DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes DnB har en flott kundeservice og at man raskt får svar på sine henvendelser som jeg alltid gjør gjennom nettet.
Har vært kunde i postbanken hele tida frem til det ble Dnb. Vært like fornøyd med dnb. Etter nettbanken kom har jeg klart meg utmerket med det. Har jo telefon i tillegg hvis det er noe ekstra.
Det dårlige er, at vi mister den smilende og hjelpsomme betjeningen.
De tar lite hensyn til kundene, skal bare tjene mest mulig selv så ledelsen får mer i boka.
Har brukt DNB siden 1972, men vurderer å bytte bank, vet ikke helt om eller når nedlagt her jeg bor. Ingen å henvende seg til annet enn på telefon, jeg hører dårlig og liker ikke å snakke i telefon med fremmede. Jeg har alltid likt banken her i Kirkenes god service og hyggelige mennesker, men det blir det jo slutt på nu. Ser ingenting som er bra fremmover.
DNB kan hjelpe til med det meste og matcher andre banker på pris og rente, etter litt press. Eneste som er å utsette at House Saud har vesentlige eierinteresser.
Skjønner ikke at DNB med sine store overskudd skal "flå" de som ikke er på nett når de skal betale regninger. Helt uforståelig og lite kundevennlig. Og ikke kan man gå i banken og "ta ut" penger lenger heller. Hjelper lite med lørdagsåpent når de tjenester man ønsker ikke er der lenger.