Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt Bulder en måneds tid, og er meget godt fornøyd med banken. Det er lett å få full oversikt over alt jeg trenger å vite for å betjene mine banktjenester mest effektivt og best mulig. Man kommuniserer med Bulder via en chat, og klarer man å formulere sine spørsmål kort og konsist, fungerer dette fint. Jeg har også testet ut Sbankens nye appbank en liten uke, "and the winner is" Bulder. Bulder har også mye bedre rentebetingelser enn Sbanken, per april 2024 4.5 % effektiv rente på sparekonto fra første krone, og ubegrenset anntall uttak. Da et det hensiktsmessig å legge inn overføring av penger til betaling av giroer på brukskonto dagen før forfall. Mange vil nok savne tryggheten med å ha en nettbank i tillegg til en app-bank. Men så lenge mobilen fungerer og nettet er oppe og går, går det greit. Bulder og SparebankenVest, som er moderbanken, betaler også ut utbytte av overskuddet til kundene sine, mens DnB prioriterer millionbeløp til sine øverste ledere. Så langt er jeg meget godt fornøyd med Bulder, og banken minner mye om det Skandiabanken/Sbanken en gang var.
Hei Kåre😊 Du oppsummerer godt hva Bulder ønsker å være for deg som kunde, og vi er glad for å høre at vi ble vinner av din test! Jepp, sant det er herlig med kundeutbytte rett inn på konto. Investorene er viktige de også, men det er i alle fall mye gøyere å betale ut utbytte til kundene! Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg er veldig fornøyd med Bulder og synes det er kjekt og enkelt å betjene banktjenestene.
Hei R Herlig å høre at du er en fornøyd og stolt kunde! Det høres ut som du liker å være selvbetjent i banken. Vi skal fortsette å gjøre deg stolt, og er veldig stolt over å ha kunder som deg med oss på laget! Hilsen alle oss i Bulder 😊
God erfaring, med boliglån og rente på sparing……..
Hei Elsemerete Godt å høre at du har god erfaring med oss, boliglånet og renten på sparing! Hilsen alle oss i Bulder 😊
I dag var plutselig mobilen min død. Det er en utfordring når banken kun eksisterer i en app på telefonen.. For å kjøpe ny telefon må jeg ha penger på kortet, men igjen så eksisterer banken kun i en app så jeg får ikke overført penger. Fikk liv i en gammel iPhone 4s men appen støttet ikke en så gammel telefon. Ringte så kundeservice kl. 09:05 og etter å ha ventet lenge og vel valgte jeg å legge inn at de skal ringe meg opp. Nå er klokken 14:33 og jeg har ikke hørt en lyd. Blir bytte av bank.
Hei Lo Skjønner at det må ha vært frustrerende at telefonen ble ødelagt og du slet med å komme inn i Bulder. Her høres det ut som du (eller vi) har vært uheldig med "ring meg opp" funksjonen. Denne pleier å fungere bra. Om du heller vil vente, har vi sjelden lenger enn noen få minutters ventetid. Vi hjelper deg selvfølgelig med å overføre penger om du trenger det når telefonen er ødelagt. Det er som regel en utfordring for de fleste når telefonen blir ødelagt, da mesteparten av norske kunder i dag logger seg inn i en nettbank med bankID på mobil eller app. Det er tris å høre at du vil bytte bank, men vi ønsker deg lykke til og håper du blir fornøyd med valget ditt! Hilsen alle oss i Bulder😊
Hadde skrevet omtale hvor jeg tildelte kun 2 stjerner på grunn av pålogginsproblemer. Ringte til Bulder og etter litt venting fikk jeg svar. Feilen jeg opplevde med appen ble rettet med en gang og jeg fikk opprette meg som kunde hos dem. Fantastisk bra førsteinntrykk av kundeservice.
Hei K1 Herlig å høre at du fikk god hjelp og at du nå er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å løfte oss fra 2 til 5 stjerner i omtalen. Det setter vi stor pris på. Vi skal fortsette å levere! Hilsen alle oss i Bulder😊
Enkel app, av markedets beste betingelser på boliglån og sparekonto. Utvalg og priser på fond er ikke tilfredsstillende og er årsaken til at det ikke blir full score. Om du velger Bulder, anbefales det å velge annen tilbyder av fond.
Enkelt, gode betingelser og god service når nan evnt har behov for det