DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNBs motvilje mot ApplePay, skyldes selvsagt deres sterke interesser i Vips, som delvis er en konkurrent til ApplePay. Men når kundene ønsker begge deler, er det både uhøflig og arrogant å holde seg for ørene og se bort. Man vinner ikke fram med å lage egne monopol. Så skaff konto i feks. Nordea, eller bytt bank du også, så de får kjenne på forbrukerkravet, og kanskje lytter.
Hei og takk for tilbakemelding. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Betina
De oppgir ikke sitt telefonnnummer på siden og vil ha alt igjennom en chatrobot som ironisk nok har fått et finsk navn da den ikke forstår norsk. Du sier hva det gjelder som forsikring, betaling, utsettelse, regning, og robotten svarer uansett tilbake "vil du tegne forsikring" og du skriker Neeei! Vil du snakke med noe annet enn en lokal megler i DNB Eiendom er det ikke mulig. Vil du melde kredittkortet tapt eller noe annet så er det chatroboten du må sloss med. Utprint på forsikringsbevis på en hund mangler blant chipsnummer, navn, kun kjønn ikke så greit om du har flere hunder og skal vise dette til eksempel en veterinær. Meldinger fra kommer delvis på mail, og skjelden på brev, Men noe kommer aldri av beskjeder. Har noen på DNB virkelig prøvd chatroboten før de sa opp sentralbordet og dermed distanserte seg totalt fra kunden? Jeg har som sønn av ei avdød logoped ett godt tydelig norsk helt uten dialekter, og har et bra ordforåd så jeg kan prøve nye ord til chatroboten, men ordforådet er ubrukbart. En hund forstår rundt 150 ord, men denne roboten forstår trolig langt under halvparten. Dette er banken som ikke vil ha kontakt med sine kunder og bevist distanserer seg.
Hei! Først og fremst, så leit å høre at det er så mye du ikke er fornøyd med i DNB og at du har fått et dårlig inntrykk av banken. Det håper jeg vi kan rette opp i. Ser du skriver at du har hatt problemer både med chatboten i nettbanken og taleportalen på telefon. Både i chatboten og i taleportalen kan du skrive/si "kunderådgiver" for å bli satt videre til et menneske. Der har vi mange rådgivere som sitter klare for å hjelpe deg. Vi har vanligvis lite til ingen kø på chatten. Om du fortsatt har noe du lurer på vil jeg anbefale å gi chatten i nettbanken et forsøk til (og bli satt videre til rådgiver), eller ringe inn på telefon 915 04800 og si "kunderådgiver", så vil vi kunne hjelpe deg med det meste. Ønsker deg en fin dag! /Frida
Meget fornøyd med min kontaktperson i DnB. God service på både telefon og mail. Ikke klart å få bedre betingelser (les lånerente) hos andre banker.
Hei Anders! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er kjempe kjekt å høre at du er fornøyd :-) Ønsker deg en god helg! /Betina
Elendig oppfølging og kompetanse på lånesøknad, bortrotede papirer, umulig å få tak i folk, manglende evne til å ta inn en situasjon som ikke var A4 i forhold til beregningsmodellen fører jeg til at jeg etter over 30 år i banken nå tar grep for å bytte bank både for bedrift- spare- og personkonto.
Hei Hege! Det er veldig beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med lånesøknaden din og at du derfor har valgt å bytte bank etter så mange år hos oss. Vi har ikke tilgang til å se på saken her over bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan se nærmere på behandlingen av søknaden. /Marthe
DNB er Norges verste bank når det gjelder kundeservice og å være der for kundene sine. Denne banken følger ikke opp kundene på en profesjonell måte og er svært lite behjelpelig for kunder som trenger hjelp. De sier selv at "Verdiene nysgjerrig, modig og ansvarlig er vår ledestjerne. " Faktum er at DnB er er lite ansvarlige, feige og useriøse. Kunne ikke gi billån til bedrift fordi det måtte kjøpes fra en bilforhandler og ikke fra et firma. Styr unna! Er du bedrift og velger DNB gjør du en stor tabbe.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du ønsker at vi ser nærmere på dette. /Lisa
Har hatt DnB i bedriften i over 6 år. Alt er tipp topp med økonomi, overskudd hvert år. Nå ønsker vi å kjøpe et ny varebil til bedriften, kr. 270.000,- (vi omsetter for 10 millioner, ingen anmerkninger og positiv kapital). Men DnB sier at det ikke er mulig fordi vi kjøper gjennom en annen bedrift og ikke forhandler. Dette er ganske sjukt, en bank som du har hatt i så mange år som velger å behandle kunder slikt. Styr unna! Dette er søppelbank.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du ønsker at vi ser nærmere på dette. /Marthe
Lytter ikke til kundene sine. Prøvde å sende penger til min forlovede. Min betaling ble stoppet. Jeg svarte med å si opp mitt kundeforhold når det gjelder bank og forsikring.
Hei Ingar! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi se kan se på saken din. /Tonje