DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått all den service jeg har hatt behov for både ved bruk av data og ved personlige møter her i Mosjøen. Han fått nødvendig veiledning i spesielle situasjoner og fått råd som har vist seg og holde godt.
Kommer til å bytte bank. Har over 50 års ansinitet og vært lojal. Men nok er nok.
Kjempebra bank, men det mangler endel på lokale minibanker i og med at alle lokale banker er lagt ned.
Først fjerner de en rekke tjenester som innskudd, uttak, valuta og så hevder de at pga. endrede kundeadferd så legges en rekke filialer ned fordi det er så få som besøker banken! Snakk om å rette baker for smed - og legge ansvaret over på kundene! Dnb har megastort overskudd med fjerner filialer og ansatte med et pennestrøk for å tjene enda mere penger. Hvor er samfunnsansvaret? Anbefaler alle å bytte bank!
Synes det er dårlig gjort at de stenger så mange bankene i distriktene og si opp 600. Overskudd ifjor var på hele 12 billarder! Tenkt å bytte bank, få bedre innskuddsrenter andre steder.
Dårlig service! Ikke får du satt inn penger eller tatt ut må gå på bank i butikk.
Bra: Grei oversikt på alle månedlige utskrifter. Det gir problemer for mange i sær eldre kunder når de nå legger ned mange filialer. Mange behersker ikke data eller mobiltelefon og føler seg helt hjelpesløse. Flere kunder vil bytte bank etter en tid. Jeg har ingen problemer med data med mine 75 år. MEEEN!!
Det er bare ikke mulig for eldre uten datakunnskap å benytte DNB.
Opphengt i egenkapitalbehovet. Ikke hva kunden er i stand til å betjene av lån.
Fått all hjelp og innformasjon i Oslo sidegata ved Karl Johan. Noe mindre service i Elverum.
Er en sikker og fin Bank. En Bank som en trykt kan bruke og samtidig at BNB kort gjelder over hele Europa. Har brukt DNB i snart 15 år og er kjempe fornøyd.
Åpen og trivelig dialog. Betraktninger, evalueringer, konsekvensanalyse og beslutning fungerer optimalt.
Jeg synes DnB har en flott kundeservice og at man raskt får svar på sine henvendelser som jeg alltid gjør gjennom nettet.
Har vært kunde i postbanken hele tida frem til det ble Dnb. Vært like fornøyd med dnb. Etter nettbanken kom har jeg klart meg utmerket med det. Har jo telefon i tillegg hvis det er noe ekstra.
Det dårlige er, at vi mister den smilende og hjelpsomme betjeningen.
De tar lite hensyn til kundene, skal bare tjene mest mulig selv så ledelsen får mer i boka.