DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos DNB siden 2001, men jo større den har blitt desto dårligere kundeservice, rådgivning og ikke minst veiledning mann får av banken. Har ikke vært tilfelle hvor vi måtte kontakte banken mer enn 4-5 ganger siste 10 årene. Hver eneste gang du kontakter rådgiveren din får du samme svar, beklager for sent svar siden har kjempe stor pågang.
Hei! Det er beklagelig å høre at du har erfart dårlig kundeservice hos oss. Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss så lenge, og ønsker at du skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. /Mariell
r det koselig med å få i lomma gå med et sperret kort hele tiden å skryte med ? Treig system er det på grunn ikke likt med det samme i mange strøk i landet og på nord skal vi holde avstand også tiltross covid19 til våre opptjening og dere bedømmer som dere ønsker ikke oppskrift men tidspunkt for mat!? Det er ikke lenger orden og normal kundeservice kan dere ikke si opp deres avtaler å komme bort og finne riktig jord for deres uhøflige skriker!? Elendig kundebehandling og arrogante ikke imponert og synes mennesker skal styre unna og vil finne en ny bank men det har vi vært vant til å gjøre hele tiden i den brøt også løftene ved konto. Av alt jeg kan lese og finne av noen som hadde konto hos DNB det er jo at DNB vil ikke ha kunde de vil sikkert holde seg unna denne type forskjellsbehandling ban
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker å ha det. Takker for tilbakemelding. /Mariell
En feil/ forsinkelse i systemet medførte feilhandling av aksjer, og det kostet meg mange titalls tusen når disse ble tvangssolgt med tap seinere, da jeg måtte betale mellomlegget. Kundeservice var svært lite imøtekommende og hjelpsomme for hvordan jeg kunne løse dette på andre måter, og ga meg kun noen timer på å løse det før tvangssalg.
Hei! Takk for din henvendelse. Det var kjedelig å høre at du opplevde ditt møte med Kundeservice på denne måten. Nå kjenner ikke vi til den saken som du henviser til, men vi kan på generelt grunnlag si at det er beklagelig når det oppstår en systemfeil som slår uheldig ut for våre kunder. Så lenge vi har med datasystemer å gjøre kommer vi dessverre ikke utenom at det gjennom våre kundeavtaler må tas et forbehold om at feil kan forekomme. Nå jobber vi kontinuerlig med å forbedre våre systemer slik at de tjenestene som vi tilbyr kan fungere så stabilt som mulig. Vi setter dessuten alle ressurser inn for å løse generelle feil som oppstår så raskt det lar seg gjøre for å minimere skadevirkningene. Vi har selvsagt forståelse for at det er til liten trøst når man først har blitt berørt av en feil. Vi vil til slutt minne om din mulighet til å reklamere på forhold som du opplever som urimelig fra din side. Det kan du gjøre ved å gå inn på våre nettsider via dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Marthe
Tok opp forbrukerlån,betalte alt tilbake dagen etter Ringte for å avslutte lånet De svarte at det nå var gjort Etter to uker var det enda ikke fjernet Nå er det måned siden jeg betalte ned lånet og ville fjerne lånet Siden har ingenting skjedd bortsett fra at de har trukket renter fra lånet At en bank som er delvis offentlig for holde på sånn,er bekymringsverdig
Hei! Dette hørtes ikke ut som noe som skal skje! Her anbefaler jeg deg å kontakte vårt kontaktsenter så vi kan eventuelt få meldt videre hvorfor ditt forbrukslån ikke blir avsluttet så vi kan fikse opp i dette en gang for alle! /Vinjar
Ringer banken sammen med min gamle mor da hun ikke lenger forstår å komme inn i netbanken. Datteren hennes hjelper med å logge på å betale regninger. Brikken fungerer ikke lenger pga rot hos DNB i helgen. Ringer altså for å få ny brikke så vi kan hjelpe min mor til å betale regninger og å få bestilt mat på nett. Treffer en kundebehandler som er blottet for forståelse og null løsningsorientert. Ender med at han sperrer kontoene.. Drittbank. Glad jeg selv har Nordea.
Hei Tom! Det er leit å høre at dere fikk denne opplevelsen når dere ringte inn til oss. Det skal være nevnt at hvis vi er under oppfatning at noen bruker/misbruker en annen person sin BankID, er vi pliktig til å sperre BankID inntil videre er oppklart med eier av nevnt BankID. Vi tilbyr tjenester som lar en person disponere en annens konto uten at de logger inn med annen person sin BankID, og vi håper at dere kontakter oss på telefon eller chat så vi kan hjelpe dere å få dette på plass! /Vinjar
Bank id / mobilt bank id systemene er nede hele tiden. Bank ID funker nesten aldri. dette begynner å bli et problem for meg. vurderer nå å bytte bank.
Hei Erika! Det er leit å høre du føler dette om BankID, det er dessverre slik at mye av problemene som har vært med BankID / BankID på mobil den siste tiden har ikke vært hos oss, men hos dem som drifter det. Når dette skjer, påvirker det ikke kun kunder i DNB, men kunder i alle banker uavhengig av hvor de har sin BankID registrert, vi håper BankID og Teleoperatørene som drifter BankID på mobil, får disse problemene fikset så kunder av oss, og andre banker ikke opplever problemer ved å logge inn noen som helst steder! /Vinjar
Nettbank-systemet er for lengst utdatert, uten noen mulighet for å filtrere kontooversikter, alt for mange klikk per gjøremål (dere burde bestilt en UX-designer, DNB) og elendig kundeservice. Jeg kan godt forstå at de som sitter i telefonen på kontoret er lei, for her er det mye ufornøyde kunder. Det tar i gjennomsnitt 20 minutter å komme gjennom på telefon, og chattesystemet er som regel aldri tilgjengelig. Det tok fire dager å motta ny personlig PIN til nettbank, men den innloggingsmetoden fungerte aldri likevel. Jeg er glad for å si at jeg har gått over til Sbanken, og anbefaler alle å gjøre det samme.
Hei, leit å høre at du føler det slik. Nettbanken er under oppgradering og personlig pin skal man kunne endre i nettbanken, få tilsendt på sms eller per post. /Maren