DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandler hos DNB forsikring var utrolig frekk og uhøflig når han svarte meg over telefon. Fikk ikke hjelpen jeg skulle ha, endte opp med at vi begge ble irriterte og la på telefonen. Etter å ha vært kunde hos DNB i 18 år, bryter jeg all relasjon til banken.
Dessverre dårlig, like før jeg vil bytte bank hvis skjerpes skjer, etter 3 år kundeforhold. Hver gang hadde problem, og kontaktet DNB har jeg ikke fått den hjelpen jeg hadde ønsket eller svar på spørsmål jeg lurer på.
Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.
Mangler bank i nærområdet. Både jeg og hustru har vært gode, trofaste kunder i en årrekke og føler en viss grad av diskriminering av denne årsak. Basert på pengemarkedsrenten det generelle rentenivået i Norge mener vi bestemt at vi betaler for høy rente på aktuelle lån.
Dårlig bank, dårlig kundeservice, dårlig rådgiver og helt forferdelig.
Beholder kundeforhold kun p.g.a. gammel vane , og kun som lønnskonto-kunde. Har sparepenger i annen bank som gir bedre renter. Servicen er ikke lenger hva den var.
Bank som ønsker å hjelpe deg fra A til Å, Glem det, du står alene på A. Etter 15 år i banken er det nok. Nettbank som virker kun om det er fint nok vær, kundeservice som er uhøflige og rådgivere som er mer interessert i å pakke på deg dyre kredittkort, forbrukslån og sparepakker en å gi ærlige råd. Styr unna denne banken.