DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bank id / mobilt bank id systemene er nede hele tiden. Bank ID funker nesten aldri. dette begynner å bli et problem for meg. vurderer nå å bytte bank.
Hei Erika! Det er leit å høre du føler dette om BankID, det er dessverre slik at mye av problemene som har vært med BankID / BankID på mobil den siste tiden har ikke vært hos oss, men hos dem som drifter det. Når dette skjer, påvirker det ikke kun kunder i DNB, men kunder i alle banker uavhengig av hvor de har sin BankID registrert, vi håper BankID og Teleoperatørene som drifter BankID på mobil, får disse problemene fikset så kunder av oss, og andre banker ikke opplever problemer ved å logge inn noen som helst steder! /Vinjar
Nettbank-systemet er for lengst utdatert, uten noen mulighet for å filtrere kontooversikter, alt for mange klikk per gjøremål (dere burde bestilt en UX-designer, DNB) og elendig kundeservice. Jeg kan godt forstå at de som sitter i telefonen på kontoret er lei, for her er det mye ufornøyde kunder. Det tar i gjennomsnitt 20 minutter å komme gjennom på telefon, og chattesystemet er som regel aldri tilgjengelig. Det tok fire dager å motta ny personlig PIN til nettbank, men den innloggingsmetoden fungerte aldri likevel. Jeg er glad for å si at jeg har gått over til Sbanken, og anbefaler alle å gjøre det samme.
Hei, leit å høre at du føler det slik. Nettbanken er under oppgradering og personlig pin skal man kunne endre i nettbanken, få tilsendt på sms eller per post. /Maren
Sa jeg UTROLIG? At man skal "lete etter" fullversjon et eller annet sted på nettet er mest komisk.
Hei Harald M og takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at det gjerne kan være litt nytt å finne fram til fullversjonen av nettbanken på mobilen din, etter vi gjorde endringer på fremgangsmåten. Fint at du melder fra om dette her, så vi får veiledet deg i riktig retning. For å komme til fullversjonen behøver du åpne en ny nettleser og gå til www.dnb.no. Du kan skrive inn din bruker-ID øverst til høyre og deretter klikke deg videre, du vil nå se visning av innlogging-side med valg i øvre høyre hjørnet om å gå til fullversjon. Klikk på denne, som vil igjen føre deg til en ny side. Her vil du måtte klikke på "Logg-inn" knappen midt på nettsiden, unngå å trykk på logg-inn knapp øverst til høyre (Dette vil ta deg inn i ordinær mobilversjon av nettbanken). Klikker du på logg-inn knappen midt på siden og fullfører prosessen, vil du være i fullversjon av nettbank på mobilen din. Jeg håper dette var oppklarende. /Stian
Fra kl 08 har jegvært i kontakt med kundeservice 3 ganger ila. Det virker som om de ikke forstår forespørselen min og får tilbakemelding pm at historiske saldoer ikke er en del av deres tjenester. Går da til nærmeste DNB som er Bergen sentrum, der jeg blir møtt av vakt som spør om jeg har gjort avtale.Det har jeg selfølgelig ikke, og når jeg endelig kommer inn på nettsiden deres og avtaler møte kl 11:15 så skal de snart ta kontakt. Nå er kl 13:30 og hele dagen min er gått ad dundars. Ba om den samme tjenesten i en annen bank og vips sa fikk jeg saldo tilsendt pr. mail. Elendig kundeservice og jeg kommer til å fraråde å bruke denne banken. Hilsen jhv
Hei John og takk for din tilbakemelding. Veldig beklagelig å høre at du ikke har fått tilstrekkelig hjelp hos oss i dag, slik skal det selvfølgelig ikke være. I nettbanken din skal du ha tilgang til kontoutskrifter 10 år tilbake i tid, her oppgis saldo for siste dag i måneden på hver kontoutskrift. Du finner kontoutskrifter ved å gå til Dagligbank og lån - Arkiv. Dersom du ønsker daglig oversikt over din saldo tilbake i tid, er ikke dette noe vi har tilgjengelig per i dag, dessverre. Bankkontorene vår er dessverre begrenset i form av tilgjengelighet som følge av smittesituasjonen i Norge. Her vil man måtte avtale møte på forhånd, som du ble veiledet til av vakt. Kontorene ble alle nylig stengt for drop-in, for å både forebygge og vise hensyn til økning av smitte som vi nå ser i samfunnet. Møteforespørsel innvilges i hovedsak kun dersom det tilsier at det foreligger fysisk behov for hjelp til henvendelse, eksempelvis ved skanning av pass eller fysisk signering av lånedokumenter. Det er derfor veldig fint om du tar kontakt med oss på nytt, slik at vi kan undersøke om vi får hjulpet deg med dette digitalt. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00, både på chat og telefon. Du kan starte en chat innlogget fra nettbank eller ved å ringe oss på 915 04800. Vi håper å høre fra deg. /Stian
Ikke mulig å få en kundeveileder, idioter. jeg må nok stille opp i banken personlig. Det blir ikke et hyggelig møte. Gleder meg.
Heisann! Vi er tilstede hver dag mellom 07.00-23.00 :) Du kan enten ringe oss på 04800 eller starte en chat fra innlogget nettbank. /Mariell
Støtter ikke Apple Pay og bruker som argument at "kontaktløs betaling" er bra nok og at det er "enklere og raskere å tæppe kortet". Det er jo nøyaktig det samme man gjør med telefonen, bare at man slipper å drasse rundt med kortet. Dette er for meg stor nok grunn til at jeg byttet bank. Kundeservicen, appen og nettbanken er veldig bra.
Hei Espen! Vi har dessverre ikke noe ny informasjon om Apple Pay enn det vi har informert om tidligere. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold /Lars
Går til nettbank for å betale noen regninger, når jeg kom til godkjenning så får man besjed om at , desverre det funker ikke og det er ikke fordi det ikke er dekning, men fordi banken har valgt et nytt system som skal håndtere transaksjonene fikk jeg høre, men dette fungerer jo ikke, er det for å spare penger slik at overskuddet blir større ? ser nå at det har vært sånn lenge, er det mulig. En annen sak er den idiotiske robotstemmen, har dere kvittet dere med alt av kundebehandlere, det man som regel får høre , du er nr femti i køen, takk for at du venter. Kan dere ikke ringe opp kundene i stedet
Heisann Kjell! Leit å høre at du opplever problemer når du forsøker å godkjenne regninger i nettbanken. Det kan muligens skyldes problemene som oppleves med Bankid akkurat nå, som også kan påvirke godkjenning av betalinger. Om man logger inn med kodebrikken med alternativet «Uten bankid» og personlig kode så vil man kunne bekrefte betalingene uten å bruke Bankid. Leit å høre at du er misfornøyd med telefonløsningen vår, det er også mulig å chatte med en rådgiver i nettbanken samt å skrive til oss fra postkassen i nettbanken /Lars