DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB har tatt over Sbanken noe jeg synes er dårlig.. Hvorfor kan ikke DNB bare godta at det er utfordrer i markedet. Dro fra Sbanken med en gang DNB tok over, og de fjernet Apple pay. Dette blir for dårlig DNB, la markedet vokse selv, uten at dere skal kjøpe opp og ta over.
Hei Mats! Så leit å høre at du er misfornøyd med DNB og Sbanken. Håper vi vil kunne vise deg at vi ikke er så verst likevel, og at du vil endre mening om oss i fremtiden :-) /Frida
DnB tror alle er kriminelle , 0 service 0 hjelp og utrolige frekke rådgivere
Hei, Sarah. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i møte med oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med kundeservice, så får vi sett på saken. Du kan også sende inn henvendelsen din her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Karoline
At DNB får sluke og rasere Sbanken er en skandale. Samtlige Sbank-kunder bør spørre hele sin bekjentskapskrets og familie hvem som er DNB-kunde og få de over på bedre tanker. Etter 23 år som privatkunde i Sbanken og 2 år som bedriftskunde må jeg nå til Bulder og Folio for å finne noe som kan nærme seg det Sbanken var før oppkjøpet. DNB er dyrt og har elendig nettbank. Ren svindel.
Hei! Leit å høre at du føler det slik. Vi opplever at vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger, og nettbanken vår blir stadig bedre. Det er også slik at Sbanken-kunder blir kunde i Sbanken-konseptet i DNB, men skal bruke den samme appen og nettbanken som de er kjent med fra før. Ønsker deg en fin kveld. /Karoline
Jeg trenger kontakt med banken min. Ringe? Nettbank? Chat? Ringe først - omtrent umulig - "Takk for din tålmodighet" - "Visste du at alle har et økonomisk DNA" - nei, det visste jeg egentlig ikke... (vel, etter 2t 30 min kom man i kontakt med egen bank - altså etter først å ha vært "Du er nå nummer 1 i køen") Ventetiden bruker man selvfølgelig på å starte en chat for å se om det fører fram. Her en ok BOT som etterhvert lover et menneske å chatte med. Banken min avbryter chaten i en litt langsom chat (man har jo andre oppgaver som bedriftsleder). og dette var egentlig bare for å følge opp at banken min ikke har sendt et svar som lovet til den e-postadressen man ga de. det var for ca 3 uker siden (tror jeg). så, jeg trenger egentlig bare litt hjelp fra banken min til å ordne noen praktiske ting ved vårt kundeforhold. chat (bot ok som en start :)). banken avsluttet midt i i chat "Takk for at du chattet med oss! Vi avslutter nå chatten siden du har vært inaktiv en stund. Du må gjerne starte en ny chat eller ringe oss på telefonnummer 915 04800 om du har flere spørsmål. Ha en fin dag!"
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse og at du har opplevd å ikke få hjelpen du trengte. Trafikken inn til oss varierer og midt på dagen på hverdager er det normalt en del mer trafikk inn på telefon. Men vi er også tilgjengelig på chat da, men om man ikke er aktiv på flere minutter etter at rådgiver har svart, så blir chatten lukket. Det er også mulig å sende en melding til oss fra postkassen i nettbanken, da vil man få en sms når meldingen har blitt besvart av oss og den ligger klar i postkassen i nettbanken. Vi holder også åpent i alle kanalene (chat, telefon, nettbankmelding) mellom 07-23 hver dag (inkludert på lørdager og søndager) /Lars
Ikke stol på disse såkalte rådgiverne i banken, de gir råd slik at de tjener mer!
Hei! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi har alltid kunden i fokus og ønsker alltid å kunne gi gode råd og kunne komme med anbefalinger basert på hva vi mener kan passe for våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er noe spesielt du er misfornøyd med, så kan vi se hvilke andre alternativer vi har. Ønsker deg en fin kveld! /Lars
Hver gang vi ringer DNB spør de om det er første gang jeg ringer, gjelder det samme sak, og masse hva vi kan gjøre , fikk du svar ja eller nei. Så lir vi satt over hvor jeg er nummer 17 i køen. Når de så endelig svarer ber jeg om å bli satt over til betaling utland, ny ventetid på 10-15 minutter. Hvorfor tar det så lang tid før noen svarer, får da til svar at det er mange som ringer i dag. Denne plata har de nå sagt i over 10 år. På tide med en ny plate. Hvorfor har ikke DNB et direkte telefon nummer til betaling utland,,får da til svar, gå inn på ditt og datt.Betaling utland stenger kl. 16:00. Hvorfor?
Hei Gunnar og takk for tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for å forbedre oss og ventetid på telefon er noe vi har jobbet ekstra mye med den siste tiden. Det er ansatt mange nye på telefon for at våre kunder skal vente minst mulig når de kontakter oss. Vi opplever den siste tiden at køen er gått ned, men av og til (ved for eksempel feilsituasjoner) kan det gjøre at det blir lang ventetid hvis mange tar kontakt samtidig. Vår talerobot er der blant annet for å gi tips og triks til å løse problemet mens man venter på svar og sette i rett kø (for å unngå å måtte vente lengre). Av og til kan det skje feil og man kan måtte bli satt videre dersom man er kommet til feil avdeling, beklager det. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre. Vil også nevne at vi tilbyr kundeservice på chat fra 07-23 hver dag. Her er det normalt mindre/ingen kø. Man kan også sende oss en nettbankmelding via Postkassen i nettbanken, så får man normalt svar innen få virkedager. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
DNB sier at apple pay kun kan brukes i noen få butikker. Det er feil, man kan bruke det i de fleste. DNB sier at den letteste betalingsløsningen er kontaktløs betaling, men det er enda lettere å kunne betale med telefonen eller klokka. DNB sier at de ikke kan ha apple pay fordi apple ikke vil åpne opp chipen, men hvorfor skal de være så sta og ikke kunne åpne opp selv. DNB sier at de vil heller vil satse på VIPPS, som funker når man skal sende penger til hverandre, men kan ikke betales i butikker med så da hjelper det ingenting. Er det virkelig så vanskelig å gjøre som kundene vil?
Hei. Vi skjønner at dette kan være frustrerende for de av dere som i dag aktivt bruker tjenesten. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Betina