg ønsker meg er en webapp.
Hei Karianne! Helt enig! Du skal slippe å forhandle og true for å få den renten du fortjener. Vi er veldig glade for å ha funnet en løsning på dette, og glad for å høre at du liker måten vi gjør det på. Banker har mye å gå på når det kommer til transparens og priser/renter som det er enkelt for kundene å forstå. Vi håper flere banker følger etter oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet til bulderbank på grunn av innbydende brukeroppsett, deling av konto med partner i tillegg til oversiktlig inn-/ut- oversikt over konto og gode renter til fremtidens boliglån. Vurderer å bytte tilbake til tidligere bank da appen KREVER fingeravtrykk til å godkjenne betalinger, se kortinformasjon og så videre - og når dette går skeis, står jeg i en kinkig situasjon dersom jeg må overføre mellom konti. Jeg må ofte registrere fingeravtrykk på telefon på nytt fordi appen ikke godkjenner fingeravtrykket. Så logge inn med bankid på nytt før jeg må registrere det nye fingeravtrykket i applikasjonen på nytt. Dette synes jeg er en stor ulempe ved Bulder, og får meg til å revurdere kundeforholdet. I andre banker hadde jeg valget mellom ansiktsgjenkjenning, fingeravtrykk eller pin-kode. Hvorfor kan ikke Bulder også?
Hei Marthe! Skjønner godt at det er frustrerende dersom det er problematisk for deg å få fingeravtrykket til å virke. Bruker du en Android-telefon? Biometri-innlogging er mindre stabilt hos Android enn det vi opplever for IOS. Grunnen til at vi ikke har støtte for pin-kode er at vi har prioritert de sikreste innloggingsmetodene først. Pin-kode er mindre sikkert for deg som kunde. Du kan lese mer om sikkerhet her https://faq.bulderbank.no/appen/hvorfor-krever-vi-biometri-som-innlogging Du er ikke den første som etterspør pin-kode, så vi vurderer fortløpende om vi også skal utvikle dette som innloggings-metode. Takk for tilbakemeldingen din :) Hilsen alle oss i Bulder
Har ikke BankID på plass, må ha BankID fra annen leverandør!! Burde i det minste akseptere BuypassID fra uavhenging leverandør, er jo essensielt i dagens digitale samfunn.
Hei Arve Utviklingen av våres egen BankID løsning har tatt litt lengre tid enn først forventet. Men løsningen er klar nå. Gå her og bestill ny BankID: https://www.bulderbank.no/hjelp-og-kontakt Hilsen alle oss i Bulder
Har lenge vært frustrert over de tekniske løsningene til Nordea. De har flere typer apper og flere versjoner av nettbanken sin, og man må stadig veksle mellom disse for å gjøre det man skal! Jeg byttet ikke bank for rentas skyld, Bulder var bare noe billigere, men jeg byttet fordi jeg forelska meg i appen! Bulder har laget en brukervennlig app som viser kun viser den infoen man trenger, og ikke alt mulig annet som ikke er relevant. I tillegg er flyten i ting mye bedre enn det Nordea hadde. Så langt er jeg veldig fornøyd!
Overførte penger til bulder sparing fungerer ikke, pengene kommer ikke inn på appen. (Er bare borte) De sier ting er i orden men kan man stole på dem? Gleden med sparing blir da borte så lenge mann ikke kan se dem i appen. Har anbefalt dem til andre men dette var elendig. Lånet som jeg hadde fungerte bra hos dem. Vil ikke anbefale dem til sparing.
Hei Eddie Brukte du straksbetaling som metode for å overføre til Bulder? Straksbetaling er en metode for å få raskere betaling enn normal overføring mellom banker som tar lengre tid. Men i noen tilfeller kan betalingen sees i en oversikt, men ikke i en annen. Så lenge du har overført til riktig kontonummer er pengene dine på plass og trygge. Men som sagt, det er ikke alltid visningen av saldo henger med i svingene på en straksbetaling. Etter noen timer vil du se beløpet i alle oversikter. Har du fortsatt noe du lurer på håper jeg du tar kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Hilsen alle oss i Bulder:)
Hadde noen problemer med lagring av prefs på samsung. Etter siste oppdatering av appen er det fin flyt!
Hei, Supert å høre at problemene løste seg og at du er fornøyd med appen🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
I Bulder Bank kan du ikke betale en regning i kroner og ører. Du må egentlig runde av opp til nærmeste krone. Jeg har alri hatt en bank hvor dette ikke er mulig ! Meget dårlig !
Hei Tom! Mange regninger kommer med et øre-beløp, så selvsagt må du kunne betale i kroner og ører. Det kan du selvfølgelig i Bulder-appen. Skal du for eksempel betale 136,42 kr - så skriver du bare inn det i betalingen. Bruk komma-tegnet til å skille mellom kroner og ører. Hilsen alle oss i Bulder :)