DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er så frustrert over at DNB fikk lov til å kjøpe Sbanken. Vi hadde en perfekt bank i Sbanken. Sbanken var til å stole på. Nå, etter oppkjøpet, har min bedrift blitt tvunget over i DNBs fiendtlige brukergrensesnitt. Ingen spørsmål, ingen valg. Det ble bare gjort. Det var heller ikke nok, nå har de begitt seg i kast med brukerkontoene og tvinger barnas kontoer over i DNB. For en motbydelig oppførsel! Norges desidert dårligste bank! Er fullstendig desperat etter å finne et alternativ så jeg kan komme meg vekk fra Sbanken og DNB. Utfordringen er at ser ingen reelle konkurrenter som har alle tjenestene Sbanken - og dessverre - DNB har. Må nok bare bite i det sure eple og spre alle banktjenestene jeg benytter over flere banker.
Hei, leit å høre du mener dette om oss. Vi er veldig interessert i å høre innspill på hva vi kan gjøre for å forbedre brukeropplevelsen for oss, så gjerne kom med innspill så vi kan ta det med videre til forbedring! :) /Vinjar
Sbanken var en fornøyelse å bruke sammenlignet med DNB. Overføre penger fra DNB-Sbanken Mastercard tar flere dager, mot S-bankens Visa tok det sekunder. Dårlig service,
Hei, det stemmer at det kan ta 1-2 virkedager før penegne registreres inn på kredittkort hos oss. Dette er grunnet at på Mastercard må overførselen bokføres før den er registrert som innbetalt på kredittkonto. Som regel kan man forvente at overførseler gjort inn på kredittkonto før kl 10.00 blir registrert på kredittkonto før kl 16.00 :) /Vinjar
Skulle betale avdrag på valutalån i dag, Kronen hadde styrket seg fra gårsdagen, men DnB setter kronen som svakere og gjennomfører transaksjonen. Kronen styrker seg ytterligere utover dagen - elendig økonomisk vurdering av DnB ,som tjener fett på dette. Mulig det er vanskelig å spå om framtiden, men dette har skjedd før.
Hei Torbjørn. Takk for at du skriver til oss. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Ta gjerne kontakt med kundesentret vårt på enten chat eller telefon, slik at en kollega kan se på denne saken. /Mariell
Folk må forstå at verken DNB eller andre banker vil deg vel, de gir deg konsekvent dårligste betingelser om du ikke følger med. De såkalte "rådene" er for deres eget beste, ikke deg. Målet er pengene dine og huset ditt. Etter 45 år som kunde får jeg konsekvent dårligste betingelser, som om jeg ønsker lavest mulig innskuddsrente! I tillegg må man i dag være som egen banksjef - opprette kontoer, overføre store beløp mellom egne konti osv. Det kan ikke de gjøre for deg. Når avkastningen på renter ble satt inn så var det selvsagt på kontoen med lavest renter. Vel, de er konsekvente.. Jeg har ikke ett eneste godt ord å si om DNB. Styr unna, jeg skal betale tilbake lånet så er det slutt.
Hei! Vi har alternativer som gir bedre innskuddsrente enn ordinær sparekonto. Dersom du har hatt ordinær sparekonto med fritt uttak har denne lavere rente enn f.eks konto med begrenset uttaksmulighet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken, så kan vi se på ulike muligheter sammen :-) /Frida
Jeg ble overført en sum fra en person/kompani jeg ikke hadde noen oversikt over. DNB valgte å sperre brukeren min på grunn av at de fikk en mistanke over hvor pengene kom fra og etter snart to måneder med å svare på mail fordi de har ikke et system der du kan ringe en ansatt og fikse problemet ditt samme dag samtalen må gå igjennom en mail de sender som bruker en halv dag på å svare hver mail. Nå er det eneste jeg kan gjøre å finne en ny bank men bank id-en min er også sperret pga DNB så jeg sitter fast.
Hei! Leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Prøv gjerne å ta kontakt med kundeservice eller den avdelingen slik at vi kan få sjekket status på saken. /Marthe
Den verste bank jeg har hatt. Flyttet over til Sbanken for mange år siden. Nå har møkkabanken dnb innhentet meg der, og nå vil jeg avslutte der også. Griske sjefen i dnb er det synd på som må ha mer enn 16 mill i lønn !!! SKAM PÅ HENNE!
Hei Einar. Leit å lese at du er misfornøyd, men takk for tilbakemeldingen. Oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har hatt en dårlig opplevelse som du ønsker at vi skal nærmere på. /Marthe
Hele banken min har blitt fyrst ned i over 3 uker nå fordi jeg skrev feil sum på Binance.com når jeg skulle kjøpe crypto. Har ikke tilgang til pengene mine som jeg jobber ræva mi av hver måned. Har regninger å betale, mat å kjøpe og flere utgifter. Hvordan kan man behandle folk på denne måten. -Said
Hei. Leit å høre at du er misfornøyd. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt.no, men om du ønsker at vi skal se nærmere på saken er det fint om du kontakter oss på telefon: 91504800. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina