DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
det er norgeste dårligeste bank så håper de ikke overtar s banken jeg bruker s banken og hvis de overtar s banken flytter jeg fra s banken Hilsen Per
Hei Per og takk for at du deler dine tanker. Ved eventuell sammenslåing vil vi kunne ta med det beste fra begge bankene og sammen skape bedre tjenester og service. Vi ser positivt på denne muligheten og håper du vil gi oss en sjanse om det skulle skje. Vi håper du i så fall blir positivt overasket. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
DNB er arrogante, lytter ikke til kundene, ekstremt dårlig kundebehandlig og kjører over folk uten årsak .
Hei Trygve! Så kjedelig at du er misfornøyd med vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og håper du vil gi oss en ny sjanse for å rette opp inntrykket. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Har hatt DNB i mange år og sett i bakspeilet alt vært gjennomført dyrt og dårlig. Dårlig rente på huslån, dårlig rente på billån, dårlig rente på innskudd, gebyrer og avgifter du ikke engang trodde eksisterte. De forskjellsbehandler deg og naboen din helt tilfeldig. DnB bruker også enorme summer på lederlønninger, arrangementer og tjenester som du som kunde må betale. Svært lite av dette har du som kunde noe igjen for. På slutten ble jeg oppringt av kundebehandlere som skulle selge tjenester. Forvaltningsgebyr på fond og aksjetjenesyer er skyhøye. Vil påstå at du faktisk vil slite hardt med å finne en bank som er dårligere uansett økonomisk situasjon.
Hei Rune og takk for tilbakemelding! Veldig kjedelig å lese at det er slik du opplever oss, slik ønsker vi ikke at det skal være. Vi ønsker det beste for kunden og strekker oss så langt vi kan når det kommer til for eksempel renter på alle kunder. På dnb.no finner man prisliste som inneholder pris på alle gebyrlagte tjenester vi har. Vi forsøker også å tipse om andre produkter og tjenester vi har til våre kunder dersom vi tenker det kan være til nytte for en enklere hverdag. Jeg håper at du vil gi oss en ny sjanse og at fremtidige opplevelser vil gjøre at du blir mer fornøyd. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Meget fornøyd, det meste kan gjøres på nett. Oppleves ikke som en steinalder bank som desverre flere banker gjør
Hei Christoffer og tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å se at du er fornøyd. Dette gir oss enda mer energi til å fortsette med å hele tiden jobbe mot at våre produkter og tjenester skal være best for våre kunder. Håper du få en fin dag videre! /Betina
De påsto at jeg fikk en veldig bra deal, men etter å har sjekka litt rundt fant jeg fort ut at alt bare var juks.. Aldri mer DnB
Hei Gunda og takk for tilbakemelding. Det blir litt vanskelig å svare på dette uten mer informasjon om hva avtalen du nevner gikk ut på. Jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800 hvis du mener det er skjedd en feil, slik at vi kan se nærmere på det. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Dårlig servise, upersonlig og den grådigste banken i norge. Først med renteoppgang på lån og den siste til å sette ned renten.
Hei Håkon og takk for tilbakemelding. Trist å lese at du ikke er fornøyd med vår service. Vi jobber fortløpende med å gjøre våre produkter og tjenester enda bedre og håper fremtidige opplevelser vil gjøre at du endrer mening. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
DNB ville ikke gi meg deres markedsførte "BLU" rente, selv om jeg oppfylte kravene deres. Jeg fikk standardsvar "Du vil snart få en melding om din nye rente" tre ganger, da jeg var i kontakt med kundeservice. Da jeg byttet bank fikk jeg en telefon fra DNB, da var de mer enn villige til å tilby meg den markedsførte renten. Dessverre alt for sent. Etter bankbytte ville ikke DNB flytte BSU-kontoen og de hadde etter sigende "rotet bort søknaden". Hevngjerrig bank.
Hei David og takk for anmeldelse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men det er trist å høre at du opplevde søknad om boliglån slik. Vi strekker oss langt for å tilby våre kunder det beste vi kan. Hvis du skal flytte BSU til annen bank må den andre banken kontaktes for skjema som fylles inn og sendes til oss. Vi vil ved mottatt skjema flytte BSU og penger som står på den. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på saken anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800, eller via chat fra innlogget nettbank. Jeg håper at du til tross for dårlig opplevelse nå vil gi oss en sjanse videre og at fremtidige opplevelser kan gjøre at du endrer mening. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina