DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB nekter kunder å få kontakt i alle kanaler. Uansett hvordan du prøver å komme i kontakt med dem er det ventetid herfra til evigheten. Dette er respektløst ovenfor oss som kunder.
Hei, Lars! Jeg kan love deg at vi har veldig lyst til å snakke med deg og å løse eventuelle problemer :-) Det er mulig at du har vært uheldig og truffet kø-toppen på telefon, som gjerne er mellom kl. 11-16 i ukedagene. Kundeservice er åpen helt til 23:00 hver dag og ventetiden er vesentlig kortere på kvelden om du har mulighet til å ta kontakt da. Vi har også flinke folk på chat som sitter klare for å hjelpe. Der er ventetiden som regel maks et par minutter. /Hilsen Even
3 months ago my card has been stolen at a DNB atm I have contacted my bank to block my card they have told me yes don't worry it is done 2 weeks after I saw that 31000nok were missing and they have not blocked the card they agreed on the mistake that they have done and then advised me to raise a claim picking random transaction for 31000 NOK and I will get a refund 1 month after with no news from they are telling me they will not refund me as some of the transaction look weird I have re-explained the situation and for the past 2 months they keep hanging up on me when I call or laugh at me when I tell them I'm left with no money I never had an issue with the bank before but being a consumer of DNB for 1 year and had 2 other issues (minor to this one) so they have not blocked my card then told me to do wrong things that they knew will block my claim and not refund me congratulation after living in 9 different countries around the world DNB definitely the worst of the worst bank you can find
Hi, Leo. I am sorry to hear about this situation, but we would definitely like you to send us a message through your online banking so that we can have a look. Hopefully we will be able to find a satisying solution.
Jeg saga kunde og får mange flotte fordeler i banken! Men manglende støtte for Apple Pay gjør at jeg nå vurdere å bytte. Da må jeg også bytte på bedriften min selvsagt. Jeg hadde håpet å unngå dette. Men nå ser det ut til at DnB støtter alle former for trådløs betaling unntatt Apple Pay. Så da er det vel lite trolig at det noen gang kommer.
Hei Kjetil, per dags dato velger vi å fokusere på Vipps over Apple Pay. Årsaken en måten Apple velger å styre tjenesten sin på, om de skulle endre holdningene sine vil vi raskt være ute med å støtte tjenesten! :) /Vinjar
Skulle reise 2 timer før jeg fikk melding hei kundeforholde er avsluttet gå til ny bank stengte kodebrikke skulle selge min bil også skulle mota penger nå jeg sitter uten kontonummer og kodebrikke hvorfor dem vet ikke dem sier bare du er ikke her i systemet hade bra det er leit er fast kunde
Hei Hussein! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter 24 år som trofast kunde. Vi kan ikke undersøke enkeltsaker her på bytt.no, men håper du kan ta kontakt med kundeservice igjen slik at vi får undersøkt årsaken og eventuelt hjulpet deg med å opprette nytt kundeforhold hvis det er ønskelig. /Marthe
I’m new in Norway, having a proper income but DNB has no option for giving me a mortgage. Not willing to talk about my situation, not willing to think in options. DNB is not including foreigners into society. Horrible organisation.
Hi. We are sorry if we could not give you the loan that you wanted. You are free to apply for a loan again at a later time. It can be various reasons that we could not solve this this time if you recently came to Norway. /Elisabeth
Kundebehandlere oppleves som hyggelige og hjelpsomme. Dessverre er alt annet håpløst. Verdens mest ubrukelige chatbot gjøre det den kan for å irritere brukere. Evig lang ventetid på tlf og det tar latterlig lang tid før man får valg om å bli oppringt. Alt går tregt!
Hei! Takk for positiv tilbakemelding til oss som jobber her, det var kjekt å lese, men veldig trist at du synes resten er håpløst. Chatboten er under kontinuerlig utvikling, så om du har tilbakemeldinger i forbindelse med samtaler du har hatt med den, er det supert om du sier i fra når du kommer inn til kundebehandler, slik at vi kan ta det videre. Ventetiden på telefon har vært veldig lang i det siste, mye på grunn av at vi har vært gjennom en stor relegitimerings-runde med kundene våre. Forhåpentligvis vil det snart være tilbake til normalen. Håper du får en fin dag, og takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her. /Lene
Umulig å få kontakt. Attraktive lokaler og filialer på gateplan er blitt stengt for publikum. Blir møtt med automatiske roboter som ikke fungerer. Svarer ikke på henvendelser, automatisk stemme forteller at "linjen ble brutt, prøv igjen senere" når man prøver å få kontakt. Den bankansatte som ledet DNBs kontor i Luxembourg og hjalp kundene med å opprette postboksselskaper i et skatteparadis, DNBs hovedmann i Panama Papers, har blitt belønnet med en plass i konsernledelsen.
Trist å høre at du føler det er vanskelig å få tak i oss. Du kan bestille time her: https://www.dnb.no/privat/kundeservice/webform/avtalemote.html /Maren