Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettbanken er enkel å bruke og tjenestene passer meg
Bulder innbyr til tillit bl.a. ved å holde kontakt med kundene gjennom appen. Å dele overskuddet er jo en genial ide. S-banken er nå ødelagt av DNB, så Bulder bør ha en lysende fremtid.
Kjempe fornøyd med Bulder! Enkelt å bruke, rask respons og god service når det trengs!
Har bare gode erfaringer med Balder. Lett tilgjengelig hvis en trenger hjelp til noe.
Bare god erfaring med Bulder etter overgang fra Sbanken. Den fyller rommet Sbanken etterlot seg etter overgangen til DNB. Appen funker helt fint. Eneste som kan være litt irriterende er at kontobruk er basert på at fingersensoren funker. Det gjør den jo ikke alltid...
Hjelpeløs kundeservice når ting ikke fungerer. Skylder på Vipps når banken selv har tekniske problemer. Sperret ikke debitkort selv om de ble informert om forsøk på uttak fra konto.
Hei Lars😊 Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med oss. Tekniske problemer vi opplever er faktisk sjelden vår skyld. Når Vipps eller andre får problemer, går det også utover oss. Når du ringer for å sperre kort, så sperrer vi alltid kortet om du ønsker det. Det er en egen døgnåpen vakt for dette. Hilsen alle oss i Bulder😊
Har vært kunde i Sbanken siden oppstart, men etter at DNB tok over og særlig etter at den nye appen kom, gikk jeg helt over til å bruke Bulder. Er veldig fornøyd. Noen småting jeg savner, men Bulder er en god erstatning for Sbanken.