Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null fleksibilitet, kun en datamaskin som behandler søknader om lån og derfor vil alle som kommer utenfor datamaskinens vilkår eller betingelser ikke bli tatt i betraktning. Jeg hadde 34% lånegrad og tjener mere enn 1,8 mil i årslønn, men er ikke bra nok da jen er nødt til å ta med kona som medlåntaker og det vil hun ikke.
Hei Knut Når man tar opp et boliglån blir selve boligen belånt. At boligen blir belånt vil ha konsekvenser for begge parter i et ekteskap. Derfor har vi som krav at om man er gift eller eier bolig sammen, må begge parter også være med på å ta opp lånet. En part kan ikke belåne huset uten den andre partens samtykke. Et samtykke vil være at begge to står som låntakere. Dette er derfor noe vi gjør for å beskytte andre eiere av huset, eller ektefeller mot at lån skal bli tatt opp uten at de kjenner til det. Forstår at det kan virke firkantet i noen tilfeller. Men dette er som sagt en regel for å beskytte alle parter i forbindelse med opptak av gjeld. Hilsen oss i Bulder :)
For en talentløs bank .Er 50 år har vært kunde hos Flere banker.Har et lån på 2.5 million men det gikk Ikke hos Bulder enda jeg er Premiumkunde hos Nordea med de beste betingelser .Tror nok det har med alder å gjøre .Skikkelig diskriminerende😡
Hei Hans Alder har ingenting å si i våre automatiske vurderinger av om boliglånnssøknaden skal innvilges eller ikke. Hos Nordea har du nok en personlig rådgiver som kan klare å danne seg et bedre helhetsbilde av din økonomi enn vi klarer gjennom den automatiserte søknadsprosessen som vi tilbyr. Hilsen alle oss i Bulder :)
Var tidligere kunde hos sbanken og veldig fornøyd inntil DnB kjøpte de for å drepe konkurransen. Byttet til Bulder når oppkjøp ble godkjent og har ikke angret et sekund. Bulder gir gode betingelser og løsninger samt hører på hva kundene vil ha. Etter at jeg ble kunde hos Bulder har de innført mange nye tjenester fordi kundene ønsket det akkurat som en bank burde gjøre. App'n har også blitt utviklet og blir bedre hele tiden. At de har kundeutbytte er også et pluss. Er strålende fornøyd og vil anbefale Bulder for alle og spesielt for de som har sbanken i dag som ikke ønsker å bli med over til DnB. Dette er banken som er i ferd med å bli hva sbanken en gang var.
Hei Glenn Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er glad for valget du tok om å bytte. Det stemmer, vi forbedrer og utvikler appen hele tiden. Kundeutbytte har kundene våre blitt veldig glad i, det kan faktisk utgjøre en ganske stor sum. Takk for at du anbefaler oss til andre. Vi skal jobbe steinhardt for å holde deg like fornøyd fremover. Hilsen alle oss i Bulder:)
Rareste opplegget jeg har vært borti. Svarte ut alle spørsmål, kom fortsatt ikke gjennom. Tok kontakt med kundesrvice, fikk et word dokument med de samme spørsmålene. Har kundeforhold i flere forskjellige banker, men Bulder er visst litt spesiell, de ønsker nok bare kunder som skal ha lån. Ikke ha en brukskonto og sparekonto. Dessverre er denne banken hauset litt opp. Synd at Sbanken ble kjøpt opp.
Hei Anonym Vi hadde noen tekniske problemer med registreringen av kunder for noen dager siden. Det kan ha vært årsaken til at du ikke kom gjennom. Vi ønsker alle typer kunder hos oss. Det er derfor vi ikke har noe krav om at du må ha boliglån, lønnskonto osv hos oss for å få god rente. Du får den gode renten uansett om du velger ett eller flere produkter. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg har vært kunde litt fra og til siden Bulder kom til verden, mye mangler og feil gjorde at ble kun teste banken ut litt nå og da. Tenkte at fra mars i år skulle jeg gi dem en fullverdig sjanse å kun bruke denne banken og etter noe krøll å kunne bli kunde da Bulder kundesenter er uhøflige og behandler deg dårlig om du har hatt kundeforhold hos dem noen ganger er dem ikke særlig behjelpelige men etter mye om og men gadd dem å rette opp feil som gjorde at jeg ikke fikk fullført opprettelse av kundeforholdet. Etter å fått dette til og kortet kom i posten og jeg hadde fått arbeidsgiveren til å endre lønnskonto ønsket jeg å avslutte kundeforholdet i den andre banken og skulle bestille BankID hos Bulder ble jeg nektet å få dette siden hadde hatt BankID hos disse tidligere og fikk beskjed av kundesentret at dem ikke var pliktig til å gi meg BankID og jeg må vente et år før dem kunne vurdere dette, da måtte jeg visse i denne tiden at jeg brukte Bulder daglig. Så anbefaler ikke Bulder.
Hei Kay Her må du ha misforstått oss. Vi har ingen regel om at de som har hatt BankID tidligere, ikke kan få det på nytt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg har forsåvidt forsøkt Bulder før, men savnet en nettbank, så jeg hoppet tilbake til SBanken. Nå driver jeg og flytter til Bulder igjen. Fint med kundeutbytte. Det jeg ikke har fått til er å betale med kredittkortet direkte. Ser ut til å gå via en brukskonto... usikker på hva det har å si for løpende renter. Litt negativt at supporten bare er åpen fra 8-15, men normalt håper jeg at jeg ikke vil behøve support i det hele tatt. Under første del av prosessen med å flytte lånet virket kundebehandler veldig gretten og sur, men alle har vel en dårlig dag i blant. De var i alle fall raske.
Hei Ståle! Ja, sant det er deilig med kundeutbytte! Det har de som har fått det blitt veldig glad i. Det stemmer. For øyeblikket har vi ikke funksjonalitet som lar deg betale direkte fra kredittkortet dersom du for eksempel skal betale en faktura. Det er ingen forskjell i hva det har å si for løpende renter. Det vil si både en direkte betaling fra kredittkort eller en overføring til en debetkonto vil gjøre at rentene løper automatisk. Det som har rentefrie dager er kjøp gjort med kredittkortet. Dette er også vanlig i andre banker. Bra at kundebehandler var raske i ditt tilfelle, så får vi håpe vi har en bedre dag neste gang du trenger oss. ;) Vi får enormt med nye kunder om dagen, og det gjør nok at kundebehandlerne må være raskere og kortere enn de vanligvis er :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Ringte kundeservice da jeg hadde noen spørsmål rundt eventuelt bytte av bank. Fikk tilbud om tilbakering fra Bulder i telefonsvarermenyen, hvilket jeg valgte. Etter halvannen time (jeg satt da med telefonen i hånden) dukket det opp et tapt anrop fra Bulders tilbakeringingstjeneste. Det merkelige var at det ikke var noen lyd da de ringte (jeg dobbeltsjekket at jeg hadde på lyd-hvilket jeg hadde). Jeg ringte Bulder på nytt og ble ventende i kø. Fikk en arrogant og nebbete person på tråden, typ: «skal melde det videre, men har ikke fått andre sånne klager tidligere i dag». På spørsmål vedrørende kundeutbytte opp mot lån på 2. mill de siste 4 årene, svarte hun «det kan ikke jeg sitte å regne ut nå» da hun ikke fant tallene. På spørsmål om renter, ramset hun fort opp tallene. Da jeg sa at hun må lese de opp saktere, henviste hun til at disse kan jeg lese selv på nettsidene osv før hun irritert leste de saktere da jeg ikke ga meg. Det ble også en diskusjon rundt hvorvidt det koster penger å innhente en eTakst. Kjenner at dette ikke er en bank jeg ønsker å bytte til. Har aldri opplevd dette med Sparebank1. Der er de alltid høflige og milde i tonen. Denne personen i Bulder opplevde jeg som krass og bastant.
Hei Tina Vi har en helt enorm pågang av nye kunder for tiden. Det gjør at kundebehandlerne våre har mindre tid enn de vanligvis har. Bulder er bygget for den delen av norske bankkunder som liker å fikse tingene selv. Du kan kalle det de "selvbetjente". Dette gjør at Bulder passer godt for noen, og dårlig for andre. Mange kunder ønsker en personlig rådgiver de kan ringe om alt det de lurer på. Da er nok Bulder et dårlig alternativ. I Bulder har vi ingen filialer og en liten, men veldig dyktig gjeng kundebehandlere som kan hjelpe når du har problemer. Skal du bli en fornøyd Bulder-kunde må du nok være kundetypen som enkelt orienterer deg om ting som pris og kundeutbytte på egenhånd. Dette er godt synlig og lett tilgjengelig på nettsidene våre. Bulder passer ikke for alle, og det er heller ikke målet vårt. Mange ønsker seg heller en tradisjonell bank, og det har vi full forståelse for. Hilsen alle oss i Bulder :)