DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Finner ikke fullverson for og få lest info fra postkassen !! Hopper bare fam og tilbake til alle mulige andre versoner, men ingen steder det er noen postkasse :(
Hei! Du vil finne postkassen øverst i mobilbanken :-) Trykk på den lille bjellen øverst til høyre og du vil finne innboksen og kan lese meldingene dine. /Frida
DNB er et stjerneeksempel på et Diktatur av en bank, styr unna! Styr unna DNB, en diktatorisk bank som setter kunden sist...
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Om det er noe vi kan gjøre/hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret, så kan vi se om vi finner en løsning. /Frida
Skulle aldri fått kjøpe Sbanken! DNB er en elendig, arrogant bank som jeg stadig flytter fra, men ufrivillig blir flyttet tilbake til - både i jobbsammenheng og privat. Nå skal flyttejobben gjøres - igjen… Man kan jo begynne med å lure på hvordan de forklarer det store gapet mellom innskuddsrente og lånerente.
Hei! Håper du vil gi oss en sjanse til å vise at vi kan bli bedre :-) Når det gjelder rente på sparekonto har vi flere ulike kontotyper, der noen har bedre rente enn andre. Ta gjerne kontakt med oss for en prat, dersom du skulle ønske mer informasjon om alternativene vi har. /Frida
Oppkjøp av Sbanken, etter Konkurranseklagenemdas opphevelse av Konkurransetilsynets vel argumenterte avslag, var dråpen... Blir direkte uvel av Sjef DNBs forherligelse av DNBs fremgang og hennes lovnad om utbyttefest for aksjonærene, mens kundene blør. Ja, det er mange som er tilfreds med DNB, men- Nei dette er ikke banken for "vanlige folk". Rask på labben når utlånsrenta skal heves, og tilsvarende sendrektig når innskuddsrenten skal fastsettes. Dårlig nettløsning og har til alt overmål, på bare noen få måneder-, klart å ødelegge Sbankens mange forser. Jeg pakker kofferten og går over til en konkurrent, som i større grad setter personkunden i fokus, og som i tillegg til å belønne aksjonærene, også tilgodeser personkundemassen. Takk og farvel.
Hei! Så leit å høre at du ønsker å bytte bank. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken, så kan vi se på om det er noe vi kan tilby for at du skal bli mer fornøyd med kundeforholdet. Det kan være at vi har andre løsninger. /Frida
Veldig dyr bank, selv om jeg er en kunde som er "Prioritert". Lånerenten er dessuten nær tre ganger hva jeg får på innskudd. Når jeg kontakter banken er det ikke svar å få...
Hei. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her, men anbefaler å ta kontakt med boliglån på telefon slik at vi kan se på renten på ditt boliglån. Hos vanlig kundesenter er det for tiden lite kø, men dersom du opplever å ikke komme gjennom til oss på telefon eller chat kan du sende en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse. /Elisabeth
Høyere rente enn andre banker. Dårlig Kundeservice også, og bryr seg ikke om kunder.
Hei. Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00 alle dager. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Elisabeth
Dere kjøpte opp Skandiabanken. Det tillitsbruddet alene er altfor stort. Av den grunn kommer jeg dessverre aldri tilbake. I tillegg har dere elendige betingelser på lån. Fikk låne mer i annen bank til billigere rente. Øvrige betingelser er heller ikke noe jeg kommer til å savne. Når jeg tenker på DNB nå, så tenker jeg bare "svik og arroganse".
Hei! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. Dersom det er lenge siden du har mottatt tilbud fra DNB kan det være at vi nå kan komme med et bedre tilbud enn det vi har kunnet tidligere. /Tonje