DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tenkte jeg skulle gi DinBank en sjanse til å matche boliglånstilbudene jeg har fått fra DNB og Nordea for en bolig jeg har signert kontrakt på, siden jeg ikke egentlig ønsker å støtte disse bankene. Men nei, ikke bare tok det en UKE før de svarte på søknaden, først trodde de det var en finansieringsbevissøknad, som de ikke har et skjema for engang? De kunne da ikke hjelpe meg. Jeg sa det var boliglånssøknad, da jeg hadde oppgitt adresse og pris på salget i prossessen til og med, og da svarer det kort på at de ikke kan behandle noe før jeg står som hjemmelshaver for panten. Ikke bare er dette mitt første kjøp så vet ikke hva det betyr engang, men det bar bare helt kort og kontant, absolutt ingen ønske om å følge opp, nysgjerrig på situasjonen, eller noe. Jeg har jo tilbud fra andre banker, så vet de ikke hvordan dette gjøres da? Total mangel på interesse. Virker som de ikke ønsker kunder, så da får jeg nøye meg med banker som evner å gi tilbud og oppfølging underveis. Velg DinBank om du liker å presse deg på folk mot deres vilje og være den som drar hele prossessen.
Hei Jørgen Takk for tilbakemeldingen. Der er det mye vi tar til oss og skal forbedre oss på. DinBANK.no kan bare ta pant i eiendom som du står som eier av. Det vil si etter at du har kjøpt boligen. Vi vil gjerne ha nye kunder, og håper du vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
Har varit kund hos DinBANK i många år. Hade tidigare bostadslån (nu färdigbetalt) och var genomgående nöjd med betingelserna samt kundeservicen. Har fortsatt brukskonto samt sparkonto hos DinBANK, och har inga tankar på att avsluta kundförhållandet. Räntan (0,60%) på sparkonto (DinSPAREKONTO) är bra men kan bli bättre. Nettbanken fungerar däremot utmärkt, är enkel och funktionellt bra. Kan absolut rekommendera DinBANK.
Hei Ola. Takk for hyggelig anbefaling, og vi jobber med å stadig bli bedre! Hilsen DinBANK.no
Enkel og grei mobilbank.- De gir 0,6 % rente. Har også en bindingsrente på 0,8% med 31 dagers binding. Et jo mye bedre en høyrenta til DNB på bare 0,25%
Hei Kjell R. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
De lever det de skal og ikke noe mer, det er fantastisk! - Super enkel nettbank. - Ikke noe mas om å kjøpe andre produkter. - Svært få nyhetsbrev. - De ringer meg aldri. - SVÆRT gode vilkår. - Kundeservicen er bra! Send dog epost, ks er vell kun åpen ett par timer om dagen. Jeg har boliglån, snakket med dem litt på telefon for 3 år siden, satte autotrekk til lånetrekk-kontoen, sjekket nettbanken en gang i kvartalet siden. Thats it. DNB boliglån kan ta seg en bolle.
Hei Hans E Takk for tilbakemeldingen :-) Vi er glade når du er fornøyd! Hilsen DinBANK.no
Jeg har et enkelt kundeforhold, men kan likevel anbefale DinBank til alle jeg kjenner!
Hei Mekkine Vi er glad for at du er kunde hos oss! Takk for anbefalingen! Hilsen DinBANK.no
Ringer av og til til banken og da ser de på om betingelsene kan endres til det bedre.
Hei Nils E Takk for flott tilbakemelding. Vi gjør så godt vi kan :-) Hilsen DinBANK.no
Har tilfeldigvis eit boliglån i denne banken. Merkeleg nok så måtte dette delast opp i to lån med samme betingelsar, eit stort og eit lite lån. Utruleg tungvint å måtte rekne på alt mulig. I tillegg går renta berre oppover, har 3 gangar på 3 år reagert på at renta er for høg i forhold til markedsført for nye kundar. Er berre ein kjapp epost til kundesenteret så ordnar det seg utan noko diskusjon. Dette er utspekulert, og fører til at lojale og passive kundar får dårlege betingelsar. I tillegg er nettbanken gammaldags og utruleg dårleg.
Hei Jens H Godt du ble fornøyd med renteendringen :-) Vi jobber stadig med å forbedre oss, og sier tusen takk for tilbakemeldingene. Hilsen DinBANK.no