DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som jeg har skrive i en annen omtale her så har jeg vært kunde i dinBank i rundt 15 år, og er veldig fornøyd. Hvis jeg skal nevne noe som jeg oppfatter som mangekfullt og negativt så er det at dinBank ikke tilbyr fastrente på lån, i mitt tilfelle boliglån. Det er mangelfullt i forhold til andre banker. Jeg kunne godt tenke meg en forklaring på hvorfor denne banken ikke har et slikt tilbud.
Hei igjen Harry L. F DinBANK er et selvbetjeningskonsept med få og enkle produkter. Fastrente har vært (og er) et lite etterspurt produkt hos oss, men vi tar med oss tilbakemeldingen din. Tusen takk. Hilsen DinBANK
Tiltross for meget god sikkerhet for boliglån og mangeårig kunde må vi betale 6.1% effektiv rente!
Hei Ragnar Effektiv rente er den totale prisen du betaler for lånet. Antall betalingsterminer og lånets løpetid påvirker også den effektive renten. Hilsen DinBANK
Fornøyd med nettbanken og boliglånskreditten, men lånerenten er for høy!
Hei Viktor Så hyggelig at du er fornøyd med nettbanken og boliglånskreditten. Hilsen DinBANK.no
Negativt!!! - raske til å sette opp utlånsrenter, særdeles trege til å sette opp innskudds/sparekonto renten !!! Ikke best på utlånsrente !!!
Hei Lars M. N Takk for tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Hilsen DinBANK
Forhandlet ned rente 0,75%, 14 dager etter satte Norges Bank opp renten, Din bank satte da opp renten på lånet med 0,8%
Hei Erik Dette hørtes rart ut. Vi har satt opp renten med samme økning som Norges bank. Vi har alltid minimum 8 ukers varslingsfrist før renteøkning trer i kraft. Ta gjerne kontakt med oss, så får vi avklart hva som har skjedd. Hilsen DinBANK
Gammeldags nettbank. Ikke en bank for å plassere penger, og lånebetingelsene er også halvdårlige. Hadde jeg kunne tatt med meg bankkontonummeret hadde jeg nok sagt opp. Har flyttet bort alle tjenester bortsett fra lønnskonto. Et pluss er støtte for Apple Pay.
Hei Tj Vi tar med oss tilbakemeldingen din. Tusen takk. Hilsen DinBANK
Jeg har vært kunde siden Din Bank startet, Og mottoet og slagordet var da at Din Bank var en bank uten marmor. Nå er det vel blitt lagt noen marmor gulv her og der, hvis man ser på forskjellen mellom nominell og effektiv lånerente, som har økt betraktelig i forhold til tidligere. Minuset med banken er at de ikke gir lånebevis ved boligbytte, noe som virker litt rart så lenge man eier bolig fra før, Da dette medfører mye vanskeligheter for kunder av din bank, som da må gå til annen bank for lånebevis noe som fordyrer prosessen betraktelig. Dette MÅ banken se nærmere på, da banken forholder seg til bolig takster ved kjøp av bolig, Da burde man jo kunne gjøre det i forbindelse med bytte av bolig, med lånebevis. Brukskonto rente og sparekonto rente er helt bak mål, nesten ingen ting. Ellers er Din Bank veldig vanskelig å forhandle med angående lånerente på boliglån, selv når man har solid sikkerhet. Det er ikke bra. Men siden jeg er langvarig kunde så betyr jo det for min del at jeg er veldig fornøyd med banken, sett under ett. Men man kan vel ikke skryte for mye av dem, for da blir det vel enda vanskeligere å få ned boligrente. Ellers, Nettbanken er veldig ryddig og god, Ingen masing om diverse bankprodukter, veldig bra, Det går å ringe banken hvis mann må, i forhold til app mobilbanker. Nå har jeg skrytt så mye at nå bør det bli billiger boliglån på alle lånekunder😁
Hei Svenn Takk for artig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med oss. Grunnen til at vi ikke tilbyr finansieringsbevis er fordi vi er et enkelt selvbetjeningskonsept som ikke tilbyr det samme som fullservice banker. Hilsen DinBANK.no