DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å få tak i noen på kundeservice. Ikke lydhøre eller hjelpsomme når man møter et problem. Unødvendige gebyrer for ting man gjør selv (er det mulig..?), liker ikke grensesnitt i nettbanken.
Hei Linda og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har vanskeligheter med å komme i kontakt med oss, vi er kjent med at det dessverre er økt ventetid på telefon og chat-linjen vår for øyeblikket. Prøv gjerne å kom i kontakt med oss rundt åpningstid 07.00 eller utpå kvelden, vi holder åpent til 23.00. Det pleier i hovedsak på disse tidspunktene å være lavere ventetid. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Dyr i bruk, arrogant kundebehandling! Måtte dnb gå konkurs og brenne! Beste de kan gjøre er og legge ned driften sin
Hei Robin og takk for din tilbakemelding. Vi tar med innspillene dine videre og håper at vi med tid kan bli en mer appellerende bank for deg. Ha en fin kveld videre. /Stian
Umulig å få kontakt på telefon og Chat. Har fått et brev fra dere hvor jeg skal fylle ut data om meg selv . Ingen saksnummer « medlemsnummer». Hva er dette?Har ikke konto hos dere men får det nå ettersom at dere har kjøpt opp Skandia Banken. Det er trist
Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Dersom du er blitt kontaktet i forbindelse med oppdatering av kundeinformasjon eller legitimasjon, ber vi deg kontakte oss direkte for bistand. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00, både på telefon og chat. Ønsker du ikke et kundeforhold hos oss, kan vi også hjelpe deg med å avslutte eksisterende tjenester, roller eller produkter. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Om du vil bli behandlet med respekt og imøtekommende folk, styr unna! Verste banken og arrogant behandling.
Hei Siv og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt et negativt møte med banken, vi ønsker naturligvis at våre kunder skal få den beste servicen og hjelpen mulig. Vi oppfordrer kundene våre til å sende inn klage dersom de er blitt utsatt for kritikkverdige forhold, dette kan gjøres fra postkassen i nettbanken din. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Den desidert dyreste banken med dårligst kundeservice. Opplevde svindelforsøk som banken nektet å dekke. Det samme skjedde i SBanken hvor pengene var på konto etter få dager.
Hei Martin og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ble utsatt for svindel. Her blir det nok dessverre litt vanskelig å redegjøre for behandlingen av denne saken, men vi oppfordrer deg til å sende inn en klage dersom du er uenig i vår beslutning. Dette kan gjøres fra postkassen din i nettbanken. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Dyrt!! ! Dårlig kundeservice. Vanskelig å få kontakt og altfor mange sure kundebehandlere. Lite interesse for kundens beste. Dårlige løsninger. Aggressivt oppkjøp av konkurrenter som Postbanken og Sbankens !! Og hvorfor må sjefen tjene 15 millioner ???
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi har registrert dine innspill, takk for at du tok deg tid til å dele disse. Vi jobber kontinuerlig med tiltak som vil gjøre løsningene, tjenestene, produktene og servicen vi yter enda bedre. Ha en fin kveld videre. /Stian
DNB har i flere år hatt de minst fornøyde bankundene i landet. Min erfaring er at de ikke svarer på telefon, er de første til å sette opp lånerenta og tar seg godt betalt for sine tjenester. De har lav rente på sparekonto, og prøver du å avslutte ditt forhold til banken tar de betalt for det også. De får en stjerne for Vipps.
Hei Marte og takk for din tilbakemelding. Vi er kjent med at det for øyeblikket tar litt lengre tid for å komme i kontakt med oss, men vi jobber kontinuerlig med å se etter bedre løsninger som vil styrke både tilgjengelighet og selve prosessen med å kontakte banken. Vi setter pris på dine andre innspill og vil jobbe mer målrettet mot å bli en bank som appellerer mer til befolkningen i tiden fremover. Ha en fin kveld videre. /Stian