DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra bank for en som ikke har boliglån. Meget godt kredittkort, med en av landets beste bensinrabatt, og mange gode tilbud.
Hei Jarle! Tusen takk for en flott anmeldelse, dette blir vil glad av å lese :) /Nina
Var kunde i det som den gang var Bergen Bank på -80 tallet. Satt inn nok 25000 i innskuddsautomat. Pengene ble stjålet av ansatte.i møte med banken krevde de at jeg skulle fremskaffe vitne på innskuddet. Nei jeg ikke kunne. Da jeg anmodet om å få se opptak fra bankens kameraer, ble det avvist.
Hei Jan. Leit å lese at du hadde en dårlig opplevelse med oss på 80 tallet. Du kommer her med sterke anklager om tyveri, og om du hadde politianmeldt saken den gangen kunne gjerne politiet fått innhentet opptak fra kameraovervåkning, og saken kunne blitt løst. Når saken er så gammel så er det ikke mulig for oss å finne ut hva som egentlig skjedde den gangen. Det har skjedd store endringer i banknæringen på 40 år. Systemer og teknologi har utviklet seg enormt og det er på generell basis mer sikkerhet og overvåkning i systemer som gjør det lettere å oppdage eventuelle feil. /Nina
Kunde supporten til DNB er den dårligste jeg har opplevd. Treg og nonsjalant service og uten synlig vilje til å prøve forstå eller løse problemet.
Hei Stefan og takk for anmeldelse! Det er ikke kjekt å se at det er slik du opplever vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og tar det med oss videre. Ønsker deg en fin dag! /Betina
forferdelig. alt er dårlig.. Banken må kjøpe banker og legge til kundene i en fusjon for og få nye kunder .Alle hater DNB og håper de fleste ikke gidder og bytte bank. først postbanken nå skal de fylle på med sbanken sine kunder
Hei Petter og takk for tilbakemelding. Sammenslåingen forutsetter en offentlig godkjennelse og det er ventet svar på dette mot slutten av året. Vi syns det er trist å høre å høre at du mener slik om oss. Skulle kjøpet bli godkjent, vil vi gjøre vårt aller beste for å jobbe mot at våre nye kunder både føler seg velkommen og ivaretatt. Vi håper du i så fall vil gi oss en sjanse til å bevise det. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Vi hadde DnB som forretningsbank og min mann den som privat bank. Elendig kundeservice og masse gebyrer. Aldri mer DnB og kjøper de opp Sbanken bytter jeg bank
Hei Bente og takk for at du deler din mening! Det er trist å lese at du opplevde DNB slik sist, slik skal det ikke være. Dersom sammenslåingen skulle gå gjennom håper vi du vil gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
det er norgeste dårligeste bank så håper de ikke overtar s banken jeg bruker s banken og hvis de overtar s banken flytter jeg fra s banken Hilsen Per
Hei Per og takk for at du deler dine tanker. Ved eventuell sammenslåing vil vi kunne ta med det beste fra begge bankene og sammen skape bedre tjenester og service. Vi ser positivt på denne muligheten og håper du vil gi oss en sjanse om det skulle skje. Vi håper du i så fall blir positivt overasket. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
DNB er arrogante, lytter ikke til kundene, ekstremt dårlig kundebehandlig og kjører over folk uten årsak .
Hei Trygve! Så kjedelig at du er misfornøyd med vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og håper du vil gi oss en ny sjanse for å rette opp inntrykket. Håper du får en fin dag videre. /Betina