DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt mange banker, og har aldri, aldri vært så misfornøyd med de tekniske platformene (både app og nettside). Det er så tullete at jeg må logge inn på PC for å kunne bruke postkasse (det er strengt tatt mulig på mobil, men da må man bruke det som om man er på PC, som vil si at siden hopper, oppfører seg ikke som den skal og er derfor kjempeslitsom å bruke på mobil.) Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha en app og en nettside, det er så slitsomt! Men det er ikke det mest slitsomme. Hver eneste gang jeg skal inn å gjøre noe på DnB, har jeg hatt problemer. Det vanligste er at det er en eller annen teknisk feil som gjør at jeg som bruker ikke kan gjøre noe, som feks da vi skulle opprette felleskonto (som endte med at jeg måtte ringe DnB og de måtte fikse det manuelt fordi det var en bug i systemet deres). Noe annet typsik er at det er så lite intuitivt (som da jeg skulle overføre en BSU-konto fra en annen bank, og det endte med at jeg bare måtte sende melding i postkassen). Jeg har aldri gått inn i nettbanken og fått utført noe utover å måtte sende melding i postkassen og spørre hvorfor det ikke funker å gjøre sånn og sånn. Og jeg opplever også at det plutselig ikke funker å legge en regning til forfall feks (det skjedde faktisk rett før jeg skrev denne. Det kom bare "Det er ikke sikkert denne ble betalt, men det kan hende. Se i betalingshistorikken".. Ok.. Hvor lang tid kan det ta før det dukker opp? Løsningene er ikke stabile og heller ikke intuitive. Det er også lenker som bare lenker tilbake til hverandre, som gjør at man blir veldig frustrert! (Dete er under "innlogging til fullversjon") Og under punktet "Kontakt", hvorfor er det ikke vist til postkasse der? Jeg er så lei av alt styret, jeg skal bytte bank. I tillegg er de alltid først ute med å sette opp renten og jeg kjenner flere som bytta fra DnB fordi de ikke holdt det de lovte mtp renta, og satte opp selv om de hadde avtale på noe annet. (Dette var før de mange renteøkningnene, altså).
Hei, mange av problemene du bringer opp her er på vei til mobilbanken vår og skal bli tilgjengelige før nyåret begynner. Vi kan ikke helt svare på hvordan en rådgiver var i stand til å legge disponent til på konto, da rådgiverne våre ikke har muligheten til å gjøre dette på vegne av kunden. Flytting av BSU fra annen bank til oss kan enkelt gjøre ved bruk av vårt digitale bankbytteskjema. Det er ikke mulig å sende melding i nettbanken vår for å få dette ordnet...? Her er det mange tekniske problemer du beskriver som ikke er et kjent problem hos oss, vi vil gjerne se nærmere på dette. Kan du ta kontakt med oss på 915 04800 eller chat via www.dnb.no eller mobilbanken? /Vinjar
Satt meg helt hjelpesløs om få timer uten strøm mister bolig da sagt meg opp etter vært kunde I hele mitt $% år lange liv får ikke kontaktet gitt beskjed ikke logget inn poå nav ingen tilgang på noe...Rasert ødelagt liv uten sagt opp kundeforholde og tvinger meg til å bli kunde på nytt fy faen styggeste og helt uvirkelig behandlig fuck u dnb ikke får jeg ta ut overføre kr mine bare kastet ut som en skitten fille de har ikke tenk hva konsekvensene ble umulig å få hjelp snx 30 forskjellige ingen som bville hjelpe. Unntatt en person, tusen takk du er verdifull du tusen takk for at du hørte ppåp meg sjekket opp alt jeg sa og holdt meg I forsvar med dokumenterte bevis av tidligere samtale synd det for sent jeg mister strøm leiekontrakten min og dere sier kan ta 3-5 uker å bli kunde etter å bli sperret og sagt opp nitrist iskaldt kynisk og horrible
Hei Bente. Så leit å høre at du er så misfornøyd. Jeg er glad for at du fikk hjelp fra en hjelpsom rådgiver. Vi får dessverre ikke gått inn i detaljer på ditt kundeforhold her på bytt, ta gjerne kontakt med oss på telefon 915 04800 så hjelper vi deg så godt vi kan videre. /Viktoria
Har hatt DNB i ca 20 år. Min komfyr kortsluttet og jeg måtte skifte den ut. Jeg tok kontakt og søkte om 10 000, i lån men fikk umiddelbart avslag. (jeg har kreditscore på Moderat risiko så det er ikke grunnen til avslag) Denne banken er ikke for meg og skal etterhvert flytte over til annen bank og vil for alltid -ikke anbefalle DNB for noen.
Hei Rune! Det var leit å høre at vi ikke kunne oppfylle ønsket ditt denne gangen. Ta gjerne kontakt med kredittavdeling hvis du har spørsmål rundt det. /Viktoria
Styr unna! Forferdelige renter og ingen høflig tone ved forespørsel Og enda verre med flere ukers behandlingstid på enkle forespørsler hvor alle fakta ligger på bordet. Og som om det var nok er det kunderådgivere som lyver og ikke overholder flere frister de skriftlig lover å overholde. En skandale av en bank. Skal bytte vekk fra DnB og aldri tilbake!
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB. Vi ønsker gjerne en mulighet til å ordne opp, så fint om du kan ta kontakt med oss på chat i nettbanken eller på telefon 915 04800, så får vi sett på saken :-) /Frida
Fra jeg fikk min egen konto i lokal bank har jeg hatt denne banken. DNB kjøpte opp Sparebanken Nor. Er DNB greie..?? Vel de er grådige og lite medgjørlige. En kompis som også har hatt samme bank siden fødsel, nå 60 år trengte 500.000kr og banken visste jo hva han hadde av eiendom, en gård som har en verdi på ca 12 millioner. De forlangte full takst av gården, han byttet tvert og fikk spørsmål om hvor mange millioner han trengte... Da jeg dessverre er uføretrygdet, men i alle år har holdt mine forpliktelser hos DNB skulle søke om litt ekstra, nope. Sorry var svaret. Du tjener for lite. Ingen fast person å forholde seg til, upersonlig så det holder. Nei jeg anbefaler ikke DNB.
Hei, det er leit å høre at dette er måten dette ble formidlet på og det vil vi gjerne se nærmere på. Kan du kontakte vårt kundesenter på 915 04800 så vi kan formidle dette videre og få det undersøkt nærmere /Vinjar
DNB har stadig tekniske problemer. Da jeg bodde i innlandet forsvant det plutselig over 5000,- fra kontoen; men dette ble senere tilbake betalt av Banken. Appen fungerer ikke som den skal og slil har det vært de siste årene. Jeg vurderer og bytte bank, men vet ikke hvem jeg skal bytte til ennå.
Hei! Leit å høre at du vurderer å bytte bank. Det var dessverre litt tekniske problemer med nettbanken i forrige uke, men det skal være løst nå. Når det kommer til mobilbank-appen har det ikke vært meldt om noen problemer, så her anbefaler jeg at du tar kontakt med kundeservice slik at vi får undersøkt nærmere. /Marthe
Ikke tilgang på innboks eller siste transaksjoner i nettbanken med mobil. Å få logget seg inn på fullversjonen fra mobilen er utrolig krøkkete og dårlig merket. Ingen info om dette på kundeservicesiden. Alt i alt en dårlig og useriøs opplevelse fra en bank man forventer mer av. En nettbank som fungerer på mobil er tydeligvis for mye å forvente.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med nettbank på mobil. Mobilbank-appen vår er stadig under utvikling og postkasse er en av tingene det jobbes med nå. Når det kommer til siste transaksjoner, så skal både det og andre betalinger kunne sjekkes i appen. Hvis ikke er det fint om du kan ta kontakt med kundeservice slik at vi får undersøkt nærmere. /Marthe