Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt danske bank i over 6 år og er strålende fornøyd. Alltid god kundeservice med god hjelp. God mobilbank, nettbank og løsning for BankID. Dette kombinert med gode betingelser, vilkår og kommende Apple Pay gjør at jeg vil fortsette å være kunde i Danske Bank i mange år fremover.
Har aldri hatt problem med Danske bank, bare positive Medarbeidere
Danske Bank har dårligste nettbank. Hele systemet er uten logikk. Ikke engang enkelt betaling og overføring fungerer som det skal. Bruker vennlighet er så dårlig at det ikke er mulig å beskrive. Mangler produkter som andre banker tilbyr. Kunderådgivere kan ikke deres jobb, hadde møte med en av de og jeg måte forklare hvordan prosessen fungerer (dette var spesial seniorrådgiver), ekstremt flaut mener jeg. Jeg fikk informasjon som stemmer ikke. De prøver å selge ting som er uaktuelle for min kundeforhold. Eneste som er bra er boliglån rente i akademikerne programmet, resten som banken tilbyr og selve akademikerne programmet er verdiløs. Gleder meg til å bytte banken, unngå Danske Bank!
Enkel och bra bank, är stolt att vara kunde i Danskebank. När jag har en utdanning en dag önskar jag att f¨å jobba på danskebank inom kundeservice:). Har bara positivt att säga om banken.
Har gennem en lang årrække benyttet banken som netbank og brugskonto. Der har aldrig været problemer.
Dårlig åpningstider, en mann som jobber hver dag til 17:00 får aldri dratt til banken, satt inn kontanter osv når de stenger klokken 14:00, dårlig service, dårlige til å hjelpe osv. Men appen er god og godt gjennomført.
Har fått raske svar ved bruk av rådgiver/kundeservice og jeg syns nettbanken er oversiktlig og lett å bruke. De opererer med to nettbankapper, hvor den ene kanskje er lettere å bruke enn den andre. Smak og behag. De har vært imøtekommende ved forhandlinger om rente etc.