DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen respekt for DNB lengre! Er ingen bank for normale kunder. Vært kunde i alle år og søkte om refinansiering. Men kunderådgiver hadde tydeligvis bestemt att siden jeg ikke har millioner på bok så var det ikke aktuelt. Byttet bank på dagen og fikk lån med en gang. (Bytt bank)
Dnb Markets hold deg langt unna. Uansett hvor uerfaren du er, forvalter du dine sparepenger tryggere og bedre på egen hånd. HOLD DEG LANGT UNNA DNB AKSJE MEGLERE. De er der for å tjene banken PÅ BEKOSTNING AV DEG som kunde. Dette var en dyrekjøpt erfaring som jeg ikke unner andre. Mine sparepenger er borte, 800 000 i en tid med oppgang i aksjemarkedet er alt vekk utelukkende forvaltning av Dnb Markets. Det var dårlig håndverk, men de tar ingen ansvar. Det var kundens feil å velge Dnb Markets.
I came to Norway 5 years ago and opened my bank account in DnB in 10 minutes only. I had only my passport and no Norwegian ID. the bank helped me open the account temporarily till I got my ID in 2 days. I got a good saving account with very little money in it. I had some problems transferring money from / to my country because the bank in my country was not very flexible but DnB contacted them and help me to transfer the money on time. Lately I applied for a loan to buy an apartment and the adviser was extremely helpful and very fast to help me get the loan and check that all documents are in place. DnB might have some more expensive fees than other banks but I always had good customer support and suitable interest rate from them that made me reluctant to change the bank.
Brukbar kundebehandling, men altfor lave innskuddsrenter
Nettbanken ligger ofte nede, så ofte at det er problematisk. Jeg vurderer virkelig å bytte bank etter 20 år som kunde, da jeg opplever dette som tidvis kritisk. Andre banker har ikke samme tilgjengelighet på telefon 24/7 som DNB, men når systemet ligger nede er ikke det til hjelp.
Fått mye feilfaktureringer. masse feil info. Kommer helt an på hvem man snakker med på kundeservice. Noen er helt umulig. Verken jeg eller samboer blir og bruke dnb igjen
DNB bryr seg ingenting om kundebehandling, masse rot. Har boliglån hos dem og har søkt om å øke lånet for å pusse opp. En ny "rådgiver" ringer meg etter å ha sendt inn dokumentasjon og har null info om dialogen jeg har hatt med de andre rådgiverne. De gir heller ingen råd. Man må finne ut av det meste selv.