DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå er min kontoer sperret. Har vært kunde i DnB i all min tid , har aldri hatt anmerkninger men nå er kontoene sperret så jeg får anmerkninger. Manglende id i bank. Har hatt fast inntekt i alle år og handler ikke med utlandet. Så hvorfor er jeg mistenkt for hvitvasking. Paragraf 16 i hvitvaskingloven setter ikke slike krav til id i bank. Det er forskjell på må og kan. DnB er en dårlig bank! Dårlig service fra DNB. Jeg skal bytte bank.
Hei. Banker er pålagt av finanstilsynet til å ha oppdatert legitimasjon fra alle kunder. Vi har sendt ut brev, melding i nettbanken, mail og SMS til våre kunder om dette. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan hjelpe deg med legitimering. /Elisabeth
I am very outraged that nowadays the bank is against the technology that customers want to use, even if it is bad, the customer still decides what he wants to use. Very negative opinion, a huge inconvenience for the client
Hi. Thank you for your feedback. We evaluate Apple Pay and other forms of mobile payment on an ongoing basis. What we bring - and when we bring it - depends on a number of factors such as maturity and demand in the market as well as technical and economic conditions. /Elisabeth
jeg fikk bankkortet hacket på fredag. Så det ble sperret, men å dra til banken for å fått noe penger var ikke noe hjelp. Fikk beskjed om at jeg burde vite bedre. Og om at jeg ikke hadde noen jeg kunne vippes til. Vippsen virker ikke så lenge man ikke har bankkort. Og det kommer først om 10 dager
Hei. Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan legge inn kontonummer i Vipps slik at det trekkes fra konto istedenfor kortet, så det er et alternativ inntil du har fått nytt kort. Det kan ikke brukes til å betale med i butikker, men du kan på denne måten Vippse til bekjente. Vi anbefaler å ha to kort f.eks. ett visakort og ett MasterCard dersom man skulle havne i slike situasjoner eller dersom en er uheldig å mister kortet det ene kortet sitt. /Elisabeth
Brukte tid på å kontakte rådgiver over telefon, hvor man må snakke så tydlig som mulig bare for å få boten i andre enden til å forstå hva du prøver å oppnå, før den forhåpentligvis klarer å sende deg til riktig instans. Derfor valgte jeg å avslutte for å heller ta kontakt over chat, som heller ikke var en stor glede. Logget inn i nettbanken, og åpnet chatboten for å snakke med rådgiver, men den ba meg konstakt ringen innenfor åpningstider, eller logge inn i nettbanken for å chatte videre med rådgiver. Som en innlogget kunde, prøvde jeg å refreshe siden flere ganger, avslutte og starte ny chat men ingenting hjalp. For dere som er ute etter en innovativ bank med kundene i fokus, STYR unna DNB. For dere som er ute etter en bank med enkel og god kundeservice, STYR unna DNB
Hei. Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang fordi mange vil snakke med oss om legitimering. Anbefaler derfor å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag/kveld, da er det som oftest lite til ingen ventetid. Vi er tilgjengelig på chat og telefon alle dager fra 07-23. Jeg er usikker på hva som gjør at du ikke kom gjennom på chat, men dersom det er innenfor åpningstidene kan du forsøke en annen nettleser dersom problemet oppstår igjen. /Elisabeth
Jeg gikk fra Danske Bank til DNB og har vært fornøyd med unntak av de to tingene som jeg bruker mest. Nettbanken er gammeldags og holder ikke samme standard som mobilbanken deres, og de tillater heller ikke bruk av Apple Pay. At DNB ikke har mulighet til å knytte kortene opp mot Apple Pay er helt utrolig. Jeg har brukt Apple Pay i over 1 år med Danske Bank og har enda ikke funnet butikker som ikke tilbyr betaling gjennom dette. Det er fantastisk å kunne la lommeboken ligge igjen og kun ha muligheten til å bruke mobilen. I artikkelen de lenker til for å forklare dette, så nevner de at de satser på Vipps og QR-koder… For meg så er det åpenbart at de ikke bryr seg om sine kunder eller brukervennlighet, men er fastlåst i et tankesett om at de må holde kundene sine låst i et økosystem som de kan kontrollere. Smålig.
Hei Michael! Takk for tilbakemeldingen. Leit å lese at du ikke er helt fornøyd etter overgangen til DNB. Nettbanken vår er under oppussing, så håper den faller i bedre smak etter hvert. Når det kommer til Apple Pay så er det en vurdering som tas jevnlig, men vi har ikke noe nytt å komme med der foreløpig. /Marthe
Får alltid beskjed om at det er 40 minutter ventetid. Den roboten som spør spørsmål er så sykt slitsom og treig. Dere burde virkelig ta en oppvask i kundeservice delen av dnb for dette er helt j***ig dårlig
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang fordi mange vil snakke med oss om legitimering, men vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Anbefaler å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag kveld, da er det som oftest lite til ingen ventetid. Vi er tilgjengelig på chat og telefon alle dager fra 07-23. /Marthe
Ser ut til at DNB ikke gir sine kunder (Iphone) muligheten til å benytte ApplePay som gjør at vi kan betale med mobilen som andre brukere. Underlig.
Hei Anne! Takk for tilbakemelding. Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay, men har foreløpig ikke konkludert på dette. /Marthe