Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid på lån. I teorien kjekk, men i praksis rotete app. Mange klikk for å finne det en skal.
Veldig fint og enkelt å skifte fra Snanken til Bulder, ønsker ikke å være i den store DNB. Har derfor valgt til en mindre bake som hadde de samme tjenestene som den gamle Snanken hadde
Flyttet fra konseptet til DnB i januar. Alt gikk helt smertefritt, flyttet boliglån og avtalegiroer. Boliglånet er litt rimeligere i Bulder enn det jeg hadde i DnB konseptet, og sparing gir 4,5 % uten binding som er mye bedre enn DnB konseptets. Bulders mobilløsning er enkel og intuitiv, lett å ta i bruk. Bulder har alt jeg trenger, er veldig fornøyd.
Bra mobilbank som er lett å bruke. Jeg liker også at behandlingen av nye tilbud er veldig kjapt, Savner mulighet for aksjehandel.
Hei Lage 😊 Bra å høre at du synes appen er lett å bruke. Ønsket ditt om aksjehandel er notert. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Veldig bra bank med gode betingelser, enkel app og nye muligheter er på vei
Hei Kjetil! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med betingelser, appen og de nye mulighetene som er på vei! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Oversiktlig og god nettbank. Mangler fortsatt noen funksjoner slik som aksjehandel, barnekonto osv.
Hei Morten! Bra å høre at du synes appen er oversiktlig og god. Vi har ingen planer om å utvikle aksjehandel, i alle fall ikke på kort sikt. Barnekonto er rett rundt hjørnet. Om du melder deg på listen her, får du beskjed straks det er klart. https://www.bulder.no/om-oss/roadmap/barn-og-ungdom/ Hilsen alle oss i Bulder 😊
Hei På mandag skulle jeg skifte lønnskonto fra Sbanken til Bulder. Dette var dere behjelpelig med, via appen. Skulle hatt lønn på konto i dag og når jeg tar kontakt på chat, får jeg beskjed om at ikke kontoen eksisterer. Dette er samme appen, som jeg søkte om lån gjennom. Har også ett visakort på samme konto, med utløpsdato 03/25 2 minutter etter at jeg fikk beskjed om at kontoen ikke finnes og at jeg må laste appen inn på nytt, er appen med historie vekke. Lurer derfor på om dere anser dette for å være en seriøs opptreden fra en bank?? Svar fra Bulder Hei Vi har hatt et stort etterslep av kundedata som ikke ble slettet for en god stund siden på gamle kunder. Det betyr at visningen i appen er "satt fast" på det som du så sist i appen før alt ble slettet hos oss den gang da. Du har per dags dato ikke kontoer eller kort hos oss og har ikke hatt det siden alt ble slettet. Det er uheldig at pengene blir sendt tilbake til arbeidsgiver og data hos deg skulle bli slettet slik at det ikke ble fremvist og du trudde at du hadde et kundeforhold. Dette er definitivt ikke bra og vi skal ta det til oss.