Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler Apple Pay. Bakstreversk....

Omtale av  Pål A. H

Mangler ApplePay. Dermed henger de ikke med i tiden på trådløs betaling. Vipps blir for tungvint når du står i butikken..

Svar fra DNB Bank
12.11.2021 15:50

Hei, Pål! Vi følger godt med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette nå, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på sistnevnte, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Even

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Etter 35 år som trofast kunde , hvem kunder ønsker DNB å ha😡.

Omtale av  Janne

Nettbank funksjonen er veldig bra. Det skal de ha. Ellers må hele kundeservice systemet ta seg grundig i nakken på hvordan de behandler vi som er kunder. De har fullstendig glemt at det er oss de lever av. Trofast kunde i 35 år. Aldri missligholdt en eneste krone. Ervervet 3 eiendommer i livets gang. Direkte uforskammet saksbehandler når jeg som helt gjeldfri nå søkte om et lite boliglån i påvente av en forsikrings sak. Fikk Blankt avslag , med god sikkerhet i bolig og en normal lønn. Ventetiden på kundeservice i DNB har blitt elendig, du er hele tiden nr 20-30 i køen. Fryktelig synd at det er slik det har blitt. Forandret seg veldig de siste 2 årene. De som svarer deg på utlån, gir deg flotte lovnader, men det stemmer dårlig med saksbehandleren som tar kontakt. Er ikke alle kunder noe verdt. Fikk innvilget bolig lånet i Nordea på dagen , og kjempe hyggelig hjelp til alt jeg trenger av bank tjenester. Kundeservice tar kontakt umiddelbart hvis det er noe. Nytt problemfritt liv uten DNB som bank. Anbefales.

Svar fra DNB Bank
12.11.2021 15:48

Hei, Janne! Dette var ikke hyggelig lesning, og det er trist å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Håper at du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. /Even

Svare oftere og raskere

Omtale av  Selma

Når dere ser deres kunder har problemer med banken så må dere svare og gi dem hjelp mye lettere og raskere ikke la de vente flere uker på å få svar

Svar fra DNB Bank
11.11.2021 12:23

Hei! Takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på 91504800 så vi kan finne ut hva som har gått galt her. Vi har vanligvis en svartid på under 24 timer, men enkelte avdelinger har lengre behandlingstid, så om det er en sak som er sendt til andre enn kundesenteret, kan det gå litt lengre tid. Håper du får en fin dag! /Lene

Ikke interessert i å gi tilbud på nytt lån ved kjøp av bolig.

Omtale av  Atif

Var i kontakt med DnB da jeg nå vurderer å kjøpe større bolig. Fikk beskjed fra kunderådgiver at for at hun i det heletatt skulle vurdere søknaden min, så måtte jeg begynne med å flytte mitt eksisterende lån først til DnB. Hun var ikke interessert i å få noe dokumentasjon eller gi noe ca tilbud ført jeg hadde flyttet over hele kundeforholdet mitt. Hvis de ikke ønsker nye kunder så bør de bare si det rett ut. Meget skuffet over behandling fra denne rådgiveren.

Svar fra DNB Bank
12.11.2021 15:53

Hei, Atif. Jeg kjenner ikke detaljene i den aktuelle saken, men det er uansett leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Det ønsker vi ikke! Jeg håper du vil ta kontakt med oss på nytt slik at vi får avklart om vi har gjort en feil. /Hilsen Even

Kundeservice?hva er det for noe?

Omtale av  Trond J

DnB torgalm.bergen er VÆRST på det!!! Samboeren kom grinende ut av banken! Skulle bare få ny brikke.Det hadde kundeservie sagt på tlf .To forskellige faktisk.At det var bare og stikke innom på dagen og få en ny.Der ble hun møtt av to som behandlet henne som dritt. Man skal ikke komme her og komme her.Det er jeg som eier denne banken... . .

Svar fra DNB Bank
09.11.2021 15:49

Hei! Dette var veldig leit å høre! Det er ikke slik vi ønsker å være. Vi har dessverre ikke kodebrikker på bankfilialene, men de skal kunne bestille det for deg. Det hadde vært veldig fint om din samboer kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken sin, så vi får tatt det opp med de kunderådgiverne som har opplyst om dette, og med filialen på Torgallmenningen, slik at vi unngår at flere må ta en bomtur dit. Håper dere får en fin dag, på tross av den uhyggelige opplevelsen. /Lene

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Finne innlogging fullversjonen

Omtale av  E. M. S

Ser det er mange som har problemer med å finne innlogging fullversjonen og det er jeg fullstendig enig i, så hvorfor skal det være så vanskelig å få gjort noe med det. Slik har det vært veldig lenge. Ellers er banken en av de bedre.

Svar fra DNB Bank
08.11.2021 17:16

Hei! Takk for innspill rundt forbedring av siden slik at man lettere kan navigere seg til fullversjonen om man er på mobil. Vi tar med oss dette innspillet videre. Per i dag så vil du kunne komme til fullversjonen om du går til dnb.no og så blar ned nesten helt nederst og trykker på "Om oss". Da kommer man videre til fullversjonen. Hyggelig å høre at du ellers synes at vi som bank er en av de bedre :) /Lars

Uærlig og lite hjelpevennilig

Omtale av  Kvinne 3

En bank for de som må ha bank uten annet alternativ. 20 år som saga kunde ble avsluttet på dagen.

Svar fra DNB Bank
08.11.2021 13:56

Det var trist å høre. Vi jobber alltid for å skape gode kundeopplevelser, og når noen opplever det motsatte ønsker vi veldig gjerne å vite hva som har gått gale. Håper at du vil ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får tatt tak i saken. Du er ellers velkommen tilbake til oss når du måtte ønske. /Hilsen Even

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR