DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyr og dårlig bank. Elendig kundeservice på alle måter. Tar en halvtime å komme fram på telefon. De har kuttet på stillinger i Norge og har satt ut driften til India, dit går våre penger. Ikke rart at kundeservice er ELENDIG. Skal bytte.
Jeg hadde min hovedbank hos DNB fra 1987- ca 2000. Trofast kunde. Da jeg vurderte å bytte pga DNB har dårlig rente ga de meg ikke et bedre tilbud. Selv om jeg var kunde i flere ti-år 😕 Dårlig! Jeg byttet..
Jeg har nylig prøvd å refinansiere lån hos DnB. Fikk klarsignal på at alt var i orden. 1 uke etter får jeg tlf om at dette ikke går allikevel fordi jeg tjener for dårlig! Boligen har økt med over 300 000kr og så dårlig tjener jeg ikke. Kundebehandleren mente at det var nye regler fra 01.01-17, helt Ok, men dette burde de informert om ved første samtale og ikke komme 1 uke etterpå og trekke avtalen!
Jeg er en fornøyd kunde med mange års kundeforhold der. Hyggelige ansatte, god nettbank, et rentenivå jeg kan leve med.
Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om i henvendelsen. Henviser kun til et brev som er sendt. Men man blir ikke klokere av det når innholdet er uklart, og det er det man trenger forklaring på. Tar beslutninger på feil grunnlag. De trenger etter min mening å sette seg bedre inn i saken før de tar avgjørelser og svarer. Men det virker som det er enklere for dem å la være å svare og heller lukke saken. Ingen vilje til å sette seg inn i fakta. Glad jeg ikke er kunde etter alt annet negativt jeg har hørt om dem. Bare synd de har utestengt meg fra VIPPS - og det på et grunnlag de ikke engang kan fortelle meg. Håpløst og diskriminerende. Blir behandlet som en kriminell.
Jeg ble nå fakturert for 275 kroner for Visa på mitt debetkort til min brukskonto. Etter å ha chattet med Julie, og fortalt at jeg ikke ønsker visa på mitt debetkort, sier hun at det ikke er mulig å ha kort uten visa. Hun sier at hun kan melde ut kortet mitt om jeg ikke vil ha det. Jeg ønsker kun et debetkort uten visa, siden det er det de sier de fakturerer for. De sniker inn gebyrer alle steder.
Tull med nettbank til stadigheter Skandalesaker om DNB ASA, som ingen grenser har. Tull og tøys med nettside og fakturering. Får ikke til å opprette Avtalegiro og eFaktura. Eksisterende AvtaleGiro'er står som "aktiv", selv om de ikke blir trukket. Hva er dette for noe tull? Dette har skjedd mye siste tiden, men før var dette intet problem. Dårlig kundeservice - dyrt å ringe dit for å høre musikk i en halvtime, og gjerne lengre. De er vokst seg altfor stor og har nå masse gebyrer, for at kunde skal betale for å spare penger. Helt sykt! Jeg vurderer seriøst å bytte bank!