DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billån rente veldig høy, jeg har ringt seks måned før vi har avtalt, nå er det samme. Forsatt høy rente
Hei! Rente på billån varierer ofte stort om man ser på effektiv eller nominell. Her er det ofte lånets omkostninger som betyr mest. Er du ikke fornøyd med renten på lånet ditt så ta gjerne kontakt med kundeservice så tar vi en nærmere kikk på det og ser om det er noe som kan gjøres der. Ønsker det en en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Er det bare de med negative erfaringer som skriver her? Har vært kunde siden 87 og aldri hatt noe problemer. Hyggelige og løsniningsorienterte ansatte på kundesevice og lettforståelig nettbank. Rask tilbakemelding på lånesøknader og raske til å justere rente om andre banker har gitt et bedre tilbud. Alt i alt veldig fornøyd
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du er fornøyd med oss! Skulle det være noe som helst vi kan bistå med så ikke nøl med å ta kontakt. /Jørgen
Jeg ikke anbefaler DnB. En ansatt i DnB på Majorstuen har vært å dytter meg og kaste meg ut fordi jeg spurte for mye og de hadde ikke lyst å forklare ikke heller å hjelpe. Jeg hadde brukket min ankel noe dager før men det hjalp ikke å stoppe henne. Etter 8 år kunde hos dem jeg er veldig glad at jeg skal bytte bank.
Hei Ledja! Takk for at du skriver til oss. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Alle er og skal føle seg velkomne på våre kontorer. Håper du har muligheten til å slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der slik at vi får muligheten til å gå dette opp med kontoret det gjelder. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Beklager, ingen positive ting å si om DNB. Skal man sette inn penger kan man kun gjøre dette via deres innskuddsautomat. Hva gjør man når denne alltid er i ustand? Sist stoppet innskuddet to ganger, og hva skjedde, jo to ganger måtte ansatte tilkalles. Hadde 20.000 kroner som skulle settes inn, 40 stk. femhundrelapper. Disse ble telt opp to ganger, en gang hjemme og en gang i banklokalet ved automaten. Noen gikk gjennom før maskinen stanset, så ble noen sedler levert tilbake til meg fra en av de ansatte. Da disse ikke stemte med antallet jeg hadde puttet på automaten sa vedkommende at da hadde noen sedler gått inn slik de skulle. Jeg måtte så sette inn de resterende sedlene og igjen stanset maskinen. Det var da en ansatt nr 2 som måtte gå inn i maskinen fra bakrommet, før jeg igjen måtte sette inn de siste sedlene. Til slutt når kvittering ble mottatt var det kun 19.000 kroner som var registrert som innskudd. Hvor var de to siste 500 lapper jeg hadde satt inn??? Forsøkte å klage på dette, men kom ingen vei, maskinen hadde ikke feilet sa de. Som beskrevet var det to forskjellige ansatte som hadde vært på bakrommet og hentet mine penger, uten at jeg som kunde kunne følge med på hva som ble gjort. Hele tiden mens mitt innskudd ble foretatt var det flere kunder som sto å ventet på tur, og til slutt stengte de maskinen som så mange ganger før, og jeg dro fra stedet 1000 kroner fattigere enn da jeg kom inn. Advarsel til alle som bruker DNB, finn en bank dere kan stole på!!!
Hei Jonas! Tusen takk for din tilbakemelding. Leit å høre om din opplevelse med en av våre innskuddsautomater. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice slik at vi har fått gått opp dette for deg. Om ikke setter vi stor pris på om du vil ta kontakt med oss på telefon, chat eller melding fra postkassen slik at vi får rettet opp i dette for deg. Dersom innskuddsautomaten skulle være i ustand en annen gang kan du også gjøre innskudd på Postkontor og hos Post i butikk. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Har ikke fått svar på forespørsel til banken, det har gått mer enn 10dager.
Hvitt kort fra DnB har mange fordeler for meg som student! Veldig fornøyd! Enkel nettbank og brukervennlig spareapp, som gjør det gøy å spare!
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du syns spare-appen gjør sparing gøy, det setter vi kjempepris på! Skulle det være noe annet vi kan gjøre for deg så ikke nøl med å ta kontakt! /Jørgen
Selv som en "verdsatt og spesielt viktig kunde" blir jeg sendt mellom ulike kundebehandlere, må vente ukesvis på viktige svar, sende dokumenter på nytt osv. Dette holder ikke mål, ny bank over nyttår! Personlig rådgiver har ikke vært tilgjengelig 3/4 tilfeller, og det er et mareritt å forsøke å bytte. Rentevilkår er betydelig høyere enn sammenlignbare banker.
Hei! Kjedelig å se at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss. Det er vanskelig å si hva som er grunnen til at du har opplevd lang behandlingstid uten av vi får undersøkt det nærmere. Har du anledning hadde vi derfor satt stor pris på det om du ville sende oss en melding fra postkassen i nettbanken med din opplevelse, sånn at vi får sjansen til å gå det opp skikkelig og gitt deg en ordentlig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen