DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyr i bruk, arrogant kundebehandling! Måtte dnb gå konkurs og brenne! Beste de kan gjøre er og legge ned driften sin
Hei Robin og takk for din tilbakemelding. Vi tar med innspillene dine videre og håper at vi med tid kan bli en mer appellerende bank for deg. Ha en fin kveld videre. /Stian
Umulig å få kontakt på telefon og Chat. Har fått et brev fra dere hvor jeg skal fylle ut data om meg selv . Ingen saksnummer « medlemsnummer». Hva er dette?Har ikke konto hos dere men får det nå ettersom at dere har kjøpt opp Skandia Banken. Det er trist
Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Dersom du er blitt kontaktet i forbindelse med oppdatering av kundeinformasjon eller legitimasjon, ber vi deg kontakte oss direkte for bistand. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00, både på telefon og chat. Ønsker du ikke et kundeforhold hos oss, kan vi også hjelpe deg med å avslutte eksisterende tjenester, roller eller produkter. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Om du vil bli behandlet med respekt og imøtekommende folk, styr unna! Verste banken og arrogant behandling.
Hei Siv og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt et negativt møte med banken, vi ønsker naturligvis at våre kunder skal få den beste servicen og hjelpen mulig. Vi oppfordrer kundene våre til å sende inn klage dersom de er blitt utsatt for kritikkverdige forhold, dette kan gjøres fra postkassen i nettbanken din. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Den desidert dyreste banken med dårligst kundeservice. Opplevde svindelforsøk som banken nektet å dekke. Det samme skjedde i SBanken hvor pengene var på konto etter få dager.
Hei Martin og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ble utsatt for svindel. Her blir det nok dessverre litt vanskelig å redegjøre for behandlingen av denne saken, men vi oppfordrer deg til å sende inn en klage dersom du er uenig i vår beslutning. Dette kan gjøres fra postkassen din i nettbanken. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Dyrt!! ! Dårlig kundeservice. Vanskelig å få kontakt og altfor mange sure kundebehandlere. Lite interesse for kundens beste. Dårlige løsninger. Aggressivt oppkjøp av konkurrenter som Postbanken og Sbankens !! Og hvorfor må sjefen tjene 15 millioner ???
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi har registrert dine innspill, takk for at du tok deg tid til å dele disse. Vi jobber kontinuerlig med tiltak som vil gjøre løsningene, tjenestene, produktene og servicen vi yter enda bedre. Ha en fin kveld videre. /Stian
DNB har i flere år hatt de minst fornøyde bankundene i landet. Min erfaring er at de ikke svarer på telefon, er de første til å sette opp lånerenta og tar seg godt betalt for sine tjenester. De har lav rente på sparekonto, og prøver du å avslutte ditt forhold til banken tar de betalt for det også. De får en stjerne for Vipps.
Hei Marte og takk for din tilbakemelding. Vi er kjent med at det for øyeblikket tar litt lengre tid for å komme i kontakt med oss, men vi jobber kontinuerlig med å se etter bedre løsninger som vil styrke både tilgjengelighet og selve prosessen med å kontakte banken. Vi setter pris på dine andre innspill og vil jobbe mer målrettet mot å bli en bank som appellerer mer til befolkningen i tiden fremover. Ha en fin kveld videre. /Stian
Fikk brev fra DNB om at jeg måtte oppdatere kundeinformasjonen. Jeg har ikke hatt noe med den banken å gjøre de siste 15 årene. Hvorfor sender de dette til meg? Har forsøkt å nå gjennom på Kundeservice for å spørre om dette. Umulig, med mindre du ønsker å vente en halv time i telefonen. Forsøkte flere ganger. Prøvde meg på chatten. Der kunne de ikke svare på "sånt". De ba meg ringe Kundeservice! Morsomt, eller heller tragisk. Tragisk er det også at de fikk kjøpe Sbanken, som jeg har vært svært fornøyd med. Til DNB skal jeg ikke!!! Har bare hatt dårlige erfaringer med dem i de årene jeg var kunde, fra DnC og videre. Oppfordrer øverste sjef til å lese kommentarfeltene, ringe Kundeservice og få et innblikk i hvor dårlig denne banken er.
Hei Tom og takk for din tilbakemelding. Dersom du er blitt kontaktet av oss for å oppdatere din kundeinformasjon, betyr dette at du enten har en aktiv tjeneste, produkt eller rolle i DNB. Vi kan gjerne hjelpe deg med å få avsluttet denne og kundeforholdet ditt, men du vil da måtte ta kontakt med oss direkte. Vi er kjent med at det er litt lengre ventetid inn til våre kunderådgivere for øyeblikket og synes dette er en veldig beklagelig situasjon. Vi ser kontinuerlig på løsninger for å forbedre situasjonen og setter pris på våre kunders tålmodighet. Fint om du kan forsøke å starte en chat eller ringe oss på 915 04800 ved åpningstid 07.00 eller nærmere stengetid 23.00 om mulig. Det vil som regel være raskere å få kontakt med en kunderådgiver på disse tidspunktene. Kunderådgivere på chat skal kunne svare på nøyaktig det samme som våre kunderådgivere på telefon, med mindre du viser til andre avdelinger i DNB. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian