DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle gjerne gitt 0 stjerner. Banken DnB har gjemt seg bak en mur og er umulig å få kontakt med dersom du ikke er kunde. Å sitte i 20 minutters telefonkø er ikke aktuelt. E-post adresser gjemt. De har en ubrukelig chatbot som ikke kan svare på en ting. Og har du først giddet å sitte i telefonkøen så er saksbehandlerne døve for problemet og rettleder deg til steder som ikke er relevante. Aldri noengang noensinne DnB. Ikke om det var siste banken i verden.
Det er en god bank og appen til banken kan du gjøre det meste selv veldig fornøyd
Helt utrolig dårlig kundeservice, rett og slett ikke tilgjengelig! For dårlig når jeg får beskjed om at det er flere enn 30 før meg i køen på telefon!?!? Chat ikke tilgjengelig. Så utrolig dårlig.
Elendig og lite tjenestevillige i kundeservicen, rot i tilbakebetaling og avdrag, rot i avtalegiro som kommer til banken din, dyre avgifter og høye renter. Kan ABSOLUTT IKKE annbefales.
Jeg forsøkte å gi fond i gave til min niese og betalingen ble ikke gjennomført fordi jeg manglet fødelsesattest. Dette ble lastet opp samme dag, men betalingen ble ikke gjennomført og det har nå gått over en uke siden bestillingen. Ringte flere ganger DnB kundeservice og ble etterhvert kun satt over til en person i resepsjonen som ikke hadde noen svar...
Opplevd verste kundeservicen fra DnBb, ble slengt rundt og glemt. Får flere ulike svar fra folk. Fikk vite at søknad var innvilget og kjøre ned 14 timer for å hente en bil, får vite rett før at det var noe feil med saksbehandler. Sånn at lånet ikke er innvilget.
Sendte inn boliglånssøknad i april. Noen dager senere hadde jeg fremdeles ikke fått svar og det hastet jo med kommende visning, så googlet jeg meg frem til direktenummer til «boliglånavdelingen» – trodde jeg. Etter 30 minutter i telefonkø fikk jeg høre fra personen i andre enden om at jeg hadde kommet til kundeservice og at de ikke kunne hjelpe meg. De var i alle fall greie nok til å legge inn en liten notat om at det hastet, så jeg ble lovet å bli oppringt senest innen 1 dag. Per dags dato har jeg enda ikke hørt fra dem. Derimot ringte jeg Sparebank1 (uten å være tidligere kunde), og fikk svar på søknaden min tidlig neste morgen. Jeg ble kunde hos Sparebank1 samme dag, gitt! Hver gang jeg har kontaktet dem, har jeg fått rask og god veiledning fra hyggelige ansatte. Jeg har vært kunde hos DNB i 19 år – ikke fordi jeg har vært så fornøyd med dem, men det var her jeg fikk mitt første bankkort, opprettet BSU og sparte i fond, og av egen latskap og bekvemmelighet har jeg ikke orket å bytte bank tidligere. Men episoden over, og hvordan de opptrådte under koronakrisen, gjør at jeg aldri blir kunde hos DNB igjen.