DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er for dårlig på service. Jeg mener at det bør ta mere vare på oss.
Rotete nettbank, uoversiktlig og alt for mange innloggingsmetoder og duppeditter.. Og en kode for alt. Jeg har normal datakunnskap. Men det er stort sett problemer når jeg skal gjøre noe ekstra eller betale regninger. Og til chatten: I dag logget de ut fra chatten selv om jeg spesifiserte at jeg hadde tregt nett og gjerne skulle kommet i seng til 23. Likevel logget de av chatten og kl er nå 01 og jeg må vente i kø hver gang de logger av. Oppå dette får jeg beskjed om å bytte nettverk. Beklager DNB men det er dette nettet jeg har tilgjengelig akkurat nå. Om banken skulle komme over dette så er det ikke slik man behandler kunder!
Klarer ikke å hjelpe hverken på kontoret eller på tlf kan ikke forklare hvorfor ting blir trukket fra konto....... Får ikke bestilt nytt kort da konto står i minus, setter inn for å rette dette men kom et gebyr eller noe fra de. Som de ikke kunne svare på hva var da vi spurte..... Skall bytte bank.
DNB har gode omsetning i fjor, og de vil bare tjener penger, uten å tenker på kunder, og skal stenger fillialer over hele landet. Dette er slik DNB behandler kunder som har vært sammen med dem for mer enn 20 år.
Nettbanken er god, har mange kjekke funksjoner og kundeservicen på chat er upåklagelig. Jeg syntes imidlertid at banken priser tjenestene sine for høyt. Dette gjelder både rente og gebyrer.
Kjempebra! Jeg elsker denne banken. Alt er så bra, håper at jeg kan fortsatt være så fornøyd.
Altfor strengt men bra ellers håper dere blir bedre.
Det meste er ubrukelig. I denne banken tenker bare på gebyrer og profitt til seg selv.
Alt dårlig kundeservice. Endelig så er det slutt som kunde etter 50år.
Pensjonister må betale for å ta ut penger! Dette er for dårlig! Bytter bank!
DNB har glemt at det er lojaliteten fra kundene som har skapt dagens DNB. Har hatt kundeforhold i over 25 år, men blir behandlet og gitt betingelser som om jeg skulle hatt kundeforhold i 25 min. Nettbanken er altfor ofte ute av drift, eller har problemer. Det inngir ikke tillit og må forbedres.
Tar lang tid før en får svar på ting en lurer på!
Får en inn penger tidlig i en mnd. Fåren ikke beskjed før på kontouskrife midt i neste mnd, for dårlig. Har det ikke vert for att en kan ta ut penger hos postbudet mot betaling kr. 10 så har jeg kuttet forbindelsen, ingen rente ut 0, 10, 20, 0 rente inn, bare gebyrer. Dårlig bank!
Gode tekniske løsninger, varierende serviceopplevelser avhengig av kundebehandler, dårlige priser.
Må bestille time for å snakke med konsulent i åpningstiden.
Jeg fornøyd med de tjenestene jeg bruker her. Har ikke tenkt å bytte foreløpig.