DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Folk må forstå at verken DNB eller andre banker vil deg vel, de gir deg konsekvent dårligste betingelser om du ikke følger med. De såkalte "rådene" er for deres eget beste, ikke deg. Målet er pengene dine og huset ditt. Etter 45 år som kunde får jeg konsekvent dårligste betingelser, som om jeg ønsker lavest mulig innskuddsrente! I tillegg må man i dag være som egen banksjef - opprette kontoer, overføre store beløp mellom egne konti osv. Det kan ikke de gjøre for deg. Når avkastningen på renter ble satt inn så var det selvsagt på kontoen med lavest renter. Vel, de er konsekvente.. Jeg har ikke ett eneste godt ord å si om DNB. Styr unna, jeg skal betale tilbake lånet så er det slutt.
Hei! Vi har alternativer som gir bedre innskuddsrente enn ordinær sparekonto. Dersom du har hatt ordinær sparekonto med fritt uttak har denne lavere rente enn f.eks konto med begrenset uttaksmulighet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken, så kan vi se på ulike muligheter sammen :-) /Frida
Jeg ble overført en sum fra en person/kompani jeg ikke hadde noen oversikt over. DNB valgte å sperre brukeren min på grunn av at de fikk en mistanke over hvor pengene kom fra og etter snart to måneder med å svare på mail fordi de har ikke et system der du kan ringe en ansatt og fikse problemet ditt samme dag samtalen må gå igjennom en mail de sender som bruker en halv dag på å svare hver mail. Nå er det eneste jeg kan gjøre å finne en ny bank men bank id-en min er også sperret pga DNB så jeg sitter fast.
Hei! Leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Prøv gjerne å ta kontakt med kundeservice eller den avdelingen slik at vi kan få sjekket status på saken. /Marthe
Den verste bank jeg har hatt. Flyttet over til Sbanken for mange år siden. Nå har møkkabanken dnb innhentet meg der, og nå vil jeg avslutte der også. Griske sjefen i dnb er det synd på som må ha mer enn 16 mill i lønn !!! SKAM PÅ HENNE!
Hei Einar. Leit å lese at du er misfornøyd, men takk for tilbakemeldingen. Oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har hatt en dårlig opplevelse som du ønsker at vi skal nærmere på. /Marthe
Hele banken min har blitt fyrst ned i over 3 uker nå fordi jeg skrev feil sum på Binance.com når jeg skulle kjøpe crypto. Har ikke tilgang til pengene mine som jeg jobber ræva mi av hver måned. Har regninger å betale, mat å kjøpe og flere utgifter. Hvordan kan man behandle folk på denne måten. -Said
Hei. Leit å høre at du er misfornøyd. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt.no, men om du ønsker at vi skal se nærmere på saken er det fint om du kontakter oss på telefon: 91504800. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Grei bank som jeg har hatt i over 10 år. Det eneste negative å bemerke er renten på høyrente kontoer, selv ved binding i 3 eller 6 mnder får man ikke 5% rente og innskuddsrenten generelt er veldig lav sammenlignet med andre konkurenter. Dem er raske med å øke boliglånsrenten ved hevinger, mens på innskudd tar de tiden dem trenger. Kundeservicen har vært hjelpsomme de periodene jeg har trengt hjelp, fikk i tillegg god hjelp når jeg ble svindlet/lurt på finn.no, god kundeservice, eneste irriterende er den jævla roboten man må gjenta ting til før du får snakka med et menneske. De var greie med boliglån, ikke markedets beste rente men var villig til å gi meg litt ekstra kroner sammenlignet med konkurrentene. Appen er veldig bra, aldri hatt noen problemer med den og den funker utmerket sammenlignet andre bankers apper. Nettbanken er lett og oversiktlig. Kan anbefale dem om du ser etter en bank som har "alt".
Hei. Tusen takk for god tilbakemelding. Vi varsler kunder tidlig med rentehevinger, men det tar ca 2 måneder før renteendringen faktisk trer i kraft. Det samme gjelder for innskuddsrenten. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) /Elisabeth
Tåler ikke konkurranse, torpedert Sbanken, ødelegger for Sbankens trofaste kunder som har brukt sin bank som motvekt til grådighetskulturen i DNB.
Takk for tilbakemelding /Vinjar
Ble utestengt av banken pga jeg ble til sendt en del penger jeg ikke vet hvor kom fra eller hvem avsender var. Har fått en Mail som jeg ble bedt om å svare på, har gjort det, men har enda ikke fått svar. Nå ligger det mer enn 70k på konto som jeg ikke har tilgang til. Må betale regninger for masse forskjellig og jeg får ikke noe hjelp når jeg ringer. Forferdelig hele opplevelsen.
Hei, takk for tilbakemelding. Her vil du få svar fra rett avdeling så snart de behandler saken din. Vi har dessverre ikke noe innsyn her på åpne kanaler. /Viktoria