Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel å bruke, bra kundeservice, gode betingelser.
Hei Lars Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt på for å holde deg fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder:)
Med appen har jeg full oversikt. Har ikke savnet normal bank
Hei Khanh Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg. Det er sant, appen gir deg full oversikt, og den har du jo alltid med deg. Så bra at du ikke savner det tradisjonelle. Hilsen alle oss i Bulder :)
En bank som lever de tjenestene jeg forventer. Å utvide boliglånet fungerte helt fint. Stoppe avdrag en måned fungerte helt fint (bare tastetrykk på app). Et par ganger har jeg savnet web versjon av nettbank, men løste det enkelt ved å koble opp en annen bank sin nettbank til kontoene mine i Bulder bank
Hei Frede Godt å høre at Bulder fungerer bra for deg. Vi skal stå på for å holde deg like fornøyd i fremtiden. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg har brukt Bulder i ca. 2 år, å har absolutt ikke noe å klage over. De er lave på rentene og gir også god avkastning på sparepengene. En suveren bank.
Hei Johan Du har vært med oss en stund du da! Så bra å høre at vi har levert på forventningene dine hele tiden. Det skal vi fortsette med. Bra å høre at Bulder fungerer godt for deg. Hilsen alle oss i Bulder:)
Denne banken kan jeg anbefale. Har vært kunde der i 1,5 år og liker denne type bank bedre enn en tradisjonell bank.
Hei Tom Da har du vært med oss en stund. Vi er glade for å høre at vi har levert på forventningene dine. Godt å høre at Bulder fungerer bra for deg, og at du ikke savner det tradisjonelle! Der er vi helt enig ;) Hilsen alle oss i Bulder :)
Hos Bulder Bank opplever jeg en bank som gir kjappe svar, den er enkel å bruke digitalt samtidig som rentenivåer både på lån og innskudd er av det beste i markedet. Det er dette jeg liker med Bulder
Hei Trond Du beskriver oss akkurat som vi ønsker å være. Kjapp, enkel og med gode betingelser. Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg og dine behov. Vi skal jobbe på for å holde deg like fornøyd fremover. Hilsen alle oss i Bulder:)
Vært kunde i tre år snart nå. Valgte Bulder fordi de hadde markedets beste rente på boliglån. Å flytte lånet var superenkelt, ble godkjent på dagen. Etter at jeg hadde søkt om lån oppdaget jeg at de ikke har nettbank, de har kun en app. Det kunne de kanskje ha fortalt litt tydeligere før jeg søkte? Men jeg laster ned og installerer. Appen virker bra den, men de forlanger biometri for å bruke den. I mitt yrke passer det veldig dårlig. Må av med dekselet på telefonen for å komme til fingeravtrykksensoren, som dessuten ikke kjenner igjen fingeren min siden sist pga små sår, fuktighet osv. Det er ikke alle som sitter på kontor hele dagen ser dere. Bulder mener jeg må kjøpe meg dyrere telefon. Virkelig? Kjøpe ny telefon kun for bank-appen? Og en dyrere? (Jeg har en helt normal medium priset Android telefon som er max 1 år gammel.) Bulder mener en pinkode er utrygt. La meg fortelle hva jeg må gjøre hver gang jeg skal betale noe i appen: Ettersom fingeravtrykket ikke blir gjenkjent, må jeg inn i telefoninnstillingene for å legge inn et nytt. Appen ser da at jeg har vært inne i innstillingene, så jeg må logge inn med BankID. BankID på mobil krever fødselsdatoen min (lett tilgjengelig info) og telefonnummeret mitt (står på gulesider.no). I tillegg til det må jeg taste inn... Du gjettet riktig, EN PINKODE!!! Gratulerer Bulder, dere har gjort livet mitt tungvint samtidig som dere har bedret sikkerheten veldig lite. Kunne jeg ikke i det minste ha fått identifisert meg direkte med BankID da? Jeg skulle gjerne brukt Bulder på alle banktjenester, lån, sparing, kredittkort... Men så lenge de tviholder på biometri blir det bare boliglån. Dukker det opp en konkurrent med nettbank og like bra rente skal jeg bytte på dagen. Men masse unyttige funksjoner har de klart å få inn i appen de siste tre årene, det skal de ha.
Hei Kalle Vi skjønner veldig, veldig godt at dette er frustrerende. Dette er ikke spesielt friksjonsfritt og selvsagt ikke en opplevelse vi ønsker for deg. Bare for å ha sagt det, pinkoden du bruker i forbindelse med BankID er en del av en tofaktor-autentisering, og derfor sikrere enn en pinkode alene. Men forstår at det nok ikke gjør frustrasjonen din noe mindre. Du er ikke den eneste android-brukeren som har problemer med dette. Det er flere enn deg som rapporterer om at yrke og fritidsaktiviteter kan gå utover fingrene og mobilens evne til å kjenne dem igjen. Vi ser på hvordan vi kan løse dette bedre enn vi klarer i dag. Hilsen alle oss i Bulder