DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden Din Bank startet, Og mottoet og slagordet var da at Din Bank var en bank uten marmor. Nå er det vel blitt lagt noen marmor gulv her og der, hvis man ser på forskjellen mellom nominell og effektiv lånerente, som har økt betraktelig i forhold til tidligere. Minuset med banken er at de ikke gir lånebevis ved boligbytte, noe som virker litt rart så lenge man eier bolig fra før, Da dette medfører mye vanskeligheter for kunder av din bank, som da må gå til annen bank for lånebevis noe som fordyrer prosessen betraktelig. Dette MÅ banken se nærmere på, da banken forholder seg til bolig takster ved kjøp av bolig, Da burde man jo kunne gjøre det i forbindelse med bytte av bolig, med lånebevis. Brukskonto rente og sparekonto rente er helt bak mål, nesten ingen ting. Ellers er Din Bank veldig vanskelig å forhandle med angående lånerente på boliglån, selv når man har solid sikkerhet. Det er ikke bra. Men siden jeg er langvarig kunde så betyr jo det for min del at jeg er veldig fornøyd med banken, sett under ett. Men man kan vel ikke skryte for mye av dem, for da blir det vel enda vanskeligere å få ned boligrente. Ellers, Nettbanken er veldig ryddig og god, Ingen masing om diverse bankprodukter, veldig bra, Det går å ringe banken hvis mann må, i forhold til app mobilbanker. Nå har jeg skrytt så mye at nå bør det bli billiger boliglån på alle lånekunder😁
Hei Svenn Takk for artig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med oss. Grunnen til at vi ikke tilbyr finansieringsbevis er fordi vi er et enkelt selvbetjeningskonsept som ikke tilbyr det samme som fullservice banker. Hilsen DinBANK.no
Bra kommunikasjon med kundesenter og fikk hjelp nesten med engang
Hei Bahman Takk for hyggelig tilbakemelding om bra kommunikasjon med kundesenteret. Hilsen DinBANK
Har brukt DinBank i mange år nå og det har vært ett uproblematisk kundeforhold.
Hei Jan Det er flott å høre at ditt forhold med DinBANK har vært så uproblematisk i mange år. Kontinuitet og problemfri service er viktig for oss. Hilsen DinBANK
Har vært en lojal kunde og brukt Sparebanken Øst/Din bank i over 30år uten noe form for betalingsproblemer. Har i disse årene hatt god inntekt, godt utbytte fra eget investeringsselskap og et lite boliglån i denne banken. Søkte for noen uker siden om at flexilån for litt oppussing av huset med pant i huset mitt som er tilnærmet nedbetalt. Fikk avslag via appen etter 1 uke, og først flere dager senere en upersonlig mail om at flexilånet av avslått grunnet stram økonomi, noe som ikke stemmer.(ikke billån, ikke forbrukslån og nesten nedbetalt huslån. Sendt svar på mail uten å få tilbakemelding på denne. Har nå fått flexilån i annen bank uten noe problem, og er i ferd med å flytte bankforbindelse. Nettbanken deres fungerer utmerket, med god oppe tid og funksjonalitet. Men kundebehandlingen og lånevurdering har jeg opplevd som meget dårlig, useriøs og upersonlig.
Hei Konnerudbeboer Takk for tilbakemelding. Vi er en enkel selvbetjent nettbank bank, med få enkle produkter. Det er ikke alle som passer inn hos oss. For eksempel er utbytte noe vårt selvbetjeningskonsept ikke kan håndtere. Hilsen DinBANK
AVGIFTEN ER FOR HØY på Visa. Sparerenten følger ikke markedet.
Hei Rolf H Takk for tilbakemelding. Hilsen DinBANK
De aller fleste tjenestene er uten gebyr,enkel å bruke,kundeservice er helt ok.
Hei Toto Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
God service når jeg ringer. Hyggelige kundebehandlere som noen ganger justerer rente.
Hei Nils E Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om våre ansatte og servicen. Hilsen DinBANK.no